Pagina 492 van 947 EersteEerste ... 392442482490491492493494502542592 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.911 t/m 4.920 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4911
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Wel,

    In tegenstelling tot een aantal ben ik toch wel blij dat het nog eens Kenneth Hansen is! Hij heeft er toch ook voor moeten strijden en je hebt wat geluk nodig hé.

    Ik vond zijn uitgangspunt voor Tsjechie vooral leuk : we vroegen hem of hij aan vorig jaar dacht. Hij antwoordde : slechter dan vorig jaar kan het alleszins niet!

    Komt er nog bij dat het toch wel een vriendelijke en bereikbare persoon is om eens een praatje mee te slaan.

    Afin, in feite vat dat rallycross mss goed samen in het algemeen : de rijders zijn voor ons : publiek, fotografen goed bereikbaar en het is bijna altijd mogelijk met hen over vanalles en nog wat te spreken! In Valkenswaard ben ik tot mijn grote verbazing zo een tijdje aan de praat geraakt met Gronholm. In de F1 zou het ondenkbaar zijn met een wereldkampioen te spreken, zelfs met iemand van Force India, of hoe heet dat team?

    Leve de rallycross! (voor mij al meer dan 30 jaar )

  2. #4912
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    Afin, in feite vat dat rallycross mss goed samen in het algemeen : de rijders zijn voor ons : publiek, fotografen goed bereikbaar en het is bijna altijd mogelijk met hen over vanalles en nog wat te spreken! In Valkenswaard ben ik tot mijn grote verbazing zo een tijdje aan de praat geraakt met Gronholm. In de F1 zou het ondenkbaar zijn met een wereldkampioen te spreken, zelfs met iemand van Force India, of hoe heet dat team?
    Er is dit jaar al heel wat afgekwebbeld over grote namen die gaan rallycrossen, met bijbehorende teams met veel inbreng (bv Loeb met Citroën). Ga er maar van uit dat de bereikbaarheid voor de fans daarmee een stuk kleiner wordt.

    Ik lees dat je al meer dan 30 jaar gaat kijken (net als ik), dan herinner je ook hoe het vroeger was toen ook 'de grote mannen' met hun racemonster op de aanhanger achter de gewone wagen kwamen. Toen geen grote trailers met grote tent en groot afzetlint. De piloten zijn nog toegankelijk, eens lekker van dichtbij een topauto bekijken is al veel moeilijker geworden (overigens, dat gaat het beste als je na de wedstrijd nog een uurtje in de paddock blijft hangen )

    Groetjes,
    Jan

  3. #4913
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Jan,

    Inderdaad! Die tijd kan ik me nog héél levendig herinneren. Men kon bijna mee aan de motor prutsen bij wijze van spreken! Ik herinner me heel goed de Volvo 343's (Walfridsson, Engseth) , Schanche , Bolneset, Nilsson , Van Schie, Noyen, Fassbender, Monten , ... wat een tijden!

    Ik las vanmiddag overigens iets over legends in Oostenrijk het laatste weekend van oktober waar je oa de Stratos met Bentza kan zien!

    Overigens, ik vind het jammer dat men met mensen zoals RX-Guru, Johnny en Frieda Loix er niet over denkt een echte rallycross-historie-website te maken! Ik zou die beelden graag terug zien! Of een echt rallycross-historie-fotoboek! En ook terug een jaarboek graag

    Overigens is het nog steeds mogelijk. Als je echt fan bent blijf je nog wel eventjes na de finales en praat je eens met de mensen. Niet lastigvallen hé Als wij eens een slechte dag hebben zijn we ook neit altijd even aanspreekbaar hé

  4. #4914
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Ik ben geen Hansen fan maar je wordt niet zomaar kampioen he, en zeker geen 14 keer.
    "veel" mensen zijn geen Hansen fan omdat de underdog nu eenmaal meer mensen achter zich krijgt, en dat is Hansen niet he, hij is steeds de grootste titel kandidaat.

    Dus: proficiat!

  5. #4915
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Ik ben geen Hansen fan maar je wordt niet zomaar kampioen he, en zeker geen 14 keer.
    "veel" mensen zijn geen Hansen fan omdat de underdog nu eenmaal meer mensen achter zich krijgt, en dat is Hansen niet he, hij is steeds de grootste titel kandidaat.

    Dus: proficiat!
    De waarheid en niks anders dan de waarheid.

  6. #4916
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    Overigens, ik vind het jammer dat men met mensen zoals RX-Guru, Johnny en Frieda Loix er niet over denkt een echte rallycross-historie-website te maken! Ik zou die beelden graag terug zien! Of een echt rallycross-historie-fotoboek! En ook terug een jaarboek graag
    Een website zie ik (helaas) niet zo snel komen. Een RX-Guru is nog geen website-guru en van Johnny en Frieda zie je al helemaal weinig op internet. Maar ja, een boek maken en uitgeven vergt nogal een investering en ik ben bang dat het rallycrosswereldje te klein is voor een voldoende oplage.

    Zie trouwens http://members.aon.at/jnewetschny/00005.html voor alvast wat plaatjes uit 'onze jonge jaren'.

    Groetjes,
    Jan

  7. #4917
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Ik ben geen Hansen fan maar je wordt niet zomaar kampioen he, en zeker geen 14 keer.
    "veel" mensen zijn geen Hansen fan omdat de underdog nu eenmaal meer mensen achter zich krijgt, en dat is Hansen niet he, hij is steeds de grootste titel kandidaat.

    Dus: proficiat!
    In de begin periode van Citroën was ik wel een fan van Hansen. Ook omdat zijn auto samen met die van Schanche toen duidelijk anders was dan de Groep A achtige creaties. Ook had je toen geen ZX in de rallysport, ook geen 306, Peugeot en Citroën waren immers nog afwezig in de A8 of WRC.

    Ergens vond ik dat wel een charme hebben, al die zelfgebouwde mobielen! Maar nu er veel meer toppers en mooie mobielen zijn... Eigenlijk maakt het mij niet zo uit wie er wint, als het maar een mooie race is, was en blijft!

  8. #4918
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Een website zie ik (helaas) niet zo snel komen. Een RX-Guru is nog geen website-guru en van Johnny en Frieda zie je al helemaal weinig op internet. Maar ja, een boek maken en uitgeven vergt nogal een investering en ik ben bang dat het rallycrosswereldje te klein is voor een voldoende oplage.
    Klopt Jan, die JoLo heeft nog altijd een hekel ant internet.

    En de RX-Guru heeft ook nog geen eigen website, maar wel blijkbaar duidelijk minder probleemen met het www.

    Hier http://www.motorsportforum.at/showthread.php?t=3076 heeft hem ook al iemand naar een RX boek gevraagd. Over boek, book-on-demand of DVD over het EK RX van 1973 tot en met 200? denkt EL wel al een heele tijd na… Als hij de jackpot in het Duitse Lotto haalt hoef je niet meer lang te wachten, – hiermede beloofd!
    Laatst gewijzigd door RX-Guru; 16 September 2008 om 19:19

  9. #4919
    Member icefarmer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 August 2008
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    Jan,

    Inderdaad! Die tijd kan ik me nog héél levendig herinneren. Men kon bijna mee aan de motor prutsen bij wijze van spreken! Ik herinner me heel goed de Volvo 343's (Walfridsson, Engseth) , Schanche , Bolneset, Nilsson , Van Schie, Noyen, Fassbender, Monten , ... wat een tijden!

    Ik las vanmiddag overigens iets over legends in Oostenrijk het laatste weekend van oktober waar je oa de Stratos met Bentza kan zien!

    Overigens, ik vind het jammer dat men met mensen zoals RX-Guru, Johnny en Frieda Loix er niet over denkt een echte rallycross-historie-website te maken! Ik zou die beelden graag terug zien! Of een echt rallycross-historie-fotoboek! En ook terug een jaarboek graag

    Overigens is het nog steeds mogelijk. Als je echt fan bent blijf je nog wel eventjes na de finales en praat je eens met de mensen. Niet lastigvallen hé Als wij eens een slechte dag hebben zijn we ook neit altijd even aanspreekbaar hé


    Ik vind het ook jammer dat we die beelden zo weinig te zien krijgen,daarom had ik ze op www.autoforum.be geplaatst.
    Maar het is ook niet goed

    Ik zou ook graag een boek zien zoals de rally en rallycars boeken van Reinhard Klein,komaan Guru,J&F,...



    Die aanspreekbaarheid vind ik ook altijd het tof,met uitzondering,na Valkenswaard ben ik er een aantal toch wat anders gaan zien.Verrast door de hypocrisie van een paar toppers.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Maar ja, een boek maken en uitgeven vergt nogal een investering en ik ben bang dat het rallycrosswereldje te klein is voor een voldoende oplage.

    Groetjes,
    Jan
    Ik denk trouwens dat dit de reden was waarom Eddi er in de tijd mee gestopt is.
    Laatst gewijzigd door icefarmer; 17 September 2008 om 10:52

  10. #4920
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    Wel,

    In tegenstelling tot een aantal ben ik toch wel blij dat het nog eens Kenneth Hansen is! Hij heeft er toch ook voor moeten strijden en je hebt wat geluk nodig hé.

    Ik vond zijn uitgangspunt voor Tsjechie vooral leuk : we vroegen hem of hij aan vorig jaar dacht. Hij antwoordde : slechter dan vorig jaar kan het alleszins niet!

    Komt er nog bij dat het toch wel een vriendelijke en bereikbare persoon is om eens een praatje mee te slaan.
    Hij had véél geluk dit jaar. Hunsbedt en vooral Eriksson helaas een stuk minder. Hansen vind ik echt wel één van de minst vriendelijke en vooral minst bereikbare personen van het EK Rallycross. Ik vroeg hem een handtekening na de finales in Valkenswaard en dat kon er niet vanaf! Ook geen postkaart toen ik het vriendelijk vroeg. Zijn racen zelf is ook niet altijd fair.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •