Pagina 2 van 214 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #11
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Maar durft men tegenwoordig in 't café nog praten over Brugge ?
    Life is a highway to hell

  2. #12
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Brugge is serieus slecht bezig naar mijn gedacht, ook al volg ik geen voetbal

  3. #13
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Brugge is serieus slecht bezig naar mijn gedacht, ook al volg ik geen voetbal
    Je hebt gelijk.
    Vanavond weer verloren op Zulte Waregem.
    Het wordt nu echt wel tijd dat dit rotseizoen voorbij is.

  4. #14
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Idd, Brugge is aan één van zijn slechtste seizoenen van de laatste 20 jaar bezig maar ze hebben het gewoon aan zichzelf te danken.

    De malaise is niet dit seizoen begonnen maar vorig seizoen al.
    Een paar slechte wedstrijden en Ceulemans vloog buiten en halen ze Ferrera binnen ... ik vraag me toch af wat iedereen in diene Ferrera ziet ?????
    Voor dit seizoen halen ze éne grote naam binnen (Daerden) en voor de rest een paar 3e rangs buitenlanders die de ploeg niks kunnen bijbrengen .... en daar noem ik diene spits die ze van Waregem kochten ook bij. Bij een volkse club als Waregem rendeerd zo iemand maar bij een topploeg, alle weken onder druk, loopt zo'ne gast er maar gewoontjes bij.
    Schoonste voorbeeld van zo iemand is De Bilde ... wat heeft die na zijn Aalst-periode nog gepresteerd ?

    Ben eens nieuwsgierig wat diene jonge gast van Sint-Truiden volgend seizoen gaat presteren .... komt ook van een volkse club waarvan men veel verwacht, té véél denk ik.

    De ploeg draait nog niet en Ferrera kan zijn valies ook pakken samen met een paar momumenten van Club en de trainer van de beloften moet het boeltje oplossen .... wat duidelijk ook niet gelukt is.
    Komt er nog bij dat de nieuwe manager (Devroe) in plaats van rust in de keet te brengen nog voor meer onrust zorgt. Devroe, ene die nog niks gepresteerd heeft en denk dat hij den 2e Michel Verschueren is.
    Nu ben ik zeker niet Anderlecht gezind maar wat Verschueren daar gepresteerd heeft door de jaren heen, daar kan men alleen maar respect voor tonen. Anderen proberen het ook maar komen nog niet tot zijn enkels.

    Nu halen ze met Matthijsen wel nen trainer binnen die respect kan afdwingen, ene met nen aparte kijk op 't voetbal en niet bang is om "grote" namen op de bank te zetten.
    Maar mijn gedacht voor volgend seizoen ..... nog vóór de 5e speeldag is 't dikke ambras tussen trainer en manager Devroe.

    En nog dit ..... Brugge zou beter terug zijn volksere imago aannemen ... ging hun véél beter af.
    Life is a highway to hell

  5. #15
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Waarschijnlijk mijn enige post in dit topje:
    Ik zou graag mijn diepste medeleven willen betuigen aan alle Brugge-supporters in deze moeilijke tijden...

    Maar ik vind het eigenlijk wel eens plezant zo, ik ben niet echt Brugge-gezind
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  6. #16
    Senior Member phénoménal-duval fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Oostduinkerke
    Berichten
    440

    Standaard

    ja man,brugge zal toch serieus eens mogen klappen zulle met het oog op volgend seizoen.weeral verloren en nu tegen zulte waregem.ze kunnen maar 3 keer meer verliezen dit seizoen en das toch al een troost.hopelijk volgend jaar beter met een nieuwe trainer(alweer)en enkele top-spelers.hopelijk winnen ze de beker nog maar
    daar vrees ik sterk voor.proto moeten ze halen bij anderlecht...
    phénoménal duval


  7. #17
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Proto is goed waar hij nu is, op de bank bij anderlecht!

    Achja, brugge heeft altijd de luxe gehad voor praktisch elk jaar europees te spelen, daarom komt het nu voor de meeste supporters hard aan omdat het dit jaar waarschijnlijk niet gaat zijn!
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #18
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Ik vrees dat Birger Maertens ook zijn pak en zak zal mogen nemen volgend jaar. Zeker als die paraguayaan zou komen.
    Wie ook mag gaan van mij is Blondel. Niet professioneel genoeg. En sleept anderen mee met zijn drankprobleem.
    Leko mag ook zijn biezen pakken. Altijd een salonvoetballer geweest.
    Englebert kan ook al 2 jaar niet meer mee. Dus weg ermee.
    Salou, zal waarschijnlijk wel nooit doorbreken. Oftwel alleen maar als de ploeg goed draait. Balaban moeten ze weg doen, alleen maar om het geld.
    Ok, het is een superslecht karakter, nen fak. Maar volgend jaar met Jacky matthijssen zal dat zeker botsen. Niet willen trainen en spelen dat zal niet opgaan. En je voelt zo dat Balaban daar niet mee zal kunnen leven.
    Valgaeren is een geklakeerde speler in 4 voetbalseizoenen, max 5 matchen gespeeld of zo.
    GROTE KUIS HOUDEN VOLGEND JAAR EN NU REEDS ENKELE JEUGDSPELERS INPASSEN EN KIJKEN OF ZE EERSTE KLASSE WAARD ZIJN

  9. #19
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    Waarschijnlijk mijn enige post in dit topje:
    Ik zou graag mijn diepste medeleven willen betuigen aan alle Brugge-supporters in deze moeilijke tijden...

    Maar ik vind het eigenlijk wel eens plezant zo, ik ben niet echt Brugge-gezind

    Idem dito...

    Dieje voetbal mag eens wa ferme klappen krijgen... Zodat autosport wat meer de plak zwaait in TV land. In plaats van Studio 11 (of hoe noemt het?) Een "Studio Redline" ofzo

  10. #20
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    ik vind persoonlijk leko niet zo'n slechte speler hoor. en valgaeren heeft gewoon pech gehad met zijn blessures. Maar aan zo'n speler heb je dan inderdaad niets. Jammer dat die nooit op zijn niveau is geraakt...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •