Pagina 102 van 214 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.011 t/m 1.020 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1011
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Maar om dit een B-ploeg te noemen ???
    Dufer heeft al meermale in de basis gestaan (ff opgezocht 15x dit seizoen gestart in de basis)
    Toama, 9 van de 10 laatste wedstrijden stond hij bij de basiself

    Villano was in feite de enige nieuweling

    Maar soit .... als je dit een B-ploeg noemt kunnen we toch zeggen dat zowel Anderlecht als Club Brugge dit seizoen al véél keer met hun B-ploeg hebben moeten spelen hé
    Beiden hadden telkens een paar langdurig geblesseerden en geschorsten.
    Veel leesplezier Dead Man

    We hebben ook geen z'on brede kern als Anderlecht en Brugge. Als je ziet wat Anderlecht nog op de bank en in de tribunes zitten heeft. Dat hebben wij niet. Als er iemand uitvalt in de verdediging dan moet meestal Fred depaneren maar die is met alle respect gewoon niet goed genoeg. Gelukkig hebben we Goreux ontdekt anders was de bank nog dunner.
    Toama zijn laatste match die hij heeft gestart als titularis was thuis tegen STVV, speeldag 25 ( 7/3/2008 ).
    Dufer heeft tijdens die wedstrijd een blessure opgelopen, het waren zijn eerste minuten gisteren.
    Dembele zijn laatste titularisplek was tegen Roeselare, speeldag 21 ( 9/2/2008 ).
    Fred heeft 4x aan de aftrap gekomen tot nu toe.
    Het toont aan dat ze meer bezig waren met zondag dan met de beker. Dat is een keuze van Preud'homme. Is het een garantie op winst zondag? Nee, zeker niet al is een draw ook goed zondag. De bekerfinale halen is mooi maar hem winnen is nog iets anders.

    Wat die geschorsten en langdurige geblesseerden betreft. Dat heb je zelf wat in de hand. Een speler als Frutos die altijd iets heeft daar kun je niet op bouwen. Ik zou die vlug van de hand doen. Hetzelfde met van Heerden. Goeie spelers allemaal maar weinig rendement als ze om de haverklap geblesseerd zijn.
    Met die kaarten van hetzelfde een speler als Blondel 6x geel en 3x rood heeft die al gehad. En als je dan leest dat Mathijssen en Devroe er hem al meermaals op attent hebben gemaakt dat hij rustiger moet worden. Maar dat hij het in de wind slaat dan zou ik hem laten vertrekken voor een zacht prijsje. Want iemand die regelmatig geschorst is daar heb je niks aan. En dat zou ik ook doen met Wasilewski van Anderlecht ( 11x geel ).

  2. #1012
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    We ?
    Ik ben één met mijn ploeg!

  3. #1013
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barresjok Bekijk bericht
    jammer dat standard uit de beker ligt, maar het is nu zo
    Ze hebben het in de 1e mats verloren en niet nu

    Jammer voor Cercle, hopelijk word het de 4e plaats en daardoor Intertoto.
    Ook al is dit geen kado omdat het seizoen dan veel vlugger start.
    Er is nog hoop voor Cercle, barresjok. Als jullie 4de eindigen en Anderlecht wordt 3de in de competitie dan speelt Cercle Europees volgend seizoen.
    Wordt Anderlecht tweede dan is dat ticket voor Gent.

  4. #1014
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Er is nog hoop voor Cercle, barresjok. Als jullie 4de eindigen en Anderlecht wordt 3de in de competitie dan speelt Cercle Europees volgend seizoen.
    Da's dan wel wanneer Anderlecht den beker wint hé
    Life is a highway to hell

  5. #1015
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Veel leesplezier Dead Man

    We hebben ook geen z'on brede kern als Anderlecht en Brugge. Als je ziet wat Anderlecht nog op de bank en in de tribunes zitten heeft. Dat hebben wij niet. Als er iemand uitvalt in de verdediging dan moet meestal Fred depaneren maar die is met alle respect gewoon niet goed genoeg. Gelukkig hebben we Goreux ontdekt anders was de bank nog dunner.
    Toama zijn laatste match die hij heeft gestart als titularis was thuis tegen STVV, speeldag 25 ( 7/3/2008 ).
    Dufer heeft tijdens die wedstrijd een blessure opgelopen, het waren zijn eerste minuten gisteren.
    Dembele zijn laatste titularisplek was tegen Roeselare, speeldag 21 ( 9/2/2008 ).
    Fred heeft 4x aan de aftrap gekomen tot nu toe.
    Het toont aan dat ze meer bezig waren met zondag dan met de beker. Dat is een keuze van Preud'homme. Is het een garantie op winst zondag? Nee, zeker niet al is een draw ook goed zondag. De bekerfinale halen is mooi maar hem winnen is nog iets anders.

    Wat die geschorsten en langdurige geblesseerden betreft. Dat heb je zelf wat in de hand. Een speler als Frutos die altijd iets heeft daar kun je niet op bouwen. Ik zou die vlug van de hand doen. Hetzelfde met van Heerden. Goeie spelers allemaal maar weinig rendement als ze om de haverklap geblesseerd zijn.
    Met die kaarten van hetzelfde een speler als Blondel 6x geel en 3x rood heeft die al gehad. En als je dan leest dat Mathijssen en Devroe er hem al meermaals op attent hebben gemaakt dat hij rustiger moet worden. Maar dat hij het in de wind slaat dan zou ik hem laten vertrekken voor een zacht prijsje. Want iemand die regelmatig geschorst is daar heb je niks aan. En dat zou ik ook doen met Wasilewski van Anderlecht ( 11x geel ).
    'k heb aandachtig gelezen Tom

    Vooraleerst mijn excuses .... ge hebt gelijk wat betreft Toama .... had het lijstje ondersteboven afgelopen
    In 't begin van de competitie was hij titularis.


    Maar nog kun je me niet overtuigen wat betreft die zogenaamde B-ploeg waarmee jullie tegen Gent hebben gespeeld.
    De kern van Standard mag dan niet al te groot zijn maar die is toch groter dan 13 of 14 man hé
    Life is a highway to hell

  6. #1016
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Da's dan wel wanneer Anderlecht den beker wint hé
    Inderdaad, Anderlecht moet 3de eindigen en de beker winnen. Dan mag de 4de in de stand Europa in.

  7. #1017
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Je bent zondag toch in Luik he Tom ?
    feestje bouwen erna

  8. #1018
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Je bent zondag toch in Luik he Tom ?
    feestje bouwen erna
    Ik zal er niet bij zijn in Luik. Als je ziet dat ze om middernacht al stonden aan te schuiven om kaartjes te kunnen bemachtigen voor deze match. Was het voor mij niet mogelijk om er te kunnen krijgen.
    Maar wees gerust zal even gepasioneerd meeleven voor de tv! Zal nog een cafe moeten weten te vinden hier in de streek die de wedstrijd uitzend. En zal me dan nog wat moeten inhouden bij een eventuele goal van Jova. Maar of dat gaat lukken is iets anders.
    Moet wat later op de avond nog gaan werken. Dus dat feestje zal wat later gevierd moeten worden of misschien ga ik op het werk al beginnen met de festiviteiten. Hopelijk kunnen we vieren!

  9. #1019
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Ik zal er niet bij zijn in Luik. Als je ziet dat ze om middernacht al stonden aan te schuiven om kaartjes te kunnen bemachtigen voor deze match. Was het voor mij niet mogelijk om er te kunnen krijgen.
    Maar wees gerust zal even gepasioneerd meeleven voor de tv! Zal nog een cafe moeten weten te vinden hier in de streek die de wedstrijd uitzend. En zal me dan nog wat moeten inhouden bij een eventuele goal van Jova. Maar of dat gaat lukken is iets anders.
    Moet wat later op de avond nog gaan werken. Dus dat feestje zal wat later gevierd moeten worden of misschien ga ik op het werk al beginnen met de festiviteiten. Hopelijk kunnen we vieren!
    Ga naar Rumbeke , daar is een standard cafe

  10. #1020
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Ga naar Rumbeke , daar is een standard cafe
    Merci voor de tip!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •