Pagina 204 van 214 EersteEerste ... 104154194202203204205206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.031 t/m 2.040 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #2031
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi_09 Bekijk bericht
    Nieuwe stunt van Belgacom: Alle matchen gratis!
    Oke, maar met alle respect wie zit te wachten op wedstrijden als Westerlo-GBA of Cercle Brugge-Bergen. Het mag dan nog gratis zijn de mensen willen de toppers zien spelen onderling tegen elkaar.
    Al verwacht ik ook nog een tegenzet van Telenet nu.

  2. #2032
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Oke, maar met alle respect wie zit te wachten op wedstrijden als Westerlo-GBA of Cercle Brugge-Bergen. Het mag dan nog gratis zijn de mensen willen de toppers zien spelen onderling tegen elkaar.
    Al verwacht ik ook nog een tegenzet van Telenet nu.
    Brugge, genk, gent, anderlecht en standard zullen ook wel eens de zaterdag spelen é
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  3. #2033
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Al verwacht ik ook nog een tegenzet van Telenet nu.
    Tegenzet van Telenet ??
    Er wat euro's per maand bijlappen zekers ..... ik heb Prime Sport maar als er ene eurocent bijkomt zal ik gene Prime Sport meer hebben.
    Ik zal den Engelse voetbal wel missen maar ik betaal gene eurocent meer voor die zogenaamde 3 topwedstijden per weekend uit de belgische competitie.
    Life is a highway to hell

  4. #2034
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi_09 Bekijk bericht
    Brugge, genk, gent, anderlecht en standard zullen ook wel eens de zaterdag spelen é
    Ja dat wel maar Club Brugge-OHL of Anderlecht-STVV is toch ook niet echt je dat. Als ze de 3 topwedstrijden van het weekend tonen zullen dat dan automatisch alle play-off1 wedstrijden zijn? Belgacom zal dan de Play-off2 wedstrijden mogen uitzenden...

  5. #2035
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    STVV - Anderlecht is al jàren één van de leukste wedstrijden van 't jaar .... veelal veel aangenamer en spannender om volgen dan de zogenaamde topmatchen en klassiekers.

    Ben al nieuwsgierig welke criteria Telenet gaan hanteren om te bepalen welke wedstrijd een "topper" word.
    Elk weekend een wedstrijd van Anderlecht, Club, Genk of Standard en in 't beste geval een ploeg die na 5 speeldagen er ongeluk bovenaan staat ?
    Life is a highway to hell

  6. #2036
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    STVV - Anderlecht is al jàren één van de leukste wedstrijden van 't jaar .... veelal veel aangenamer en spannender om volgen dan de zogenaamde topmatchen en klassiekers.

    Ben al nieuwsgierig welke criteria Telenet gaan hanteren om te bepalen welke wedstrijd een "topper" word.
    Elk weekend een wedstrijd van Anderlecht, Club, Genk of Standard en in 't beste geval een ploeg die na 5 speeldagen er ongeluk bovenaan staat ?
    Ploegen van de eerste 6 die tegen elkaar spelen en de derby's of geladen wedstrijden.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  7. #2037
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    STVV - Anderlecht is al jàren één van de leukste wedstrijden van 't jaar .... veelal veel aangenamer en spannender om volgen dan de zogenaamde topmatchen en klassiekers.

    Ben al nieuwsgierig welke criteria Telenet gaan hanteren om te bepalen welke wedstrijd een "topper" word.
    Elk weekend een wedstrijd van Anderlecht, Club, Genk of Standard en in 't beste geval een ploeg die na 5 speeldagen er ongeluk bovenaan staat ?
    STVV-Anderlecht is misschien leuk maar Anderlecht-STVV?
    De criteria zal inderdaad zo iets zijn zoals je zegt. Vorig seizoen ging dat dus de topploegen zijn met Lokeren en Mechelen.
    Ben eens aan het zien wat dat maandelijks kost om Telenet te nemen. Huur decoder 8€ en een abonnement op Prime 15€. Voor 23€ heb ik dan het voetbal op Telenet of heb ik het mis?
    Bij Belgacom moest je vroeger een abonnement nemen om al het voetbal te zien dat was 20€ maar nu dus gratis. Dus als je beiden neemt dan is het een meerkost van 3€ te maand in vergelijking met vroeger.

  8. #2038
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Neem gewoon Telenet Goldshake Fibernet+Telefoon+HD Digicorder ipv al die Belgacom briel

  9. #2039
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Ben eens aan het zien wat dat maandelijks kost om Telenet te nemen. Huur decoder 8€ en een abonnement op Prime 15€. Voor 23€ heb ik dan het voetbal op Telenet of heb ik het mis?
    Bij Belgacom moest je vroeger een abonnement nemen om al het voetbal te zien dat was 20€ maar nu dus gratis. Dus als je beiden neemt dan is het een meerkost van 3€ te maand in vergelijking met vroeger.
    Vergeet niet dat ge terug kabel moet binnenpakken als ge telenet neemt ... da's een meerkost van van een goei 14 euro per maand (als ik me nie vergis) + installatie en activatiekosten.
    Voor Belgacom hebt ge de kabel nie nodig hé
    Life is a highway to hell

  10. #2040
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Voor Belgacom hebt ge de kabel nie nodig hé
    Tenzij ge meer dan 1 tv in huis hebt, want dat kunnen de meeste Belgacom lijnen niet aan, dus voor die tweede tv hebt ge dan sowieso toch uwe kabel nodig.
    Net zoals het bij Belgacom ook van je verbinding afhangt of je tegelijkertijd naar een programma kan kijken en een ander opnemen. De nieuwe telenet digicorder heeft 3 tuners en je kan dus naar een programma kijken en tegelijkertijd 2 andere opnemen.
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •