Pagina 903 van 947 EersteEerste ... 403803853893901902903904905913 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.021 t/m 9.030 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #9021
    Member
    Geregistreerd
    12 September 2009
    Locatie
    Olen
    Berichten
    46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Die oplegger was van Avon, ni van Tom.
    nu begrijp ik wat je bedoelt

  2. #9022
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polo Bekijk bericht
    volgens sommige ziet de wagen misschien niet uit maar hij staat er wel 9 de mee.en ik denk als de wagen zo een wrak is zoals sommige denken dat je niet zomaar inde top 10 staat. er is inderdaad meer dan rallycross in het leven zoals bij tom.een huis,een zaak,kinderen,enz. en ik denk dat iedereen in div 3 wel de moeite doet ervoor. maar het kost nu eenmaal veel geld,tijd,.... iedereen staat het liefste met een propere wagen een de start maar je moet de mogelijkheid ook hebben ervoor.

    ik vind dat niet altijd de negatieve kanten hier naar boven moeten gahaald worden maar dat de positieve ook eens gezegd mogen worden.en ikdenk dat het dan ook ineens een beetje plezanter word.
    Ook ik wil hierop reageren.
    Allereerst vind ik Tom een hele correcte kerel die nooit met niemand problemen heeft of zoekt.
    Daarnaast kan hij zeker wat aan een stuur draaien.
    Als je ziet welke tijden hij soms neerzet met die auto, doe het maar !
    En inderdaad, niet iedereen heeft altijd tijd, geld en mensen ter beschikking om een wagen steeds piekfijn aan de start te krijgen.
    Als je alles zelf moet doen, geraak je niet ver.
    Toch doet hij het en dan heeft hij nog meermaals met pech moeten afrekenen.
    Zo een schijtopmerkingen van sommigen hier op deze piloot en zijn auto vind ik dan ook totaal ongepast.
    Slaat echt nergens op !
    Mijn boodschap : Tom doe zo voort, en laat sommige ellendelingen hier voor wat ze zijn.
    We zijn blij dat je er bij hoort !

  3. #9023
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokkie Bekijk bericht
    Bij mijn weten had hij toch nen dikke scania V8 met oplegger-mobilhome achter op de paddock staandus aan geld geen gebrek zeker

    Denk da gij eerder nen blinde zijt zenne Bokkie; dan kon je niet lezen zeker want op die oplegger stonden koeiengrote letter AVON dus maar jij weet hier precies veel alez je denkt veel te weten

  4. #9024
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polo Bekijk bericht
    volgens sommige ziet de wagen misschien niet uit maar hij staat er wel 9 de mee.en ik denk als de wagen zo een wrak is zoals sommige denken dat je niet zomaar inde top 10 staat. er is inderdaad meer dan rallycross in het leven zoals bij tom.een huis,een zaak,kinderen,enz. en ik denk dat iedereen in div 3 wel de moeite doet ervoor. maar het kost nu eenmaal veel geld,tijd,.... iedereen staat het liefste met een propere wagen een de start maar je moet de mogelijkheid ook hebben ervoor.

    ik vind dat niet altijd de negatieve kanten hier naar boven moeten gahaald worden maar dat de positieve ook eens gezegd mogen worden.en ikdenk dat het dan ook ineens een beetje plezanter word.
    Dat den Tom kan rijden daar kan niemand iet slechts van zeggen, hij rijdt ook supergoed maar over de auto moet niemand lullen, hijzelf doet der heel weinig aan en als ge den auto pas op vrijdag met de karcher afspuit ja dan kan je op zondag niet met ne goeie mekaniek aan de start staan en het is heus niet elk weekend cross dus in het weekend werken der velen aan den crossbak

  5. #9025
    polo polo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2009
    Locatie
    bilzen
    Berichten
    18

    Standaard

    ik denk dat de meeste wel alles zelf aan de wagen doen anders wordt het echt onbetaalbaar.maar afstomen en poetsen denk ik ook wel dat de meeste wel doen. en de meeste denk ik zoals wij op maandag alles eraf en uit mekaar en zuiver maken.

  6. #9026
    Member
    Geregistreerd
    12 November 2008
    Berichten
    57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokkie Bekijk bericht
    Was dat niet aan 'Mad Mark'??
    Die Lancer is van Mark Williams geweest. Hij is later geemigreerd naar Noord-Amerika en daarom moeten stoppen, maar hij vliegt nog wel eens over om in Engeland te komen rijden.

  7. #9027
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polo Bekijk bericht
    ik denk dat de meeste wel alles zelf aan de wagen doen anders wordt het echt onbetaalbaar.maar afstomen en poetsen denk ik ook wel dat de meeste wel doen. en de meeste denk ik zoals wij op maandag alles eraf en uit mekaar en zuiver maken.
    dat bedoel ik net, het moet niet direkt op maandag maar als der weken tussen wedstrijden zitten dan kan je toch is moeite doen om op tijd auto zuiver te maken en indien nodig wisselstukken te bestellen,

  8. #9028
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Awel, zou jij met die wagen op een 9e plaats in het klassement staan denk je ? Niet iedereen kan al zijn geld in de cross steken. Tom is zelfstandig en heeft net een huis gekocht. En in deze tijden van crisis zal het zo al moeilijk genoeg zijn denk ik.
    da huis kan in de toekomst opbrengen die crossauto nie das 't verschil

  9. #9029
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    Ook ik wil hierop reageren.
    Allereerst vind ik Tom een hele correcte kerel die nooit met niemand problemen heeft of zoekt.
    Daarnaast kan hij zeker wat aan een stuur draaien.
    Als je ziet welke tijden hij soms neerzet met die auto, doe het maar !
    En inderdaad, niet iedereen heeft altijd tijd, geld en mensen ter beschikking om een wagen steeds piekfijn aan de start te krijgen.
    Als je alles zelf moet doen, geraak je niet ver.
    Toch doet hij het en dan heeft hij nog meermaals met pech moeten afrekenen.
    Zo een schijtopmerkingen van sommigen hier op deze piloot en zijn auto vind ik dan ook totaal ongepast.
    Slaat echt nergens op !
    Mijn boodschap : Tom doe zo voort, en laat sommige ellendelingen hier voor wat ze zijn.
    We zijn blij dat je er bij hoort !

    Tommeke,Tommeke,Tommeke hadde we dan da Mitsubichike ma gepakt
    gaaz geven en voor de rest een poeke laten ruiken

  10. #9030
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard Tom Meeusen

    Aangezien het hier over rallycross gaat, denk ik dat we alleen zijn prestaties moeten beoordelen, en daar is bij mijn weten niks op aan te merken. En degenen die zich geroepen voelen, kunnen altijd een bod doen op de wagen, en dan eens laten zien dat ze het beter kunnen dan Tom.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •