Pagina 937 van 947 EersteEerste ... 437837887927935936937938939 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.361 t/m 9.370 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #9361
    Member masmarc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2009
    Locatie
    hasselt
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Vroeger was er een insider van het Pauwels-team die interessante nieuwtjes postte, maar na de zoveelste keer uitgelachen te zijn geworden laat hij zich hier niet meer zien.

    Vroeger was er een mechanieker van Scheveneels die de nieuwtjes van dat team postte, maar die is ook gaan lopen uit onvrede van wat hier allemaal gepost wordt.

    Vroeger was Eddy Donné een vaste waarde op het forum maar die is ook weggejaagd.

    En zo waren er vroeger redelijk veel piloten aanwezig die zich niet meer laten zien.

    Er zijn er nog, piloten die eens iets zeggen, maar het zijn moedige enkelingen.

    En als ik uw posts op een rijtje zet begrijp ik het wel. Je mag kritiek hebben zoveel je wil, daarvoor is het een forum. Maar elementaire beleefdheid ontbreekt vaak.
    de meeste volgen dit forum wel, maar lachen zich soms ne bult als je hier alles op je gemak leest

  2. #9362
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Turboke Bekijk bericht
    HeHe
    er zijn nog andere piloten als mdk alleen he
    of de naam forum veranderen in mdk.sportforum
    amaii
    niks als mdk hier ....

    pfffffffffffff

    het gaat niet alleen over MDK maar als vurige sup. mag ik toch wel uitkomen voor mijn mening hé
    en als anderen daar niet mee kunnen leven tja pech dan hé kan ik niet aan doen dat ze lange tenen hebben

  3. #9363
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waltie Bekijk bericht
    het gaat niet alleen over MDK maar als vurige sup. mag ik toch wel uitkomen voor mijn mening hé
    en als anderen daar niet mee kunnen leven tja pech dan hé kan ik niet aan doen dat ze lange tenen hebben
    Ik heb er geen probleem mee dat je uitkomt voor uw mening, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat niet iedereen uw mening deelt. Ik zou ni liever hebben dan dat hij d3 komt rijden, maar toen jij aangaf dat dat om budgettaire redenen was, had ik daar mijn bedenkingen bij. Het tijdsgebrek tussen de wedstrijden, zoals zonet vermeld werd, lijkt mij meer waarschijnlijk.

    In ieder geval, eender in welke klasse hij start, de neutrale supporter kan er alleen wel bij varen

  4. #9364
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Ik heb er geen probleem mee dat je uitkomt voor uw mening, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat niet iedereen uw mening deelt. Ik zou ni liever hebben dan dat hij d3 komt rijden, maar toen jij aangaf dat dat om budgettaire redenen was, had ik daar mijn bedenkingen bij. Het tijdsgebrek tussen de wedstrijden, zoals zonet vermeld werd, lijkt mij meer waarschijnlijk.

    In ieder geval, eender in welke klasse hij start, de neutrale supporter kan er alleen wel bij varen
    sub het is alles samen , stel je rijd de motor stuk van de focus , de week erop BK of EK dan krijg je alles niet klaar hé tis niet dat het bij de deur is om een motorke te gaan afhalen hé , en idd zo krijgen we mss wel een beetje meer spanning in D3

  5. #9365
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Tegen dat zo ne volvo in zijn garage staat is hij minstens 30000 euro armer. Hoeveel bk wedstrijden kan hij daarmee rijden met de focus ? Is mijn bedenking dan zo raar ? Ik denk nochtans niet dat ik de enige ben die die bedenking maakt. Ik zal er mss bijzetten dat ik dit helemaal niet negatief bedoel, dan tilt men er mss minder zwaar aan
    Hebben we voor 30.000 euro een volvo in de garage staan ?
    Bedoel je dan een volvo die compititief is om a finales mee te rijden Nationaal?
    Als dat zo is, dan ken ik er een paar in het nationaal, zelfs in de VAS, die fout bezig zijn hoor.

  6. #9366
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Hebben we voor 30.000 euro een volvo in de garage staan ?
    Bedoel je dan een volvo die compititief is om a finales mee te rijden Nationaal?
    Als dat zo is, dan ken ik er een paar in het nationaal, zelfs in de VAS, die fout bezig zijn hoor.

    mss ene zonder motor hé hector ,

  7. #9367
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Hebben we voor 30.000 euro een volvo in de garage staan ?
    Bedoel je dan een volvo die compititief is om a finales mee te rijden Nationaal?
    Als dat zo is, dan ken ik er een paar in het nationaal, zelfs in de VAS, die fout bezig zijn hoor.
    Ne nieuwe zal je voor 30000 ni hebben.
    Maar het ligt ni altijd aan den auto hé Hector.
    Vannijlen reed met zijne Golf regelmatig A-finale, als je dan nu ziet dat die wagen in de vas bijna nooit in de finale geraakt, en in Maasmechelen 15 sec trager is dan Vannijlen, dan ligt dit volgens mij ni aan de wagen.

  8. #9368
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waltie Bekijk bericht
    mss ene zonder motor hé hector ,
    Yep, ene met roeispanen. Schip ahoy

  9. #9369
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Mac, gaat MDK nog rijden laaste race in Maasmechelen dit seizoen?

  10. #9370
    Member
    Geregistreerd
    12 September 2009
    Locatie
    Olen
    Berichten
    46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Tegen dat zo ne volvo in zijn garage staat is hij minstens 30000 euro armer. Hoeveel bk wedstrijden kan hij daarmee rijden met de focus ? Is mijn bedenking dan zo raar ? Ik denk nochtans niet dat ik de enige ben die die bedenking maakt. Ik zal er mss bijzetten dat ik dit helemaal niet negatief bedoel, dan tilt men er mss minder zwaar aan
    Gij weet de prijs niet goed wat ne volvo kost ze maat

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •