Pagina 447 van 947 EersteEerste ... 347397437445446447448449457497547 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.461 t/m 4.470 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4461
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Vlammen?

    Is het jullie trouwens opgevallen dat er weer lekker veel vlammen uit de uitlaat kwamen? Zijn de vlammen na jaren van afwezigheid weer terug? Zelfs de Divisie 1 A auto's kunnen er wat van!

    Pinomäki?

    Is Pinomäki misschien uit zijn klasse gegroeid? Die man was echt oppermachtig dit weekend! En die Clio ging als een jacko! Zou mooi zijn om die man in Div 1 met een Clio te zien!

    Duez?

    Heeft Duez nog gezorgd voor meer toeschouwers?

    Holte?

    Holte heeft mooie dingen laten zien. Het lijkt ook alsof de motorproblemen die Lindkvist voorheen teisterde lijken ook tot de verleden tijd te horen.

    JDK?

    Ik vond JDK leuker om te zien toen hij nog Div 1 en Div 1A reed. Die Rallycross Cup kan me trouwens echt niet zo boeien. Ik vind die auto's niet zo mooi (met uitzondering die van Polo van Mertens) en dan zo kaal zonder achterspoiler. En die Xsara ziet er met zijn doorgezakte achterkant nou ook niet zo uit als de Div 1 Xsara's. En is een Div 1 A niet niet net zo duur? Dus overbodig?

    Eigenlijk jammer dat JDK niet met een Div 1 Civic heeft aangezet: er zijn genoeg turbo's upgrades en tuning te vinden voor de Civic (vooral in de States en Japan), tot vermogens hoger dan in de Rallycross! Is maar een gedachte natuurlijk!

  2. #4462
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Ik had gisteren maar niets gezegt tegen je Nico... Je keek niet zo blij, wat heel goed te begrijpen is.
    Tegen mij mag je altijd iets zeggen geen probleem alleen de mensen waar het om gaat kunnen op dat moment beter uit m'n buurt blijven maar ik ben een redelijke kalme persoon da hebben de zaterdagmorgen verschillende personen gezien na de eerste vrije trainingen na 3 rondjes alles in de soep maar alles is geregeld ; en nu vertrek ik in verlof

  3. #4463
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht

    Duez?

    Heeft Duez nog gezorgd voor meer toeschouwers?
    Wie krijgt dat ooit te weeten? Maar naar dat die informatie over zijn deelname ergens in de BRCV "zoek geraakd" was en pas sommige dagen voor de wedstrijd weer aan het licht kwam, was het voor een doelmatige PR toch al weer veel te laat…

  4. #4464
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Fijn verlof.

  5. #4465
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Fijn verlof.
    Dank maar nu ben ik nog nie weg he heb alle stukken bij van de clio ( motor ) en ga deze nu bij een bekwaam persoon afleggen en dan zal eindelijk alles in orde komen .

  6. #4466
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RX-Guru Bekijk bericht
    Wie krijgt dat ooit te weeten? Maar naar dat die informatie over zijn deelname ergens in de BRCV "zoek geraakd" was en pas sommige dagen voor de wedstrijd weer aan het licht kwam, was het voor een doelmatige PR toch al weer veel te laat…

    Die van de brcv kunnen alles

  7. #4467
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Nog even over gisteren :
    Viel bij niemand de 15de plaats op van Jan Van Loon in de 3de heat? Dit leek me toch opvallend raar, ook al hadden de meeste toppers te maken met minder goede omstandigheden?

  8. #4468
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Heeft er iemand foto's van die 'schone' vrouwen. Een kennis van mij wil die ook wel eens zien.

  9. #4469
    Member ollipower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    72

    Standaard

    zeg ma tegen die kennis van u,dat het een reden meer is om naar de rallycross te komen?????

  10. #4470
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Heeft er iemand foto's van die 'schone' vrouwen. Een kennis van mij wil die ook wel eens zien.
    Heb je het nu over die meiskes, die met hun kwarktassen de car wash gedaan hebben?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •