Pagina 13 van 214 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #121
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Even zeggen dat de beste ploeg vandaag gewonnen heeft!
    Das helemaal juist !
    Brugge verdiend gewonnen en zo is hun seizoen nog een beetje gered.

  2. #122
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Idd , wij waren zeer zwak ! Maar al be al hadden we toch een penalty moeten gehad hebben .

    hij had eerst de bal geraakt en jovanovic duwde zelf tegen de brugse verdediger...

    Ik vind dat Vervecken heel sterk gefloten heeft!

    Wat mij wel opviel was dat hij het zonder oortjes heeft gedaan...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Brugge verdiend gewonnen tegen een Standard dat de hele wedstrijd echt nergens was. Volgens mij was het ook gene penalty. Ik vond de wedstrijd vrij matig, zeker voor een bekerfinale.

  4. #124
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Ik heb nog met een standard-supporter gesproken en die zei zelfs dat het geen penalty was. En dat is echt een die hard supporter.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  5. #125
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    En Lierse is al alleen leider in de eindronde. ze wonnen met 0-1 bij Kortrijk. De andere partij bleef 0-0.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  6. #126
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Ik zou graag Lierse, Antwerp en Mechelen in eerste zien, maar dat gaat niet zeker?
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  7. #127
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    Ik zou graag Lierse, Antwerp en Mechelen in eerste zien, maar dat gaat niet zeker?
    Ik zou Lierse graag nog in eerste hebben, maar zou kv Mechelen en misschien ook Antwerp nog eens in eerste zien staan. Is toch altijd een goede sfeer in die stadions
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Anderlecht maakt plannen voor een nieuw stadion voor pakweg 50.000 toeschouwers ..... Brugge ook.
    Ik vraag me af of dat wel nodig is in Belgie.
    Een stadion hebben met 50.000 zitjes en 90% van de wedstrijden voor pakweg 20.000 toeschouwers spelen.
    Hoeveel keer gaan ze spelen in een uitverkocht huis op een seizoen ?
    In de nationale competitie hoop en al 2 of 3 keer en voor de rest spelen ze dan voor een halfvol of nog minder gevuld stadion.
    Europees bekeken, misschien ook 2 of 3 keer.


    Men zou beter eerst eens terug beginnen met ervoor te zorgen dat er een ploeg op 't veld staat ..... dat men Europees bekeken terug meespeelt want tegenwoordig zijn ze al blij dat men 1 ronde Europees mogen spelen
    Men zou beter terug beginnen met het investeren in eigen jeugd en niet in een paar 3e rangs buitenlanders

    En als dat allemaal terug is ..... dat men dan eens denkt aan uitbreiding of een nieuw stadion

    Europees meespelen zit er niet meer in,misschien een jaar eens een uitschieter dat wel.De budgetten zijn veel te groot op europees vlak maar dat wil niet zeggen dat ze niet mogen een stadion neerplanten van 50000 mensen zou alleszins niet weten waarom, als ze nog iets willen doen om de kloof ook maar iets te willen dichten met het buitenland.Beide ploegen hebben nu al een gemiddelde van 24000 man per wedstrijd en er zit nog groeimarge in.

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Idd , wij waren zeer zwak ! Maar al be al hadden we toch een penalty moeten gehad hebben .
    Een penalty was het alleszins niet en de besten hebben gewonnen.BRUGES TILL I DIE !

  10. #130
    Senior Member Snijers fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Berichten
    750

    Standaard

    Gistern naar Brussel geweest.. Een enorm sfeer en de beste ploeg heeft gewonnen denk ik.. En we spelen beiden europees.. Dus, tot in de finale van de uefa beker..

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •