Pagina 847 van 947 EersteEerste ... 347747797837845846847848849857897 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.461 t/m 8.470 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #8461
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waltie Bekijk bericht
    elke auto mee 4wielen en ne motor zou mogen deelnemen voor mij se zo zouden we mss nog exclusieve modellen te zien krijgen wat alleen maar ten goede zou komen ,
    zie maar in engeland daar kan dat en ze geven er nog een superfinale boven op ene met een klein autoke kan dat nog winnen ook

  2. #8462
    Member
    Geregistreerd
    19 August 2009
    Locatie
    Limburggggggggg
    Berichten
    50

    Standaard baelus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B6 335 Bekijk bericht
    Het is zo dat de entourage van BAELUS het nodig vond om den dave de ganse avond te jennen, en niet alleen hem, ook nog de mensen van Geeraerts, met op kop de man die de lotto niet moet winnen om aan elke cross geld te verdienen... Volgens die allesweter, jaren hiervoor alleen aan kartjes gesleuteld, doch nu terug in de running.... is alleen een auto cross waardig als er een volvo as onder zit.( lees - als hij de as leverde...)
    Het merk van de auto speelt geen rol, als hijzelf er maar aan verdiend heeft....
    Als de jongens van BAELUS eens goed nadenken, zullen ze ook zien dat ze ondanks hun alles overheersende kunnen, ook op verre afstand van Luc MARIS moeten rijden.
    Lucs entourage hebben we nog nooit in zuip-verhalen tegen gekomen, zeker niet openlijk iedereen uitlachend.....

    @ BAELUS en Co (vooral Co) Doe zo verder en jullie zullen nergens meer welkom zijn, en gemeden worden als de pest.... Ik heb diverse piloten reeds gehoord die met de ganse zaak niets hebben te maken, doch die den dave een goed hart toedragen, en niet proberen in de grond te boren, hij verdiend dat niet.

    Eigenlijk is het spijtig dat ik mijn entree zo moet beginnen, maar het moest me even van het hard(t)...
    hier se door se....
    wat is er dan gebeurt ?

    grtekes

  3. #8463
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Nee nee, verkuringen is bezig aan een nieuwe voor divisie3.
    Die zal nog wel een aantal jaren moeten mee gaan denk ik.
    Wordt een heel bruut machien. Hopelijk gaat uit de motor uit komen wat er van verwacht wordt. Dan zullen we nog eens zien of het alleen volvo's zijn waarmee je kan winnen.
    Ik gun het hem van harte. Het wordt tijd dat de bmw's de strijd terug gaan domineren.

  4. #8464
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B6 335 Bekijk bericht
    Het is zo dat de entourage van BAELUS het nodig vond om den dave de ganse avond te jennen, en niet alleen hem, ook nog de mensen van Geeraerts, met op kop de man die de lotto niet moet winnen om aan elke cross geld te verdienen... Volgens die allesweter, jaren hiervoor alleen aan kartjes gesleuteld, doch nu terug in de running.... is alleen een auto cross waardig als er een volvo as onder zit.( lees - als hij de as leverde...)
    Het merk van de auto speelt geen rol, als hijzelf er maar aan verdiend heeft....
    Als de jongens van BAELUS eens goed nadenken, zullen ze ook zien dat ze ondanks hun alles overheersende kunnen, ook op verre afstand van Luc MARIS moeten rijden.
    Lucs entourage hebben we nog nooit in zuip-verhalen tegen gekomen, zeker niet openlijk iedereen uitlachend.....








    @ BAELUS en Co (vooral Co) Doe zo verder en jullie zullen nergens meer welkom zijn, en gemeden worden als de pest.... Ik heb diverse piloten reeds gehoord die met de ganse zaak niets hebben te maken, doch die den dave een goed hart toedragen, en niet proberen in de grond te boren, hij verdiend dat niet.

    Eigenlijk is het spijtig dat ik mijn entree zo moet beginnen, maar het moest me even van het hard(t)...
    Je slaat nagels met koppen !
    Bij Verkuringen zou in Engeland ook weer één en ander zijn opgelaaid om dezelfde redenen en door dezelfde man.

    Voor de rest heb je ook gelijk. Het zijn zeker niet alle volvo aanhangers. Met Luc en David en zelfs met Baelus zelf heb je nooit problemen, altijd even vriendelijk, kalm, enz.
    Maar de persoon die jij bedoelt, maakt dat men denkt dat hij de volledig volvo groep vertegenwoordigd. Hij geeft zich zo ook altijd uit.
    Maar zoals ik al zei, vroeg of laat zullen zij zich wel van deze man distantieren. Want hij boort op zeer korte tijd de volledige reputatie die deze piloten hebben opgebouwd fors in de grond.
    Hopen dat ze dat ook snel beseffen.

  5. #8465
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom sommige mensen hier zo anti-GT zijn... ze zijn toegelaten door het Belgische reglement, dus waarom zon misprijzen voor heren die moeite doen om die (toch tamelijk imposante) wagens te bouwen?

    Ook waren de GT's al vanaf het begin betrokken bij rallycross... denk maar eens terug aan de Porsches (zowel in Kever-vermomming, carrera-uitvoering als de 930 turbo 4x4), de alpines, de stratos...

    dat was de tijd van de rallycross en zeker in nederland veel volk,piloten en een uur televisie AVRO en niet te vergeten de cup met de bekende nederlanders alfaromeo alfa sud en de ynocenti's daar is die power festival niks mee vergeleken

  6. #8466
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Weet iemand welke divisie 1 auto's nog te koop zijn of gaan komen, die nog niet op rallycross.com staan ?
    alles is te koop vas, nationaal,internationaal gewoon vraag en aanbod crisis dit jaar weinig van gemerkt

  7. #8467
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Je slaat nagels met koppen !
    Bij Verkuringen zou in Engeland ook weer één en ander zijn opgelaaid om dezelfde redenen en door dezelfde man.

    Voor de rest heb je ook gelijk. Het zijn zeker niet alle volvo aanhangers. Met Luc en David en zelfs met Baelus zelf heb je nooit problemen, altijd even vriendelijk, kalm, enz.
    Maar de persoon die jij bedoelt, maakt dat men denkt dat hij de volledig volvo groep vertegenwoordigd. Hij geeft zich zo ook altijd uit.
    Maar zoals ik al zei, vroeg of laat zullen zij zich wel van deze man distantieren. Want hij boort op zeer korte tijd de volledige reputatie die deze piloten hebben opgebouwd fors in de grond.
    Hopen dat ze dat ook snel beseffen.
    Over wie gaat dat hier?? kan niet volgen zenne, welke man??

  8. #8468
    Junior Member
    Geregistreerd
    3 September 2009
    Locatie
    VORSELAAR
    Berichten
    16

    Standaard Div 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bermingrud Bekijk bericht
    tja, waarom nie, wie weet hoe bevalt het hem!
    maar ik heb gehoord dat hij stopt met div3 na dit jaar.
    Marc heeft er even genoeg van, de man trapt de zolen van zijn schoenen, doch moet dan zien dat men door de manipulatie van de komende reglementen (schutborden historie, om toch maar ne nieuwe volvo te kunnen maken) blijkbaar volgend jaar niks opzit dan achterna rijden, iets wat hij niet graag doet, dat versta ik helemaal.
    Het is nogal simpel van te zeggen, maak dan iets anders, en diegene die dat snel zegt, moet maar eens tellen naar de kostprijs van een Div 3 wagen.
    Het is spijtig dat men enkel moeite wil doen om de volvo's, die zowiezo snel zijn, geen twijfel, om deze nog sneller te willen maken... Ook de andere "constructeurs" willen het schutbord vrij , geloof me, de heerschappij van de volvo's is over en out....
    30 jaar geleden hadden de BMW' s van DAM en COREVAAR zulke 'schutbord-monsters', geloof me, gene volvo in zicht, dat zijn feiten, en geen fabels, de cijfers zijn er

  9. #8469
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Je slaat nagels met koppen !
    Bij Verkuringen zou in Engeland ook weer één en ander zijn opgelaaid om dezelfde redenen en door dezelfde man.

    Voor de rest heb je ook gelijk. Het zijn zeker niet alle volvo aanhangers. Met Luc en David en zelfs met Baelus zelf heb je nooit problemen, altijd even vriendelijk, kalm, enz.
    Maar de persoon die jij bedoelt, maakt dat men denkt dat hij de volledig volvo groep vertegenwoordigd. Hij geeft zich zo ook altijd uit.
    Maar zoals ik al zei, vroeg of laat zullen zij zich wel van deze man distantieren. Want hij boort op zeer korte tijd de volledige reputatie die deze piloten hebben opgebouwd fors in de grond.
    Hopen dat ze dat ook snel beseffen.
    Van de moment dat de bmw's terug gaan winnen, dan is da ventje zijn rijk uit. Dan wil niemand nog zo ne zweedse oldtimer.

  10. #8470
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B6 335 Bekijk bericht
    Marc heeft er even genoeg van, de man trapt de zolen van zijn schoenen, doch moet dan zien dat men door de manipulatie van de komende reglementen (schutborden historie, om toch maar ne nieuwe volvo te kunnen maken) blijkbaar volgend jaar niks opzit dan achterna rijden, iets wat hij niet graag doet, dat versta ik helemaal.
    Het is nogal simpel van te zeggen, maak dan iets anders, en diegene die dat snel zegt, moet maar eens tellen naar de kostprijs van een Div 3 wagen.
    Het is spijtig dat men enkel moeite wil doen om de volvo's, die zowiezo snel zijn, geen twijfel, om deze nog sneller te willen maken... Ook de andere "constructeurs" willen het schutbord vrij , geloof me, de heerschappij van de volvo's is over en out....
    30 jaar geleden hadden de BMW' s van DAM en COREVAAR zulke 'schutbord-monsters', geloof me, gene volvo in zicht, dat zijn feiten, en geen fabels, de cijfers zijn er
    Wij zitten duidelijk op dezelfde golflengte.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •