Pagina 164 van 214 EersteEerste ... 64114154162163164165166174 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.631 t/m 1.640 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1631
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Heerenveen-Club Brugge dan zijn de supporters al 3u30 onderweg. Als al veel supporters zullen gaan naar ginds.
    De wedstrijden tegen Ajax en PSV spreken wel aan maar die tegen Roda en NEC al veel minder.
    Maar gezien de snelheid waarmee de Belgische voetbalbond handeld zijn we nog een poosje op ons gemak.

  2. #1632
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Heerenveen-Club Brugge dan zijn de supporters al 3u30 onderweg. .
    En voor ons dan ?
    Maar daarvoor zou ik niet thuis blijven hoor . Bus - Jup
    Al veel langer met een bus onderweg geweest voor een match .

  3. #1633
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Ik heb een paar dagen terug in mijn gazet hier iets over gelezen met een half oog.
    En of andere hoge pief van de UEFA of FIFA (Platini dacht ik maar ik kan er ook neffe zitten) zou gezegd hebben hier niet langer op tegen te zijn. Maar dergelijke projecten zouden wel verder moeeten gaan dan de 1e klasses van de bewuste landen. Ook de 2e en 3e klasse zouden mee moeten gaan in zulke projecten.


    Overigens, Dead_Man. Wat de CL plaatsenen, kampioen en degradatie betreft. Gewoon doen zoals in de NBA of NFL. Geen algemeen klassement opmaken maar enkel een klassement per 'divisie' of dit specifieke geval per land.

    Degradatie is op die manier al geen probleem. Europese tickets lijkt me dan ook al niet meer moeilijk. Enkel de 'kampioenstitiel' van de 'BeNeLiga'. Dat kan met simpele play-offs. De eerste van elk land tegen elkaar in een finale (Liefst in 1 match maar kan ook met heen- en terugmatch)
    Eventueel voorafgegaan door play-offs per land. De eerste 2 per land in een 'divisie-finale' of zelfs eerste halve finales en een finale per land om dan naar de BeNeLiga finale door te stoten.

    Toch niet moeilijk? Simpel.



    En waarom denk ik dat de voetballers hier niets moeten van weten????
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #1634
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Toch niet moeilijk? Simpel.
    Tja Grungie .... als ik de Belgische voetbalbond vergelijk met de FIA dan zul je wel begrijpen dat "iets simpels" niet in hunne woordenboek staat hé.

    Het idee van zo'n BeNe liga staat me wel aan .... maar 'k moet eerst weten hoe ze het gaan aanpakken.
    Life is a highway to hell

  5. #1635
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Op sport.be staat te lezen dat er bij Moeskroen "witte rook uit de schouw" komt.
    Blijkbaar hebben ze dan toch een paar investeerders gevonden die 4 miljoen in de club willen pompen.
    Life is a highway to hell

  6. #1636
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    BeNeLiga ligt alweer in de prullenbak!

  7. #1637
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Op sport.be staat te lezen dat er bij Moeskroen "witte rook uit de schouw" komt.
    Blijkbaar hebben ze dan toch een paar investeerders gevonden die 4 miljoen in de club willen pompen.
    Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Blijkbaar is het geen crisis voor iedereen.
    Maar mooi natuurlijk dat de competitie gewoon verder kan doorgaan.

  8. #1638
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard


    Onze nationale krabbers hebben zich weer van hunne beste kant laten zien.

    Volgens mij moet Vandereycken toch een miljoenencontract hebben met de voetbalbond want waarom hij nu nog steeds trainer is is mij een compleet raadsel.

    Na 2 hoopvolle wedstrijden tegen Turkije en Spanje gaan ze nu af als een gieter maar met zo'n ploegopstelling is dat wel geen verrassing.

    Tactiek van VDE : lange ballen in de hoop Fellaini te bereiken.
    Witsel laat hij op de bank .... Dufour haalt hij naar de kant na de rust, een spelbepaler wisselen voor een verdediger bij een 0-1 achterstand
    Met al die hoge ballen liep Sonck daar maar voor spek en bonen bij.
    Over de verdediging zal ik maar zwijgen

    En dan durft VDE na de wedstrijd nog verklaren dat Belgie een goei wedstrijd heeft gespeelt ..... "Bosnie heeft maar 5 kansjes gehad" zei hij maar hij vergeet er wel bij te zeggen dat die 5 kansjes goed waren voor 4 doelpunten.
    Life is a highway to hell

  9. #1639
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Dat Witsel niet speelde begrijp ik ook niet goed maar ik denk dat de grote reden vooral achteraan moet gezocht worden.

    Als je thuis 2 doelpunten maakt tegen bosnië mag je normaal nooit verliezen. Als je met Simons, Swerts en Daems een verdediging moet vormen dan weet ge genoeg. Simons is al een rij achteruit geschoven omdat er genoeg talent is op het middenveld. Ik vermoed dat die om een of andere reden gewoon moet spele want zoals die gisteren weer werd belachelijk gemaakt (net zoals de 2 vleugelverdedigers)...

    Het is jammer want er zit voldoende talent in de ploeg maar als je dat als trainer er niet kunt uithalen dan ben je slecht bezig.

  10. #1640
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Het is jammer want er zit voldoende talent in de ploeg maar als je dat als trainer er niet kunt uithalen dan ben je slecht bezig.
    En daarmee is alles gezegt hé
    Fellaini schuift hij wat naar voor, De Camargo zet hij naast hem .... Sonck en Dembele staan ook in de spits en dan met lange ballen werken. Wat voor nen tactiek is dat?
    In den 2e helft laat hij Dufour wat meer op links spelen en ge ziet dat het beter begint te gaan. Wat doet VDE dan, hij haalt Dufour naar de kant voor nen verdediger, want da's Popognioli toch hé.


    Zopas in de 7e dag ging het over VDE en het feit dat hij altijd een andere wedstrijd gezien heeft in een gesprek met ene van de voetbalbond. Geen slecht woord over VDE hé .... ik peins dat VDE miljoenen gaat opstrijken als ze hem afdanken, een andere reden zie ik echt niet waarom hij nog niet is afgedankt.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •