Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Eindwerk? Maar waar?

  1. #1
    Senior Member gunther's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Locatie
    Donk (herk-de-stad)
    Berichten
    589

    Standaard Eindwerk? Maar waar?

    Hey,

    Efkes de titel toelichten. Ik moet volgend jaar een eindwerk en stage doen voor school. Ik volg de richting professionele bachelor autotechnologie met als afstudeerrichting auto-elektronica. Nu zit ik met een klein ( eigenlijk groot) probleem. Als ik een eindwerk van school kies moet ik iets doen rond het groene in de auto-industrie ofwel ergens signalen uitmeten. Allemaal ne hele hoempapa enz. Ik wil echter iets doen waar ze in de autosport (rally) ook nog iets aan hebben. Het is veel fijner iets te doen waar je zelf 200% achter staat dan iets te doen dat je MOET doen omdat er geen andere keuze is.

    Nu is mijn vraag of jullie misschien mensen kennen die de wil en budget ( ja want dat hebben we zelf niet) hebben om ons een eindwerk voorstel te kunnen doen. Let wel moet iets zijn met betrekking tot electronica, het is immers men richiting.

    Mocht het zo zijn dat je iemand weet laat het me weten ( en best die persoon ook ) Het is uit het verleden al gebleken dat we verdomd sterk voor de dag moeten komen om school te overtuigen van een idee.

    Alvast merci

  2. #2
    Senior Member gunther's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Locatie
    Donk (herk-de-stad)
    Berichten
    589

    Standaard

    Blijkbaar niet simpel om plekje te vinden, al paar teams gecontracteerd ( colsoul enz) geen reactie. Blijven zoeken dan maar.
    Mocht er nog iemand zijn met een wilde ingeving , tis altijd welkom.

  3. #3
    Junior Member M-DOC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 May 2008
    Locatie
    ninove
    Berichten
    12

    Standaard

    Al iets gevonden, laat anders maar iets weten

    grtz

Soortgelijke discussies

  1. rally dvd's waar te bestellen
    By GoFastFreddy in forum Algemeen
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 18 July 2009, 07:25

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •