Pagina 388 van 947 EersteEerste ... 288338378386387388389390398438488888 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.871 t/m 3.880 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3871
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Goed gedaan van Michaël en Sterkens daar in Zweden! Toch nog een mooie 2e en 3e plek daar.

    Al zit die crash tussen Habjorg en Zoll er wel voor een groot aandeel tussen in de finales. Mister Loove en Habjorg waren duidelijk beter gedurende het weekend, maar het moet nog altijd gereden worden. Die Zoll heeft het mooi verknoeit in het voordeel van onze belgen.

    Nu op naar europees in eigen land !!
    ale zenne daar gaan we weer ... mdk heeft een sterk weekend achter de rug en is zeker en vast verdiend 2de geworden dat ongeluk is gebeurd nadat mdk habjorg al voorbij was dus sterk met het kopke gereden en een paar keer serieus komen aandringen bij loov himself
    mdk was sneller maar kon er net niet over dat zijn de feiten

    ja mdk stond niet op de pole maar dat hij het makelijk had zou ik zeker niet durven zeggen

    trouwens de ronde na het ongeluk heeft mdk ook nog een tik gekregen van de 2 gecraschte wagens die in het midden op het circuit stonden ( resultaat heel de linker flank is kapot)
    en kostbare meters kwijt gespeeld op loov

    en met de onafhangkelijke achteras maken we ook steeds verbeteringen waar we in noorwegen serieuze klappen kregen in de start zijn we er nu terug bij he

    nu nog dat tikkeltje vermogen dat de 1 serie tekort heeft en alles komt goed

    proficiat aan mdk en het hele team

  2. #3872
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    het is heel simpel:

    had MDK beter geweest in Zweden dan Loov en Habjorg dan stond hij op pole positie (1e rij) in de A-finale!
    En daar stond hij niet,

    Je moet je daar niet druk om maken, dat zijn gewoon de feiten.
    heb je dan ook gezien dat mdk zaterdag de eerste tijd in de reeksen heeft gereden ????? dat zijn ook feiten he

  3. #3873
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    ga vlug naar mama ze,die heeft visjes gebaken...
    @julles
    het is 'visjes gebakken' ipv 'visjes gebaken'

    ik schrijf hier deze morgen "Goed gedaan aan Michaël en Sterkens daar in Zweden, toch nog een mooie 2e en 3e plek daar"

    en je krijgt hier verwijten lang alle kanten! Nu mijn portie nog tegoed van MAC waarschijnlijk??!! wat een zielige overdreven toestanden Misschien moet ik ook zo een prentje zoeken met een middenvinger.

  4. #3874
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    DIKKE PROFICIAT AAN MICHAËL EN ZIJN CREW


    " NO RULES.....GREAT TEAM ".......

    De volgende wedstrijden komt er zeker nog vuurwerk van de man
    uit Londerzeel !!!!!

    DE MAC HEEFT GESPROKEN ( zonder oogkleppen en gevechtskledij

  5. #3875
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    .....je had meer verwacht hé FULLSPEED

  6. #3876
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Julles, blijkbaar is het moeilijk voor u om kalm en beleefd te reageren. Daarom werden twee van uw posts verwijderd. Gelieve daar in het vervolg meer aandacht aan te schenken.

  7. #3877
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    thanks Mac,
    ben al blij dat jij der ook niet aan begint, wat een gedoe

    denk dat ik enkel nog over div1 ga posten in de toekomst,
    das veiliger

  8. #3878
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    het is heel simpel:

    had MDK beter geweest in Zweden dan Loov en Habjorg dan stond hij op pole positie (1e rij) in de A-finale!
    En daar stond hij niet,

    Je moet je daar niet druk om maken, dat zijn gewoon de feiten.
    Feiten:
    In de reeksen: MDK 1ste, 3de en 3de ; in de finale 2de en na ff aandringen gekozen voor de punten van de 2de plaats (cfr persbericht, ik was in MM)

    En ik ben een heel kritisch mens, maar hier kan ik toch geen kritiek op verzinnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Wat een foute boel voor Kuypers eigenlijk al gans dit seizoen! Zeer agressesief rijden maar hij komt er nergens nog aan te pas, niet nationaal en zeker niet Europees. Kuypers overweegde eind vorig jaar al om te stoppen en dat zal nu niet anders zijn.
    Ik ben niet de grootste fan van Kuypers, verre van zelfs, maar je heb Jos wel nodig anders kan je hem niet verslaan! Dus voor mij: laat hem maar sterk terugkomen met de Gunnarson/Jernberg kas, dan kan ik extra blij zijn als ze hem kunnen verslaan.

    Oh, ff aanvullen, das ni om u aan te vallen Fullspeed, enkel hoe ik het zie.
    Laatst gewijzigd door PhergAthor; 7 July 2008 om 12:40 Reden: extra regeltje

  9. #3879
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Standaard haha

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Julles, blijkbaar is het moeilijk voor u om kalm en beleefd te reageren. Daarom werden twee van uw posts verwijderd. Gelieve daar in het vervolg meer aandacht aan te schenken.

    gaan we het zo doen...er stonden deze keer geen bij dus wa is er mis? maja u wil is wet zeker

  10. #3880
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    ERC Zweden:

    prachtige prestatie van Gronholm !
    kwam en overwon iedereen !! dit moet pijn doen voor de rallycrosstoppers want dit hadden ze niet verwacht!

    mooie resultaten voor Walfridsson, niet verwacht maar een knaller voor de toekomst. De Noren waren opmerkelijk minder dit weekend, de C-finale zat er vol van

    gelukkig kan Jernberg (alle A-finales al dit jaar) aansluiting houden met Hansen zodat het tweede deel van het kampioenschap spannend blijft. Ook Hunsbedt en Erikson zijn nog niet uitgeteld voor de titel al kreeg Andreas wel een dreun van zijn nieuwe ploegmaat Zelfde materiaal tenslotte al had Marcus meestal vrije baan voor zover ik begreep.

    Lindefjell echt tevreden met de C4? Ik vrees ervoor. Smerud is ook heel goed bezig en van Nottveit had ik toch meer verwacht de laatste twee weekends.

    Grote tegenvallers na Noorwegen en Zweden zijn toch opnieuw Anne, Bermingrud, Tracey, Holte, Jespersen.

    Grootste verassing dit seizoen al is voor mij toch Linus Norkus met de ex Jernberg focus. Dit wordt ook een grote binnen enkele jaren. Niet vergeten dat hij dit jaar voor het eerst ERC doet. Totaal nog geen circuitkennis !

    Laten we hopen dat Gronholm de smaak te pakken krijgt en voor volgend jaar meer op zijn kalender plaatst!
    Laatst gewijzigd door Fullspeed; 7 July 2008 om 13:12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •