Pagina 403 van 947 EersteEerste ... 303353393401402403404405413453503903 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.021 t/m 4.030 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4021
    Junior Member sirkwi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Berichten
    6

    Thumbs down Opendeur

    Het zal er hard aan toe gaan in alle klasses want da's nogal een deeknemersveld voor van tweekend. Degene die zich niet te goed voelen om naar gewone piloten te gaan kijken ipv alleen die europese, allen welkom, gegarandeerd veel spektakel (al is het soms per ongeluk) Ge mut mor ne keer kijke wa vur wagens er zijn ingeschreven ...

  2. #4022
    Member
    Geregistreerd
    8 February 2008
    Berichten
    38

    Standaard rx-cup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smisseke Bekijk bericht
    Ik heb vandaag gehoord dat men (de FIA) de RX-cup zou willen gaan veranderen. Het zou gaan over de cilinderinhoud van de wagens. Men zou de RX-cup wagens tot 2500cc willen gaan toelaten i.p.v. de huidige 2000cc. Zijn er nog mensen die hier al iets zouden van hebben gehoord?
    voor dat iedereen begint te zweven: er is inderdaad in de technische delegatie van de fia(dit zijn enkele rijders die inspraak hebben in de technische ideen van de fia) gepraat over een verhoging van de cilinderinhoud bij de rx-cup maar dit is zeker nog niet goedgekeurd

  3. #4023
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons de spons Bekijk bericht
    zou beter 3.0l zijn dan kan je met m3 rijden, zal al een heel stuk beter zijn moest het waar zijn
    Uh de tijd van een 3.0l M3 is alweer enige tijd geleden. Ik denk niet dat de FIA zit te wachten op een verouderd deelnemersveld, zeker als de andere klassen recentere auto's heeft. Misschien is 2.5l wel interessanter dan 2.0l motoren, omdat er maar 2.0l RWD's zijn...

  4. #4024
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Ge moet een weekend kaart kopen, geen losse kaarten voor zaterdag. En voor de training en eerste reeks op zaterdag maken ze weinig drukte, vooral de zondag is belangrijk daar.
    Volgens mij zijn ze als de dood dat iedereen stiekem blijft overnachten, zodat ze de zaterdag dan maar hebben omgegooid in een weekend kaart. Ik heb er niet zoveel moeite mee, wie komt er nou wel op zaterdag en wil dan niet de zondag meemaken? Misschien mensen die moeten werken, maar een echte fan neemt gewoon vrij (en regelt dat al een jaar vantevoren!)...

  5. #4025
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Waarom plaats men geen videoscherm zodat men ook de andere verborgen helft van de wedstrijd kan volgen ?
    Zou tof zijn voor de toeschouwers !
    Dat is mij ook een raadsel, het is jammer dat de paddock niet 5 meter diep verzonken ligt...

  6. #4026
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Smile

    We kunnen reeds op vrijdag arriveren met schop en spade en een put graven

  7. #4027
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    yep juist vtske

  8. #4028
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    We kunnen reeds op vrijdag arriveren met schop en spade en een put graven
    Krijg ik de primeur van de foto's

  9. #4029
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Waarom plaats men geen videoscherm zodat men ook de andere verborgen helft van de wedstrijd kan volgen ?
    Zou tof zijn voor de toeschouwers !

    Het is in zijn geheel geen flauwe kul om dat te voorzien, denk ik. Je moet al meer dan 1 scherm hebben, en eigenlijk een stuk of 3-4. minstens evenveel camera's om dat dan ook een beetje fatsoenlijk in beeld te brengen, dus ook evenveel cameramensen. En om die beelden te gaan volgen moet er dus een heel weekend nog een regisseur voorzien zijn om te bepalen welke piloot of welk 'gevecht' in beeld wordt gebracht.

    Het zal dus al snel flink in de kosten lopen. Misschien dat er dan voor de Europese wedstrijd nog wat te regelen valt met de mensen van Chris Courteyn...
    ... of heeft er iemand geld teveel ...

  10. #4030
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 147 Bekijk bericht

    Het is in zijn geheel geen flauwe kul om dat te voorzien, denk ik. Je moet al meer dan 1 scherm hebben, en eigenlijk een stuk of 3-4. minstens evenveel camera's om dat dan ook een beetje fatsoenlijk in beeld te brengen, dus ook evenveel cameramensen. En om die beelden te gaan volgen moet er dus een heel weekend nog een regisseur voorzien zijn om te bepalen welke piloot of welk 'gevecht' in beeld wordt gebracht.

    Het zal dus al snel flink in de kosten lopen. Misschien dat er dan voor de Europese wedstrijd nog wat te regelen valt met de mensen van Chris Courteyn...
    ... of heeft er iemand geld teveel ...
    zou da niks voor Baleno pumps zijn zou toch een knappe sponsering zijn

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •