Pagina 338 van 947 EersteEerste ... 238288328336337338339340348388438838 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.371 t/m 3.380 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3371
    Aircooled boxerpower
    Geregistreerd
    29 July 2007
    Locatie
    Arendonk
    Berichten
    41

    Standaard

    Hetgeen dat ik gehoord had van Marco zelf was dat hij in de bocht te hard aan het driften was en dus op de rem moest gaan staan om de volvo terug te kunnen corrigeren. Omdat dit onder de toren was gebeurd hebben ze het gezien en hebben ze hem gestrafd voor het ophouden van de rest

    Nog extra uitleg dat hij kreeg was om zoiets te doen buiten het zicht van de toren en er zou niemand om kraaien

    Nog erger maakt het dat niemand, zelfs Marc Vandenberg niet, had een protest ingediend. dussss.....

  2. #3372
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 July 2007
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    26

    Standaard

    Marc staat inderdaad gekend als een rijder die niet vies is van een tikje. Maar als we de vorige wedstrijd in VW bekijken, heeft hij toch van start tot finish fair gestreden met Leysen (pechvogel van afgelopen weekend) zonder grove tikjes en toch vlak op zijn bumper. En volgens mij heeft Marc, als ik op de foto's moet afgaan, net iets meer werk om zijn wagen terug strak te zetten dan de Volvo. Is deze dan zoveel steviger dan de gele Ibiza ? Ik denk niet dat het Marc zijn bedoeling was zo een zwarte vlag uit te lokken, hij weet goed genoeg wat ervoor nodig is om een wagen rond te zetten en dat is niet recht op de bumper rijden. Wat wel is : als Marc denkt dat ie een gaatje ziet waar zijn snuit in past, dan zit ie er tussen. Maar de reactie van Martens bij het binnenrijden van de paddock na de race was er wel over...

  3. #3373
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Talking kinderen naar de speeltuin graag!!

    zijn de kindertjes weer uitgebroken??? wat een gedoe weer over een tikje en blabla... weet je wat het is mark is een goede en snelle piloot en iedereen weet,oeps mark is er bij plaats verder naar achter,wat kan je daar aan doen...geld zoeken ofwel gas geven!!

    daaaaaaaaaaaag

  4. #3374
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard COMBINATIE SPORT-ONTSPANNING en HOBBY


  5. #3375
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard De situatie Marc - Marco

    Dank iedereen voor de uitleg.

    Spijtig genoeg heeft het meer wrok los gemaakt bij de verschillende forumleden dan ik had kunnen vermoeden, lijkt 't.
    Zo'n verhaal heeft altijd 2 kanten, natuurlijk. En we hebben hier ook vanuit beide kanten wat gehoord. Dus is het voor mij wel goed.

    Volgende discussie graag !

  6. #3376
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard vrij weekend Michaël De Keersmaecker


  7. #3377
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Leuk hoor wat hij doet in het weekend, maar als we van alle piloten fot's moeten gaan plkaatsen wat ze in hun vrije tijd doen, dan wordt t forum misschien wat overbelast.....

  8. #3378
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Oké boodschap begrepen " GOLFIE".....ik zal in 't vervolg eerst toestemming aan jou vragen

  9. #3379
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Standaard Volgende discussie graag !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GOLFIE Bekijk bericht
    Leuk hoor wat hij doet in het weekend, maar als we van alle piloten fot's moeten gaan plkaatsen wat ze in hun vrije tijd doen, dan wordt t forum misschien wat overbelast.....
    Ik denk dat ie gestart is !

    Ik denk heus wel dat de server daarop voorzien is.
    Verder is het wel eens leuk om foto's te zien. Dat het dan van piloten 'on-track' of 'off-track' is maakt niet uit.

    Keep up the good work, Mac !!

  10. #3380
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 147 Bekijk bericht
    Ik denk dat ie gestart is !

    Ik denk heus wel dat de server daarop voorzien is.
    Verder is het wel eens leuk om foto's te zien. Dat het dan van piloten 'on-track' of 'off-track' is maakt niet uit.

    Keep up the good work, Mac !!
    Dank U 147....ik dacht daar namelijk hetzelfde over

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •