Pagina 380 van 947 EersteEerste ... 280330370378379380381382390430480880 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.791 t/m 3.800 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3791
    Member
    Geregistreerd
    22 July 2007
    Berichten
    39

    Standaard

    beugel best van 50 de rest mag 40 zijn denk maar kijk even op vas.be voor juiste afmetingen want hangt ook af van dikte van de buis,tja ik zien hem elke dag staan maar das ook al ja als ik zie dat je bezig bent stop ik wel is een keer
    Laatst gewijzigd door fons de spons; 1 July 2008 om 20:14

  2. #3792
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Denk da gij die gepoetst hebt zo blinken das dan de primeur he
    Dan zou Johnny voor een extra sponsor moeten zorgen,vts'ke

    OM MIJ TE KUNNEN BETALEN

  3. #3793
    Member
    Geregistreerd
    24 January 2008
    Berichten
    84

    Thumbs down Johnny Verkuringen

    Hij meent het wel, daar mag geen twijfel over zijn !!
    Persoonlijk vind ik ook dat wederoptreden meer dan verdienstelijk is ! Hetgeen hij al heeft laten zien dit jaar ... chapeau.

    Het is wel zo dat Verkuringen zijn materiaal minder spaart dan Thijs heeft gedaan, maar er zijn evenwel prima resultaten in een eerste jaar met de auto. En dat kan ik wel appreciëren.

    Het is een lust om te kijken naar die divisie 3, met die 'oude nieuwelingen' als Verkuringen, Vandenbergh en Vanlingen. Dit zonder de andere Div 3-rijders achteruit te doen hè !

  4. #3794
    Rally X Jag Blitz!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 July 2007
    Locatie
    westerlo
    Berichten
    55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons de spons Bekijk bericht
    beugel best van 50 de rest mag 40 zijn denk maar kijk even op vas.be voor juiste afmetingen want hangt ook af van dikte van de buis,tja ik zien hem elke dag staan maar das ook al ja als ik zie dat je bezig bent stop ik wel is een keer
    Klopt,thx.Als ge zie da ik daar bezig ben altijd welkom he.Ge ziet da ik werk zoals in Jezekestijd he,low budget,no stress and loads of fun.
    Mis ik dit weekend ook weer alles hier,zit op het National Hot Rods WK in Ipswich(UK).
    Er zijn nog van die kwieten zoals ik:
    Laatst gewijzigd door Blitz!; 1 July 2008 om 21:33
    Rally X Jag!
    Low budget,no stress

  5. #3795
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 147 Bekijk bericht
    Hij meent het wel, daar mag geen twijfel over zijn !!
    Persoonlijk vind ik ook dat wederoptreden meer dan verdienstelijk is ! Hetgeen hij al heeft laten zien dit jaar ... chapeau.

    Het is wel zo dat Verkuringen zijn materiaal minder spaart dan Thijs heeft gedaan, maar er zijn evenwel prima resultaten in een eerste jaar met de auto. En dat kan ik wel appreciëren.

    Het is een lust om te kijken naar die divisie 3, met die 'oude nieuwelingen' als Verkuringen, Vandenbergh en Vanlingen. Dit zonder de andere Div 3-rijders achteruit te doen hè !
    overschot van gelijk mis er alleen nog een echte porsche tussen dat zou leuk zijn of een alpine mag ook dromen mag een beetje he den thijs zou wel eens sterk kunnen terugkeren wie weet

  6. #3796
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard verkuringen

    Verkuringen zijn auto staat alleen voor uit te lijnen bij BMW naar het schijnt.

    Maar inderdaad, hem kennende blijft hij wel bezig, zoeken en bouwen tot hij vroeg of laat daar is waar hij wil zijn.
    En dat is op de eerste plaats.

    Leuk, dan komt er serieus wat strijd in divisie 3

  7. #3797
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard helga II

    Helga 2 wordt in zweden bestuurd door de noor borseth (lexus). Hij leent deze wagen van koen pauwels. Die kan nog voor verrassingen zorgen! goede rijder denk ik!

  8. #3798
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard

    jos kuypers rijdt niet in zweden, zal zijn boete nog niet betaald hebben. Rijdt dus ook niet in maasmechelen hoogstwaarschijnlijk. Tevens heeft opland ook afgezegt.

  9. #3799
    Member
    Geregistreerd
    28 December 2007
    Berichten
    40

    Standaard

    halloooooo ,
    Kuypers Jos staat wel ingescheven in maasmechelen , voor nu zondag , 6 juli ....
    heb zal wel spannent worden ...
    tot de volgende ....

  10. #3800
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Talking het verschil...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RX-freak Bekijk bericht
    Helga 2 wordt in zweden bestuurd door de noor borseth (lexus). Hij leent deze wagen van koen pauwels. Die kan nog voor verrassingen zorgen! goede rijder denk ik!
    dan gaat de wagen is tot het einde van zen toeren gaan....is een zeer goede piloot!

    groeten

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •