Pagina 451 van 947 EersteEerste ... 351401441449450451452453461501551 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.501 t/m 4.510 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4501
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus Bekijk bericht
    Die Renault's zijn niet gemaakt om te tunen volgens mij.
    Misschien zijn er dan toch dingen die de prijs van 110.000,00 euro reachtvaardigen van een fabrieks Super 1600... http://www.renault-sport.com/en/rall.../technique.php Maar volgens mij zijn sowieso de onderblokken (regelementer) gelijk. Ik las ook dat de Super 1600's elke 1500km een kleine rebuild nodig hebben... Aai!

    Misschien dat Heens of Beers meer kunnen vertellen? Pinomaki zou toch minimaal de laatste specs moeten hebben?

  2. #4502
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Pinomakki rijdt met een andere airbox iig. Deze airbox wordt al gebruikt vandaf de clio 16 gr a en haalt de 'verse' lucht van voor het raam.

    De oude clio maxi's hadden, naar wat ik begrepen heb, iedere 1000 km een rebuild nodig. Dus die 1500 van de super 1600 vind ik niet zo vreemd. Wel vind ik vreemd dat wanneer je een auto koopt met goed blok, deze te snel kapot gaat. Heeft de bouwer dan niet netjes gewerkt, of waar ligt dat aan.

  3. #4503
    Member
    Geregistreerd
    7 May 2007
    Berichten
    42

    Standaard

    Die Clio van Pinomaki klinkt als geen ander in zijn klasse. Zo'n laag gegrommel. Vooral hoorbaar bij het wegrijden achter het publiek bij de eerste bocht als ie net onder de brug door rijdt. Maakt x keer meer lawaai als de Peugeots of de Citroens... Misschien op dit moment de enige TOP wagen in zijn klasse. het verschil met een Bossard of een Kalny is echt groot he...

    verder de vraag aan de organisatie in MM om volgend jaar eens de ballen te hebben om die partytenten te verbieden. Waar tot een paar jaar terug de mensen nog 7, 8 rijen dik stonden in de eerste bocht naast de viptent staat er nu tenten met daarachter een 2 tal rijden die zich moeten bukken om toch nog stukje spektakel te kunen volgen. Voor mij niet echt een probleem want ik breng al 3 jaar een ladderke mee maar voor velen ambetant en vooral superasociaal. Ook dikke "thumbs down" voor de jongen in de eerste bocht in zijn T shirtje die bij elke druppel zijne paraplu omhoog steekt. Ge zijt nie van suiker en als ge nie tegen regen kunt dan moet ge badminton gaan zien. een trui of regenjasje met dit weer was ook al nie mis geweest.

    Maar soit. Toch dikke races gezien zonder echt grote brokken. betekent meteen dat volgende week er weer lekker veel volk van de partij is.
    Mooie prestatie van Isachsen die oppermachtig was. Zeer spijtig dat de andere Noren nog uitvielen in de finale anders hadden ze Hansen goed pijn kunnen doen in het kampioenschap. Ik zie Isachesen volgende week ook winnen, ook al omdat ie dat eerder al eens gedaan heeft in VW.

    1. Isachsen
    2. Pailler
    3. Hansen
    4. Jernberg
    5. Gronholm
    6. Eriksson

    Ik ben nooit een grote fan geweest van de jokerronde maar al bij al was er dit jaar veel meer spectakel als de vorige jaren dus ben ik al wat minder negatief. Valkenswaard wordt toch voor de 3 keer op rij weer beter als Maasmechelen.

    groeten

  4. #4504
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Pinomakki rijdt met een andere airbox iig. Deze airbox wordt al gebruikt vandaf de clio 16 gr a en haalt de 'verse' lucht van voor het raam.

    De oude clio maxi's hadden, naar wat ik begrepen heb, iedere 1000 km een rebuild nodig. Dus die 1500 van de super 1600 vind ik niet zo vreemd. Wel vind ik vreemd dat wanneer je een auto koopt met goed blok, deze te snel kapot gaat. Heeft de bouwer dan niet netjes gewerkt, of waar ligt dat aan.
    WE HEBBEN DE EX PINOMAKI MOTOR OPEN GEDAAN OP DE KOERS EN DE STUKKEN BIJ HEM OP TAFEL GAAN LEGGEN ? EN WAT BLIJKT DAT ER NIKS NIEUW IN ZAT ? PISTONS DIE AL OOIT HEBBEN VAST GEZETEN EN BIJ GESCHUURD , GEEN SUPER 1600 KRUKAS , ZO IETS KAN NIET HEEL BLIJVEN OP 9000 TOEREN ,

  5. #4505
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrRallycross Bekijk bericht
    Die Clio van Pinomaki klinkt als geen ander in zijn klasse. Zo'n laag gegrommel. Vooral hoorbaar bij het wegrijden achter het publiek bij de eerste bocht als ie net onder de brug door rijdt. Maakt x keer meer lawaai als de Peugeots of de Citroens... Misschien op dit moment de enige TOP wagen in zijn klasse. het verschil met een Bossard of een Kalny is echt groot he...

    verder de vraag aan de organisatie in MM om volgend jaar eens de ballen te hebben om die partytenten te verbieden. Waar tot een paar jaar terug de mensen nog 7, 8 rijen dik stonden in de eerste bocht naast de viptent staat er nu tenten met daarachter een 2 tal rijden die zich moeten bukken om toch nog stukje spektakel te kunen volgen. Voor mij niet echt een probleem want ik breng al 3 jaar een ladderke mee maar voor velen ambetant en vooral superasociaal. Ook dikke "thumbs down" voor de jongen in de eerste bocht in zijn T shirtje die bij elke druppel zijne paraplu omhoog steekt. Ge zijt nie van suiker en als ge nie tegen regen kunt dan moet ge badminton gaan zien. een trui of regenjasje met dit weer was ook al nie mis geweest.

    Maar soit. Toch dikke races gezien zonder echt grote brokken. betekent meteen dat volgende week er weer lekker veel volk van de partij is.
    Mooie prestatie van Isachsen die oppermachtig was. Zeer spijtig dat de andere Noren nog uitvielen in de finale anders hadden ze Hansen goed pijn kunnen doen in het kampioenschap. Ik zie Isachesen volgende week ook winnen, ook al omdat ie dat eerder al eens gedaan heeft in VW.

    1. Isachsen
    2. Pailler
    3. Hansen
    4. Jernberg
    5. Gronholm
    6. Eriksson

    Ik ben nooit een grote fan geweest van de jokerronde maar al bij al was er dit jaar veel meer spectakel als de vorige jaren dus ben ik al wat minder negatief. Valkenswaard wordt toch voor de 3 keer op rij weer beter als Maasmechelen.

    groeten
    Valkenswaard wordt dit weekend omgetoverd in Gronholm circuit en die speaker maar zeveren van gronholm hier en gronholm daar en de rest ka n stikken bedoel 't zo niet natuurlijk maar de kans bestaat wel is ooit nog gebeurt sponsor betaalt en die stellen dan de wetten zeker Maar kijk er wel naar uit om de man in levende lijve te ontmoeten en te genieten van zijn stuurmanskunst en dat de beste mogen winnen als ook een opsteker voor onze belgische piloten positief blijven en maak er een spannend en sportief weekend van wij als fans eerste klas zullen je steunen door dik en dun

  6. #4506
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Maasmechelen was voor Vts'ke een geslaagd weekend ondanks de partytenten zit je er wel droog of rechtstaand zie je toch wel wat (natuurlijk kan altijd beter) en vooral 's avonds waas 't leuk tot zeer aangenaam eten en drinken en leute en plezier meer moet da niet zijn en als er in de groep nog ne jarige bij is dan gaan ze helemaal uit de Bol ...........

  7. #4507
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corsalet Bekijk bericht
    WE HEBBEN DE EX PINOMAKI MOTOR OPEN GEDAAN OP DE KOERS EN DE STUKKEN BIJ HEM OP TAFEL GAAN LEGGEN ? EN WAT BLIJKT DAT ER NIKS NIEUW IN ZAT ? PISTONS DIE AL OOIT HEBBEN VAST GEZETEN EN BIJ GESCHUURD , GEEN SUPER 1600 KRUKAS , ZO IETS KAN NIET HEEL BLIJVEN OP 9000 TOEREN ,
    wil dit dan zeggen dat ge ne kat in ne zak gekocht hebt

  8. #4508
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    wil dit dan zeggen dat ge ne kat in ne zak gekocht hebt
    dit is de 2de clio dat hij zo verkoopt , nu heeft hij alleen pech dat hij in belgie en nederland is , maar zijn tot een overeenkomst gekomen en de motor word in belgie hermaakt , met goede onderdelen

  9. #4509
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corsalet Bekijk bericht
    dit is de 2de clio dat hij zo verkoopt , nu heeft hij alleen pech dat hij in belgie en nederland is , maar zijn tot een overeenkomst gekomen en de motor word in belgie hermaakt , met goede onderdelen
    Allez succes dan en hopende dat 't in VKW mag lukken

  10. #4510
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    Ik las ook dat de Super 1600's elke 1500km een kleine rebuild nodig hebben... Aai!
    Het is eerder een grote rebuild na 800km bij de Rally S1600! Dit komt in praktijk neer op een revisie om de 2à3 rally's.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •