Pagina 542 van 947 EersteEerste ... 42442492532540541542543544552592642 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.411 t/m 5.420 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #5411
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTIke Bekijk bericht
    hey
    3x opendeurdag , dan kunnen ze de vas mschien afschaffen , daar komt toch bijna geen volk naar kijken , en dat willen ze in maasmechelen , volk = geld , en dat telt toch alleen in maasmechelen ....
    Ik snap uw reactie voor wat betreft het 'graag toeëigenen van geld' van de organisatie in MM. Soms gaan ze daar naar mijn gevoel ook wel een beetje te ver in.

    Maar om nu meteen te gaan roepen dat men dan maar de VAS afschaft ? Laat iedereen toch zijn eigen mogelijkheid om te racen ?! Hoe meer mensen kunnen rijden naar hun eigen budget, hoe meer we als rallycross-liefhebbers onze sport kunnen bekend maken bij het bredere publiek.
    Een positieve galm over rallycross overbrengen naar de niet-kenners is altijd moeilijk geweest.
    En hoe meer het bekend is, hoe meer men er op alle vlakken er ook voor doet. Denk bv maar aan cyclocross. Dat is ook een hele tijd maar wat geploeter geweest voor die deelnemers. Maar die kunnen nu allemaal mee genieten van de bekendheid van de laatste jaren.

    En 't zou toch schoon zijn als met rallycross een klein percentage van die bekendheid kunnen bereiken. Wie weet gaat dan zelfs Mandes ooit weer terug open

    ..... althans, zo denk ik er over ....

  2. #5412
    Member
    Geregistreerd
    9 September 2007
    Locatie
    Zonhoven
    Berichten
    43

    Standaard arendonk

    arendonk trug groot circuit?da zou pas ne schone kerstcadeau zijn

  3. #5413
    Member Martin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2008
    Berichten
    76

    Standaard 3x opendeur

    Ik zou het ook fijn vinden, moest er nog een extra keer opendeur zijn in Maasmechelen. Hoe ge het ook draait of keert ,er is altijd geld mee gemoeid. Zo'n opendeur is een grote bron van inkomsten voor de organisatie. Het kost allemaal ene flinke cent , hé?
    Zo zal het ook helpen om de infrastructuur te onderhouden ,denk ik.
    Maar ja, eerst zien en dan geloven zeker?

  4. #5414
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard



    De eerste rallycrossmeters van Henning Solberg afgelopen zaterdag !

  5. #5415
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    De eerste rallycrossmeters van Henning Solberg afgelopen zaterdag !
    OK. Over de omstandigheden zeg ik niks. Maar om enige rol van betekenis te spelen bij een mogelijke terugkeer in de rallycross, zal hij toch nog veel meters moeten doen om weer 'up to date' te zijn.

    Maar hij, zowel als z'n broerke, hebben wa pech gehad in Japan bij het WRC. Dus misschien wakkert dit de honger naar Rallycross weer aan. 'k Zal ze met een warm hart weer verwelkomen in de RX-familie.

  6. #5416
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Maar er mag best een discussie gevoerd worden of het een goed plan is om nog meer opendeurdagen te hebben.
    Ik vond je vraag helemaal niet zo gek Jan.
    Opendeurdagen brengen geld in het laatje, en gezien de competitie tussen organisatoren in het ERC veel harder gaat worden, zijn extra middelen altijd welkom. ERC is het visitekaartje van onze sport en zal elke nieuwe kijker met verstomming slaan. Langs de andere kant brengt een opendeurdag ook nieuwe mensen naar de rallycross. Ik ken wel wat mensen die dankzij een opendeurdag Rallycross ontdekt hebben.
    Ik zie niet direct gebeuren dat VAS'ers overstappen op opendeur rijden, en elke opendeurdag-rijder die wel naar de VAS gaat is er 1 gewonnen. En ook voor van VAS naar nationaal te gaan, zijn er elk jaar wel een aantal.

    In mijn ogen zijn opendeurdagen een extra instap voor de RX, en het virus is sterk genoeg om mensen te overtuigen door te gaan en een echt kampioenschap te doen rijden, te beginnen met VAS en later misschien nationaal en zelfs internationaal.

    Het enige waar ik me vragen over stel is de toekomst van onze circuits. Arendonk is nu maar half, er wordt hard gewerkt om terug op een volledig circuit te rijden maar zelfs als dat gebeurt vraag ik me af of Arendonk niet een beetje klein en krap is voor ook terug nationaal te rijden. Nu, ik juig elke verbetering toe, dus thumbs up voor Arendonk. De Duivelsberg zit ook al jaren in onzekerheid. De toelating om te racen is tot nu toe altijd verlengt ondanks de dreiging dat het circuit terug aan de natuur moet worden gegeven. Maar het is telkens voor maar zoveel jaren en als organisator zou ik in dat geval geen grote investeringen meer doen.

    Meer is er niet. Komt Lommel er? Enkel als Duivelsberg sluit? Hoe zit het met de superbike-mannen daar achter Namen? Gaan die nog RX inbouwen op hun nieuw circuit? Een nieuw,groot en modern circuit voor RX, pas dan zie ik RX in ons land een stevige stap vooruit zetten.

  7. #5417
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard Noors Rookie of the Year

    Mats Lysen zijn award FIA en ERA rookie of the year heeft hem een nieuwe wagen opgeleverd



    Pino's??
    Laatst gewijzigd door RX-freak; 11 November 2008 om 16:36

  8. #5418
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

  9. #5419
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard Jespersen 207


  10. #5420
    Member
    Geregistreerd
    7 May 2007
    Berichten
    42

    Standaard Waarom Valkenswaard er niet bij zal zijn volgend jaar...

    op http://rally.stanis.info/ staat nu het verslag van het 3rde deel van het EK. Belgie en Nederland. Enkel de laatste minuut bekijken volstaat eigenlijk als antwoord op de stelling hierboven.

    Valkenswaard is te klein voor D1 rallycross en er moet dringend een echt goed circuit komen, anders sterft het hele gebeuren hier binnenkort uit...

    groeten

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •