Pagina 11 van 214 EersteEerste ... 9101112132161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #101
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    hopelijk wordt het Liverpool !
    Die strijden tenminste als leeuwen !
    Hou niet van het voetbal van Milan, hopelijk scoort Liverpool eerst, anders halen de spaghettifretters hun gevreesde uitgekookt catenacciovoetbal boven met veel tirlantijntjes, vallen, tijdrekken, comedia del arte enz.
    vorige keer stond milan ook 3-0 voor, en liverpool is toen ook nog teruggekomen. dus hunne catanaccio was toen ook niet echt succesvol...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  2. #102
    Senior Member Rallyfan_072's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    2.058

    Standaard

    Ik denk dat Liverpool gaat winnen, 2-0
    Website Rallyteam Casseyas-Vandersarren

    www.harelbeeksfriethuis.be/rally

  3. #103
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Milaan dus gewonnen met 2-1, met nog een late goal van liverpool. Benitez was precies nie content dat de ref 15 seconden te vroeg affloot, want hij was kwaad naar zijn klok aan het wijzen na de match.

    Toch even wat commentaar. De eerste goal, volgens mij handspel van inzaghi. Ok, hij maakt geen beweging naar de bal, maar doordat hij de bal met zijn arm raakt, beïnvloedt hij het spel(maakt een goal), en moet er in principe hands gefloten worden.

    De goal van Kuyt. Kuyt stond op het moment dat de bal vertrok, buitenspel. Hij is toen terug voorbij een verdediger van milaan gegaan, maar buitenspel is wanneer de bal gespeeld wordt.

    In principe dus 2 ongeldige doelpunten.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  4. #104
    Senior Member Skodaracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Milaan dus gewonnen met 2-1, met nog een late goal van liverpool. Benitez was precies nie content dat de ref 15 seconden te vroeg affloot, want hij was kwaad naar zijn klok aan het wijzen na de match.

    Toch even wat commentaar. De eerste goal, volgens mij handspel van inzaghi. Ok, hij maakt geen beweging naar de bal, maar doordat hij de bal met zijn arm raakt, beïnvloedt hij het spel(maakt een goal), en moet er in principe hands gefloten worden.

    De goal van Kuyt. Kuyt stond op het moment dat de bal vertrok, buitenspel. Hij is toen terug voorbij een verdediger van milaan gegaan, maar buitenspel is wanneer de bal gespeeld wordt.

    In principe dus 2 ongeldige doelpunten.
    Dus mijn prono was juist 1-0 voor Milan !!!!!

  5. #105
    Member Gillio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Locatie
    Ruiselede
    Berichten
    66

    Standaard

    Ik had beter wa geld ingezet op mijn 2-1

    Al bij al vond ik het maar een flauwe finale ...
    Had wat meer spektakel verwacht

    En tja die eerste goal van "Pipo" ... hij staat er toch
    maar weer hé. Of het hands is of nie , da's aan de
    scheidsrechter om da te bepalen
    uw makelaar - de beste verzekering !

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Milan toch wel onverdiend gewonnen. Net voor de halve komen ze eigelijk uit het niets op voorsprong, en dan nog uit een vrije trap dat er eigelijk gene was en een afgeweken bal via de arm van Inzaghi. De tweede goal was wel mooi afgewerkt zoals alleen Inzaghi dat kan. Ik ben helemaal geen fan van Inzaghi maar die tweede goal is wel klasse.
    Maar dat is typisch voor Milan dat ze een hele wedstrijd afwezig zijn en dan toch op de juiste momenten eruit komen en de beslissing forceren. Maar ik vond ze gisteren gewoon erg zwak spelen.

    Liverpool had de wedstrijd in de eerste helft in handen maar door die goal van Milan in de 45ste minuut moesten ze in de tweede helft wel aanvallen. Dat hebben ze ook geprobeerd maar vooraan waren ze te zwak. Benitez heeft ook veel te lang gewacht om Crouch in te brengen. Met Kuyt alleen als diepe spits is er gewoon niet genoeg gevaar vooraan. Kuyt werkt wel keihard maar voor echte kansen kan hij niet zorgen. Daardoor had Liverpool ook in de tweede helft meer overwicht maar echt veel kansen hadden ze niet.

    De scheidsrechter vond ik gisteren maar vrij zwak fluiten, hands bij de eerste goal en buitenspel bij de goal van Kuyt. De 3 minuten extra die niet volledig worden uitgespeeld vind ik ook niet kunnen, 3 minuten zijn 3 minuten, 20 seconden is voldoende om een goal te kunnen maken. Ook zag de scheidsrechter regelmatig fouten die eigelijk geen fouten waren en zo haalde hij het tempo nog meer uit de wedstrijd.

  7. #107
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Inderdaad, de vrije trap waar de eerste goal uit volgde, was er eigenlijk geen.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #108
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    ze hebben het weer geflikt de italianen. Een vrijtrap met oooooeeeereeschance binnengetrapt. En natuurlijk den pippo were !
    Alhoewel Liverpool totaal onmondig was voor doel, 't was duidelijk Gerrard zijn dagje niet. Liverpool heeft dringend nood aan een goalgetter !
    Vond het eigenlijk maar een matige finale

  9. #109
    Senior Member Skodaracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    ze hebben het weer geflikt de italianen. Een vrijtrap met oooooeeeereeschance binnengetrapt. En natuurlijk den pippo were !
    Alhoewel Liverpool totaal onmondig was voor doel, 't was duidelijk Gerrard zijn dagje niet. Liverpool heeft dringend nood aan een goalgetter !
    Vond het eigenlijk maar een matige finale
    Idd een matige match met een oerslechte ref. !!!!!

    De arbiter moest langer dan 3 minuten laten overspelen, Milan deed nog een vervanging in de extra tijd ...

  10. #110
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skodaracer Bekijk bericht
    Idd een matige match met een oerslechte ref. !!!!!

    De arbiter moest langer dan 3 minuten laten overspelen, Milan deed nog een vervanging in de extra tijd ...
    Trouwens twas ne Duts !
    Remember 1940, den italiaan en den Duts woaren goe moaten toen !

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •