Pagina 135 van 947 EersteEerste ... 3585125133134135136137145185235635 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.341 t/m 1.350 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1341
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Is er al iemand van jullie op het E.K. in Polen geweest ?
    Heeft er iemand wat tips ?

    Dank bij voorbaat.

  2. #1342
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Is er al iemand van jullie op het E.K. in Polen geweest ?
    Heeft er iemand wat tips ?

    Dank bij voorbaat.
    Ja eerst en vooral eten meenemen en ten 2de bier meenemen en alles wat los zit is weg en zeker eens gaan kijken op de grote automarkt naast het circuit maar geen foto's of filmen daar !!!! ps die barbeque die ze daar doen op't circuit echt de max al weet ik nog niet wat ik toen heb geproeft amaai goe zenne

  3. #1343
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Ransberg
    Berichten
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Valkenswaard was, net zoals vorig jaar, opnieuw veel mooier dan Maasmechelen. Geen jokerlap is echt zoveel beter. Jammer dat Hansen wint...

    Wat een klapper trouwens van Pat Doran en Tony Bell. Verder heb ik toch wel erg veel valse starts gezien. Ook de omleidingen zorgden voor heel wat ellende. Anderhalf uur gereden op wat normaal 25 km was... De bijbehorende H pijltjes waren niet overal aanwezig, gelukkig dat ze zich wel excuseerden.

    Conclusie: buiten die omleidingen en de vele valse starts, heb ik een erg mooie dag gehad. Zoveel meer genoten dan in Maasmechelen.
    Voor't eerst sinds jaren vorig week in Maasmechelen gaan kijken en dit wkend in Valkenswaard.Beide hebben me aangenaam verrast.Maasmechelen waar je het grootste gedeelte van't circuit kan zien.Valkenswaard met het lange rechte stuk na de start.Geweldig hoe ze daar de eerste bocht in stormen.
    Ze gaan mij daar nog zien.

    @Wim: was je dan te voet?Wij stonden 45 min na vertrek in "Alken-Maes"

  4. #1344
    Drive for Life PowerMan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Jaja... je zal wel bedoelen dat ik die handen een keer vast mag houden


    Groetjes,
    Jan
    Als iemand een fotoke van Janneman heeft.................met fotoshop kan veel ha ha
    Het leven heeft geen zin............maar ik toevallig wel

  5. #1345
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearbox Bekijk bericht
    @Wim: was je dan te voet?Wij stonden 45 min na vertrek in "Alken-Maes"
    Nee, niet te voet maar met de auto. Geen GPS of niks en ik was nog nooit in die omgeving geweest waar ik heb gezeten. Helemaal verkeerd dus

  6. #1346
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard


  7. #1347
    Member
    Geregistreerd
    22 May 2007
    Berichten
    68

    Standaard

    en ik maar denken da de mac daar was om auto's te fotograferen

  8. #1348
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freak Bekijk bericht
    dan komt er een nieuwe Ford Focus die ze gaan bouwen
    toch wat beter leren 'begrijpend' lezen DCS

    het is inderdaad het grootste nieuws dat er dit weekend te rapen viel in Valkenswaard !!

    Mochten de Skoda's of mijn huidige Focus doorverkocht worden dan bouwen we deze winter een tweede identieke Ford focus. Dus met welke wagen ik volgend jaar aan de start kom, blijft ook voor mezelf nog een groot vraagteken. Eén ding staat in elk geval al vast: ook in 2008 zal Pauwels Motorsport het volledig Europees kampioenschap betwisten!"
    Ik heb inderdaad heel dat stukje (helemaal) niet gelezen, mijn fout...

    Wel opvallend dat ze er dan zelf de Ford gaan kopieëren..

  9. #1349
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad heel dat stukje (helemaal) niet gelezen, mijn fout...

    Wel opvallend dat ze er dan zelf de Ford gaan kopieëren..
    Met "we bouwen" bedoelt Koen meer dan waarschijnlijk: Gunnarson de kas, Sellholm de transmissie en trollspeed de motor, die dan bij Pauwels Motorsport in elkaar gestoken worden.

    Ook logisch dat hij de laatste 2 races met de 2de Skoda gaat rijden, vooral omdat hij de auto kan leren (zowel als rijder als preparateur) en dat terwijl de mannen die die wagen al jaren kennen in de volgende tent zitten.

  10. #1350
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Met "we bouwen" bedoelt Koen meer dan waarschijnlijk: Gunnarson de kas, Sellholm de transmissie en trollspeed de motor, die dan bij Pauwels Motorsport in elkaar gestoken worden.

    Ook logisch dat hij de laatste 2 races met de 2de Skoda gaat rijden, vooral omdat hij de auto kan leren (zowel als rijder als preparateur) en dat terwijl de mannen die die wagen al jaren kennen in de volgende tent zitten.
    Ja dat is ideaal, lijkt mij! Eigenlijk is het te hopen dat ze allemaal verkocht of verhuurd worden zodat er nog een Divisie 1 auto gemaakt gaat worden... Hoe meer hoe beter!

    Dan nog even na de Ieren en de Engelsen de Fransen en Volland (is die man dat DK nou nog niet zat) uit Duitsland het EK in en het startveld is overvol!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •