Pagina 490 van 947 EersteEerste ... 390440480488489490491492500540590 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.891 t/m 4.900 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4891
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    De gemeente juist over het circuit is Pippensen.

    http://www.viamichelin.com/viamichel...UTF-8&x=44&y=9

    Druk op 2, Karl Christ strabe en je vind de weg.
    En helemaal juist ben je met deze:

    53°26'46.68"N
    9°41'36.12"O

  2. #4892
    Member icefarmer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 August 2008
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RX-Guru Bekijk bericht
    Die kent zeker nog de tijden van het Ijsboerke team in de RX. Ik herinner mij nog goed, dat wij tijdens een persdag in Arendonk het Glossocircuit gegeten hebben, gemaakt als ijstaart in de Ijsboerke fabriek van de familie Janssens.

    Apropos: Die vent gebruikt wel fotos die onder copyright staan, zonder te vragen. Ook uit mijn jaarboeken en kalenders. "Laudinges" en L**X hebben dat wel in de gaten, mijnheer!


    @ RX-guru

    Ik heb lang getwijfeld of ik op deze reactie zou reageren.

    Allereerst,ook van mij een proficiat aan Mikaël met zijn Europees Kampioenschap.

    Ik ken de rallycross inderdaad ook al van in die periode.Dit jaar op 36 jarige leeftijd reeds 23 jaar rallycrossliefhebber

    Eddy,aan de reactie maak ik toch uit dat de RX-guru "Mr Laudinges" is,ik vind het wat spijtig dat je zo reageerd.
    De foto´s die ik meestal plaats dateren uit de Gr B periode,foto´s die je jammergenoeg zelden of nooit meer ziet.
    Omdat ik dat zo spijtig vind en ik nog steeds heimwee heb naar die periode,alsook om de fantastische RX-sport via andere auto-sites wat meer onder de aandacht te brengen post ik deze foto´s.
    Eigenlijk zouden jij,Frieda & Johnny vereerd moeten zijn dat deze foto´s nog eens opduiken.Eigenlijk hoop ik daarop,dus hierbij tegelijk een vraag om die af en toe te gebruiken.
    Elke extra toeschouwer (dit jaar waren er hierdoor 2extra mee met mij op Maasmechelen) die door een of ander post die ik plaats zijn weg vind naar een RX-circuit is eigenlijk een aanwinst voor de sport,die jullie nauw aan het hart ligt.

    Wat betreft de kalenders,die koop ik nog steeds alsook de DVD´s,alleen spijtig dat er geen jaarboeken van jou meer verschijnen.

    Het is niet de bedoeling van jou boterham af te nemen,wat ddor die posts ook wel niet zal gebeuren denk ik.
    Hopelijk tot volgend jaar op de Belgische,Nederlandse manche en hopelijk ook op Lydden Hill ,zodat we zoals altijd een toffe korte babbel kunnen hebben,witout hard feelings.

    Best Regards

    uit de hele oude doos.Jammergenoeg is de kwaliteit ook uit de oude doos







    Spijtig dat mijn werkgever geen RX-sponsering meer doet.

  3. #4893
    senior Member spectator's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    145

    Post erc polen

    Loov,Tohill,Pinomakki,Isachsen,dat zijn de winnaars.

  4. #4894
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door icefarmer Bekijk bericht
    Eigenlijk zouden jij,Frieda & Johnny vereerd moeten zijn dat deze foto´s nog eens opduiken.Eigenlijk hoop ik daarop,dus hierbij tegelijk een vraag om die af en toe te gebruiken.
    Rik, men vraagt gewoon vooraf, en niet achteraf! En het groote probleem is, dat de kwaliteit van jouw scans vrij goed is en dat deze fotos dan snel in het geheele internet op de websites van Jan en alleman opduiken. En spijtig genoeg ook bij mensen die beweren, dat zij die fotos zelf getrokken hebben. Dus, a.u.b., ik neem de beslissing waar mijn fotos gebruikt mogen worden en niemand anders.

  5. #4895
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Ik moet me wel bij Eddi aansluiten. Het blijft netjes om het van tevoren even te vragen. Iemand die verlangt naar de Groep B wagens zal ongetwijfeld de namen Laumanns en Loix ook wel kennen. Als je hun contacteert zullen ze altijd bereid zijn om een printje op te sturen.

  6. #4896
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RX-Guru Bekijk bericht
    Rik, men vraagt gewoon vooraf, en niet achteraf! En het groote probleem is, dat de kwaliteit van jouw scans vrij goed is en dat deze fotos dan snel in het geheele internet op de websites van Jan en alleman opduiken. En spijtig genoeg ook bij mensen die beweren, dat zij die fotos zelf getrokken hebben. Dus, a.u.b., ik neem de beslissing waar mijn fotos gebruikt mogen worden en niemand anders.
    Alhoewel ik het wel met je eens bent is het niet zo dat al die mensen die hem nu misschien "opslaan" de foto normaal gesproken zouden kopen. Het is hetzelfde met muziek downloaden en filmpjes op Youtube ofzo. En laten we eerlijk wezen we kijken allemaal naar legale en illegale rallycross video's op Youtube!

  7. #4897
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 December 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    ik vermoed dat het eerder een kwestie is van respect, maar ook van copyright behouden op je eigen foto's. Anders moet je er mss wel goedkeuring / betalen aan iemand die je foto's "gestolen" heeft...

  8. #4898
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    Alhoewel ik het wel met je eens bent is het niet zo dat al die mensen die hem nu misschien "opslaan" de foto normaal gesproken zouden kopen. Het is hetzelfde met muziek downloaden en filmpjes op Youtube ofzo. En laten we eerlijk wezen we kijken allemaal naar legale en illegale rallycross video's op Youtube!
    Ben ik niet met je eens. Oorspronkelijk heeft iemand zijn of haar videotje op youtube geplaatst zodat anderen het kunnen bekijken. Ik vraag me trouwens af in hoeverre hier copyright van toepassing is. In het geval van Eddi worden er door "derden" en ZONDER medeweten van de auteur/fotograaf zelf, foto's op het net geplaatst. Vind ik toch net even iets anders.

  9. #4899
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Het is hier erg stil rond Kenneth Hansen die kampioen is geworden.
    'k Geloof dat er weinig erg blij zijn met deze kampioen. (of heb ik het fout)

  10. #4900
    senior Member spectator's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Het is hier erg stil rond Kenneth Hansen die kampioen is geworden.
    'k Geloof dat er weinig erg blij zijn met deze kampioen. (of heb ik het fout)
    je hebt de nagel op de kop,erg stil,er zijn er meerdere die Germany op de kalender staan hebben en daar gaat nu nie zo veel te zien zijn!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •