Pagina 500 van 947 EersteEerste ... 400450490498499500501502510550600 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.991 t/m 5.000 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4991
    Member pats rallycross's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 April 2007
    Berichten
    66

    Standaard Estering in Buxtehude.

    Eintrittspreise Wochenend | Entry-fee Weekend
    Zuschauer | Visitors







    Erwachsene | Adult: 25,00 €
    Jugendliche ab 14 Jahren. | Youth +14 years: 15,00 €
    Jugendliche bis einschliesslich 13 Jahren haben freien Eintritt | the entry-fee for youths till 13 years is free
    Zuschauer inkl. Fahrerlager | Visitors incl. paddock

    Erwachsene | Adulte 50,00 €
    Jugendliche ab 14 Jahren. | Youth +14 years 25,00 €
    Jugendliche bis einschliesslich 13 Jahren haben freien Eintritt | the entry-fee for youths till 13 years is free






    pats rallycross bied paddock weekendtickets aan voor 40euro met een ontbijt spek met eieren inbegrepen , drankje 1€ ook te bekomen in de tent
    Laatst gewijzigd door pats rallycross; 25 September 2008 om 07:32

  2. #4992
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Zijn er die dit van plan zijn?

    Pricegiving party at the Mic Mac at Moisburg
    This year is nothing like the same. A lot of things had happened on the track... and also the pricegiving is not anymore in Buxtehude.
    It is at the new featured Mic Mac in Moisburg. Some of you probably remember that old days, when it was at the Mic Mac... long time ago...
    New is also that we have a buffet, not a menu á la carte.
    3 different warm meals (beef, pork and turkey) gratin potatoes, broccoli-cauliflower-casserole, a lot of different salads, cheese and desserts.
    The price for that is 14.-€ for each person.
    Could you please let us know immediately with how many people you will come to the pricegiving, latest date for that is Tuesday, 30s of September. (e-mail or fax preferred)
    The money for the buffet on Sunday night has to be payed at the race office. No money - no buffet.
    You will be surprised - positively!
    Have a nice party!
    The team of the ACN




  3. #4993
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Talking Isachsen

    Weet iemand wat Isachsen gaat doen??
    Hij heeft 2 nieuwe focussen te koop staan (zijn eigen wagen en een splinternieuwe).

    Holmkvist rijd denk ik in de fiesta waar Gronholm mee gereden heeft.
    (Gronholm rijd namelijk zijn laatste wedstrijd komend weekend in Zweden).
    Dus denk dat die verhuurd is. Holmkvist rijd normaal Supernational.

    Verder heb ik ook ergens opgevangen (en gelezen op ERC24) dat Opland misschien zou starten in de wagen van Solberg.Weet iemand meer?

    Verder mis ik nog Frode Holte en Olivier Bossard op de startlijst van Buxtehude.(maar wat niet is kan nog komen).

    Knapick --> Hopen dat ie komt.
    Croon --> ook een verrassing maar een goede rijder met oude Jernberg Focus!

    Dat we maarsnel een weekje verder zijn!!!

  4. #4994
    Member nilsee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 July 2008
    Berichten
    41

    Standaard

    Isachsen is hetzelfde van plan als iedere rallycrosser; auto te koop zetten na het seizoen, wordt ie verkocht is er extra geld in het laatje en wordt r een nieuwe gebouwd, nu in dit geval is er al een nieuwe blijkbaar en als hij ze alle 2 zou kunnen verkopen doet hij een heel goede financiele zaak en wordt er gewoon een nieuwe bij gunnarson besteld. Zijn oude focus van 2jaar geleden staat ook nog steeds te koop, maar ik denk niet dat hij die nog verkocht krijgt.

  5. #4995
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Wink weet je wat ik denk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nilsee Bekijk bericht
    Isachsen is hetzelfde van plan als iedere rallycrosser; auto te koop zetten na het seizoen, wordt ie verkocht is er extra geld in het laatje en wordt r een nieuwe gebouwd, nu in dit geval is er al een nieuwe blijkbaar en als hij ze alle 2 zou kunnen verkopen doet hij een heel goede financiele zaak en wordt er gewoon een nieuwe bij gunnarson besteld. Zijn oude focus van 2jaar geleden staat ook nog steeds te koop, maar ik denk niet dat hij die nog verkocht krijgt.

    volgens mij gaat hij div 1a rijden

  6. #4996
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    volgens mij gaat hij div 1a rijden

    of rx-cup / D2

    De groten worden gewoon commerciële teams die er hun bussiness van maken. Jernberg motorsport verkoopt zo al 2 jaar focussen, Hansen verkoopt elk jaar zijn Citroëns en gaat volgend jaar met 2 C4's in zijn team rijden, Ericson bouwt Fiesta's voor jan en alleman, Eklund verhuurt en onderhoudt wagens, of herbouwt zoals met de 307 van Tracey. Isachsen heeft het ook met 2 wagens geprobeert, en nu wil die hetzelfde doen als Jernberg. Wat ze hier een "gloednieuwe" noemen is gewoon nog niet gebouwd. Zou je hem willen kopen zal Isachsen wel een order plaatsen bij Gunnarsson, de wisselstukken bestellen, naar Julian bellen voor een motor, het dan in elkaar steken en als kant en klaar paketje afleveren bij de klant.

    Ik denk eerder dat ze mechaniekers/ingenieurs vast in dienst hebben en die moeten fulltime bezig blijven. Mensen in loondienst kosten hopen geld en het is een manier om het gefinancierd te krijgen.

  7. #4997
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus Bekijk bericht
    Verder mis ik nog Frode Holte en Olivier Bossard op de startlijst van Buxtehude.(maar wat niet is kan nog komen).
    Dat ze zich maar haasten want er worden nu inschrijvingen geweigerd in Buxtehude wegens "te veel inschrijvingen".
    De krappe paddock zal gevolgen hebben voor het aantal dat zich kan inschrijven. Leuk gevolg is wel dat er waarschijnlijk meer teams buiten de betaalde paddock zullen staan dan erin.

  8. #4998
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Zijn er nu mensen die daar "individueel" in die Mic-mac inschrijven voor dat buffet? Of enkel per team?

  9. #4999
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Dat ze zich maar haasten want er worden nu inschrijvingen geweigerd in Buxtehude wegens "te veel inschrijvingen".
    Holte en Bossard kunnen pas geweigerd worden, wanneer zij niet op 26. september 24 uur ingeschrijven zijn. Die eene is 10de in D1 en die andere 2de in D1A.

    FIA reglement:
    "Acceptance of entries will be decided by each
    organiser but priority will be given to the 15 leading
    point scorers in each Division in the Championship
    classification."

    PS: BTW, dit is rallycross freaks pagina 500!
    Laatst gewijzigd door RX-Guru; 25 September 2008 om 20:05

  10. #5000
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    @ rx-guru: toch nog niet het record, ten tijde van het pitstop.tv-forum zijn we tot p623 geraakt alvorens skynet ons buiten smeet...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •