Pagina 493 van 947 EersteEerste ... 393443483491492493494495503543593 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.921 t/m 4.930 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4921
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Ik vroeg hem een handtekening na de finales in Valkenswaard en dat kon er niet vanaf! Ook geen postkaart toen ik het vriendelijk vroeg. Zijn racen zelf is ook niet altijd fair.
    welke finales?

    wat mij betreft zou de titel ook wat meer gedeeld mogen worden. Eklund en Jernberg waren er enkele jaren terug al vaak dichtbij, maar het is dan meestal Hansen die kan profiteren, door de onderlinge strijd en vaak afwachtend of met weinig overwinningen (op regelmaat) kampioen kan worden. Isachsen, Eriksson, Hunsbedt maken het elkaar altijd zodanig moeilijk dat niemand echt voor de titel kan gaan terwijl ze het zeker verdienen. Al is Ericksson wel de flop van't jaar en kwam hij nooit echt in de buurt van de toppers!

    De kritiek op Hansen mag er komen na zijn 14e titel,
    maar de strijd in divisie 1 is toch nog altijd 1000 x interessanter dan die in Divisie 2 of in de RallycrossCUP door de enorme Suptop (aantal piloten)

    Komt Ron Snoeck dit weekend rijden in Maasmech? Hij staat nog niet op deelnemerslijst. Veronderstel toch van wel?
    Laatst gewijzigd door Fullspeed; 17 September 2008 om 12:40

  2. #4922
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard Hansen

    8 keer op het podium staan is toch meer dan "geluk" hebben. Ok, hij doet het minder opvallend en het ziet er niet echt superspectaculair uit maar hij staat er wel elke keer, altijd een A-finale in het super competitieve deelneemersveld waar een foutje je meteen uit de top 10 tijden duwt. Dat is een prestatie op zich die veel moeilijk is dan dat hij doet uitschijnen. Ik ben ook niet de Hansen-fan maar je moet gewoon toegeven dat hij de enige is die geen foutjes maakte dit jaar.

    Om Hansen te verslaan mag je niet rekenen op een foutje van hem maar hem telkens weer verslaan. Als je per seizoenshelft meer als 1 keer uit de A-finale valt is je kampioenschap over.

    Volgend jaar nieuwe kansen voor Hunsbeth, Jernberg, Isachsen en Erickson.

  3. #4923
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Ik hoor niemand over Pinomaki, zijn auto is volgens mij nog niet vrijgegeven. Zal wel een foefje zijn van traction control, is een van de weinige die bij een start géén spinnende wielen heeft, en Bossard met een auto van + 200.000,00 € regelmatig op een seconde of 6 rijden is wel erg extreem...

  4. #4924
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Of anders is hij zelf een heel straffe piloot he.

  5. #4925
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    ... Zijn racen zelf is ook niet altijd fair.
    Eigenlijk moet je dan eerst eens een keer terugkijken naar zijn eerste titels. Daar was Hansen een van de weinige rijders die er een superstrakke rijstijl op nahielden, en die eigenlijk altijd probeerde om fair te rijden. Het is door de jaren heen wel gebleken, dat ook hij soms wel móest meedoen aan die spelletjes. Ik zie bv Eklund graag rijden, maar als ik soms zie wat die allemaal uitvreet ....

    En zoals ook gezegd wordt hier op het forum, is de minste fout of de kleinste stuurfout vaak al genoeg om je tijd te torpederen. Dus is het voor alle rijders bitsig, inclusief Hansen.

    Kortom, van mij mochten meerdere piloten kans maken op de titel. Nu gebleken is, dat 'His Kennyness' er weer een titel bijheeft, ben ik daar ook tevreden mee.

  6. #4926
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    8 keer op het podium staan is toch meer dan "geluk" hebben. Ok, hij doet het minder opvallend en het ziet er niet echt superspectaculair uit maar hij staat er wel elke keer, altijd een A-finale in het super competitieve deelneemersveld waar een foutje je meteen uit de top 10 tijden duwt. Dat is een prestatie op zich die veel moeilijk is dan dat hij doet uitschijnen. Ik ben ook niet de Hansen-fan maar je moet gewoon toegeven dat hij de enige is die geen foutjes maakte dit jaar.

    Om Hansen te verslaan mag je niet rekenen op een foutje van hem maar hem telkens weer verslaan. Als je per seizoenshelft meer als 1 keer uit de A-finale valt is je kampioenschap over.

    Volgend jaar nieuwe kansen voor Hunsbeth, Jernberg, Isachsen en Erickson.
    Hansen geen foutjes? En wat dan in de A-finale in Maasmechelen oen hij laatste lag door zijn eigen fout. Door de mechanische pech van Eriksson en Lindefjell schoof hij nog op naar de derde plaats, maar anders was het amper een vijfde plaats geweest. In Valkenswaard was hij niet super overtuigend, er waren meer piloten sneller dan hem, maar dan rijden ze geen finales en krijgen ze maximale punten. Weer geluk voor hem.

  7. #4927
    Senior Member Fien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Berichten
    100

    Standaard Hansen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Hansen geen foutjes? En wat dan in de A-finale in Maasmechelen oen hij laatste lag door zijn eigen fout. Door de mechanische pech van Eriksson en Lindefjell schoof hij nog op naar de derde plaats, maar anders was het amper een vijfde plaats geweest. In Valkenswaard was hij niet super overtuigend, er waren meer piloten sneller dan hem, maar dan rijden ze geen finales en krijgen ze maximale punten. Weer geluk voor hem.

    wie rijdt er in die klasse nog wel fair???
    ik ben ook een Hansen fan en ik praat ook niet alles goed wat hij al heeft uitgestoken, maar wie doet dat in die klasse niet. hij was 1 van de regelmatige piloten en hij heeft het toch wel verdiend.

    en wat dat sympathiek zijn betreft. meestal is hij wel vriendelijk en als je een handtekening of foto vraagt doet hij dat ook. maar Valkenswaard kan je nu ook niet een normaal wedstrijd verloop noemen. toen hadden ze wel andere zorgen aan hun hoofd.

    maar ja, Hansen moet er toch altijd aan. dat zijn we al gewoon.

  8. #4928
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fien Bekijk bericht
    wie rijdt er in die klasse nog wel fair???
    Morten Jespersen bijvoorbeeld.

  9. #4929
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Thumbs down pinomaki

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GOLFIE Bekijk bericht
    Ik hoor niemand over Pinomaki, zijn auto is volgens mij nog niet vrijgegeven. Zal wel een foefje zijn van traction control, is een van de weinige die bij een start géén spinnende wielen heeft, en Bossard met een auto van + 200.000,00 € regelmatig op een seconde of 6 rijden is wel erg extreem...

    auto is zelfs niet in beslag genomen...er zijn gewoon een paar dingskes verzegeld....en sorry hoor maar met 200.000euro alleen kom je er niet...bossard denkt mischien van wel maar maakt heel veel foutjes,en pino zeker niet nergens te kort of te ver...

    over die traction control...je moet goe foeteren he haha ze zullen het niet vinden

  10. #4930
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fien Bekijk bericht
    wie rijdt er in die klasse nog wel fair???
    ik ben ook een Hansen fan en ik praat ook niet alles goed wat hij al heeft uitgestoken, maar wie doet dat in die klasse niet. hij was 1 van de regelmatige piloten en hij heeft het toch wel verdiend.

    en wat dat sympathiek zijn betreft. meestal is hij wel vriendelijk en als je een handtekening of foto vraagt doet hij dat ook. maar Valkenswaard kan je nu ook niet een normaal wedstrijd verloop noemen. toen hadden ze wel andere zorgen aan hun hoofd.

    maar ja, Hansen moet er toch altijd aan. dat zijn we al gewoon.
    Hansen dit Hansen dat Is wel meer dan 20jaar actief in het rallycross gebeuren samen met schanche de smaakmakers al had elk zijn karakters maar ze kunnen wel een auto besturen as wzas /is 't soms op '"t randje af
    maar is wel verdiend kampioen al 14 keer op naar nr 15

    ben de tel kwijt hoeveel titels heeft ie nu met citroen behaalt

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •