Pagina 114 van 214 EersteEerste ... 1464104112113114115116124164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.131 t/m 1.140 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1131
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Ronny Vangeneugden blijft volgend jaar ook trainer van Genk
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  2. #1132
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    359

    Standaard

    Op Moeskroen vonden ze het niet beter dan tijdens de minuut stilte een paar sponsorboodschappen door de microfoon te laten galmen. Wetende dat Sterchele nog een halve voorbereiding op het Kiel heeft gespeeld en het grootste deel van zn vriendenkring daar speelt kan je niets anders concluderen dat het daar een bende omhoog gestampte boeren zijn.

  3. #1133
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    man, man, man ....
    Had gisteren via Sporza radio het een beetje gevolgt .... heb daarjuist op video Studio 1 gezien.
    Wat zich daar gisterenavond in Jan Breydel heeft afgespeeld is niet met woorden beschrijfbaar ..... ongezien op een Belgisch voetbalveld.

    Wie nu tegen mij zegt, nadat hij dit heeft gezien, dat hem dit niks doet mankeerd toch iets serieus volgens mij.



    En ja Moeskroen .... ik hoop dat dit hun eens zuur opbreekt, die bende pummels van over de taalgrens.
    Life is a highway to hell

  4. #1134
    Senior Member Rallyfan_072's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    2.058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En ja Moeskroen .... ik hoop dat dit hun eens zuur opbreekt, die bende pummels van over de taalgrens.
    Dat kan nu é, in de regio van Kortrijk is er nu weer een goeie ploeg, nu kan Moeskroen naar 2de gaan é. KV Kortrijk zal wel met plezier in eerste blijven .

    Trouwens Kortrijk speelt ook met rouwband tegen Beveren, denk iedere 2de klasser ook !
    Website Rallyteam Casseyas-Vandersarren

    www.harelbeeksfriethuis.be/rally

  5. #1135
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    man, man, man ....
    Had gisteren via Sporza radio het een beetje gevolgt .... heb daarjuist op video Studio 1 gezien.
    Wat zich daar gisterenavond in Jan Breydel heeft afgespeeld is niet met woorden beschrijfbaar ..... ongezien op een Belgisch voetbalveld.

    Wie nu tegen mij zegt, nadat hij dit heeft gezien, dat hem dit niks doet mankeerd toch iets serieus volgens mij.
    Ik heb gisteren, samen met nog zo een 28000 toeschouwers een heel emotionele avond beleefd.
    Voor de match een 20tal minuten geapplaudisseerd en dan You 'll never walk alone, toen kreeg ik het toch ook erg moeilijk.
    Het was een prachtig eerbetoon aan François, hij zou het zo gewild hebben.

  6. #1136
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Seizoen 2007 - 2008 zit erop.

    Voornaamste conclusie van dit seizoen voor mij is dat scoren blijkbaar wreed moeilijk is.
    Opmerking : conslusies getrokken van het seizoen 1976-1977, sinds men met 18 ploegen in 1e speelt

    Standard de verdiende kampioen met slecht 1 nederlaag en met een doelpuntentotaal van 61 goals voor en 19 tegen.
    Standard komt ook de 3e plaats van het zo weinig goals maken door de kampioen.
    Enkel Beveren in 83-84 en Standard in 81-82 hadden toen nog minder goals gemaakt : 59
    Maar .... nog nooit heeft de kampioen zo weinig goals binnengekregen

    Anderlecht 2e met amper 59 goals . Nog nooit hebben de Brusselaars zo weinig gescoord in een seizoen, 26 minder dan vorig seizoen.

    Club Brugge 3e met amper 45 goals . Nog nooit heeft Brugge zo weiinig gescoord in een seizoen, zelf in hun rampseizoen 81-82 waar ze pas als 15e zijn geëindigd hadden ze meer gescoord.


    Maar toch een positief lichtje .... Cercle Brugge
    Die hebben hun goals verdubbeld tegenover vorig seizoen: van 31 naar 62 en met die 62 goals is Cercle de productiefste ploeg uit 1e klas.
    Life is a highway to hell

  7. #1137
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Seizoen is afgelopen, al is er zondag nog de bekerfinale Anderlecht-Gent, en dan is het uitkijken naar de inkomende en uitgaande transfers van de verschillende ploegen. Anderlecht zal blijkbaar heel binnenkort Losade binnenlijven. Club Brugge spreekt van 4 à 5 spelers bij te halen. Genk zal fors investeren om een seizoen als deze niet meer herhaald te zien. We gaan voor een plek in de top 4 aldus Jos Vaesen. Kortrijk die zich zal moeten versterken om een rustig seizoen te hebben. Ik heb gelezen dat de voorzitter van Kortrijk ( Allijns ) gaat voor de linkerkolom.
    Ik ben benieuwd wie en wat er gaat bijkomen! Hopelijk gaan de Belgische ploegen weer niet te ver gaan shoppen!
    Hoe zit dat nu met de hervorming? Wordt beslist op 17 mei of daar omtrent maar als het doorgaat ( voor mij persoonlijk liever niet ) dan zakken er volgend seizoen 4 ploegen en dat is veel.
    En wanneer start de nieuwe competitie? Wordt hij nu uitgesteld door de Spelen en starten we daardoor eind augustus of toch begin augustus.
    De Belgische voetbalbond amateurisme troef...

  8. #1138
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Het was inderdaad een emotionele avond gisteren in brugge. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er eerst hard gezongen wordt voor iemand en dan in een keer muisstil, dat je zelfs alleen de bording van sponsor hoorde veranderen.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #1139
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Het was inderdaad een emotionele avond gisteren in brugge. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er eerst hard gezongen wordt voor iemand en dan in een keer muisstil, dat je zelfs alleen de bording van sponsor hoorde veranderen.
    Inderdaad, nog nooit eerder meegemaakt.
    Heb vandaag nog eens de beelden bekeken in het nieuws van gisteren en werd er toch opnieuw heel stil van hoor.

  10. #1140
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Heel mooi:



Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •