Pagina 212 van 214 EersteEerste ... 112162202210211212213214 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.111 t/m 2.120 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #2111
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Idd Tom , zwak !!!
    ben al content dat ik nie meega naar Poltava !!

  2. #2112
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Ze hebben daar vandaag toch ook de verkeerde ontslagen.
    C.Coosemans is maar een vliegenvanger in mijn ogen. Een wedstrijd winnen kan hij niet!
    En ik ben niet Stijn Stijnen BTW Want Stijn en forums ! Je weet nooit wie mee leest!

  3. #2113
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk bericht
    Ze hebben daar vandaag toch ook de verkeerde ontslagen.
    C.Coosemans is maar een vliegenvanger in mijn ogen. Een wedstrijd winnen kan hij niet!
    En ik ben niet Stijn Stijnen BTW Want Stijn en forums ! Je weet nooit wie mee leest!
    Tja, het was al geweten dat ze Koster bij de minste tegenslag eruit gingen bonjouren. Vorig seizoen al op het randje van een ontslag maar door de steun van de supporters toch nog kunnen blijven.
    Coosemans is een gewone keeper zoals er zoveel zijn maar het is geen puntenpakker zoals Proto of Bolat. Ben geen fan van Stijnen ver van maar dat is wel een puntenpakker zelf Verbauwhede vind ik beter dan Coosemans. Pas op Coosemans kan nog groeien natuurlijk hij is nog jong.

    Het feit blijft als de resultaten tegenvallen dan is de trainer de dupe. Nochtans zijn er toch ook linietrainers bij Brugge maar die blijven uit de wind. Sterker nog die die instaat voor de verdediging (Clement) wordt zelf tijdelijk hoofdtrainer met Verkemping.

  4. #2114
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Het is inderdaad de eerste keer in 20+ jaar dat Brugge geen puntenpakker als keeper heeft! Verlinden , Butina en Stijnen waren toch echt wel doelmannen die soms echt van die klasseflitsen hadden. Zeker Verlinden en dat op zijn oude dag nog !

  5. #2115
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Het is inderdaad de eerste keer in 20+ jaar dat Brugge geen puntenpakker als keeper heeft! Verlinden , Butina en Stijnen waren toch echt wel doelmannen die soms echt van die klasseflitsen hadden. Zeker Verlinden en dat op zijn oude dag nog !
    20 jaar precies Bram. Die Egyptenaar eind de jaren 90 Nader El Sayed was nu ook niet echt een puntenpakker om het zacht uit te drukken.

  6. #2116
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Tja, Ik vind niet dat ge Koster véél kunt aanrekenen, hij is de dupe van de blesurelast die Club momenteel heeft onder zijn verdedigers.
    Feit is wel dat Club geen onaardig voetbal speelt maar de laatste 4 wedstrijden zijn er de laatste 10 minuten te veel aan ..... Toevallig 4 wedstrijden zonder Hoefkens en met 2 à 3 onervaren jonkies.
    Wel ergens raar dat de beruchte linie-trainers van Club, Clement in dit geval waarvan toch word verwacht at hij de jonkies klaarstoomt voor het grote werk, buiten schot blijven.

    Ik vind ook niet dat ge Coosemans veel kunt verwijten ... diene gast heeft de dikke pech gehad om vorig jaar diene penalty tegen Anderlecht (dacht ik) te pakken en is toen door de media de hemel ingeprezen en mede door de zotte kuren van Stijnen tot 1e doelman gebombardeerd.
    Is ergens normaal dat hij nu weinig vertrouwen uitstraalt in zijne 16 .... is amper 18 jaar en staat de laatste weken in een schietkraam omdat er geen verdediging voor hem staat .... en Donk zou beter zijne grote smoel houden want da's de grootste klungel van allemaal daar vanachter.


    Wat trainers betreft.... ben eens nieuwsgierig hoelang Riga het bij Standard nog gaat trekken want da's daar tegenwoordig ook zeer flauwkes.
    Life is a highway to hell

  7. #2117
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht


    Wat trainers betreft.... ben eens nieuwsgierig hoelang Riga het bij Standard nog gaat trekken want da's daar tegenwoordig ook zeer flauwkes.
    Hopelijk nog voor donderdag de straat op , ofwel vrijdag morgen !!
    En dat Roland'ke ook maar terug richting st-truiden gaat !!!

  8. #2118
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wel ergens raar dat de beruchte linie-trainers van Club, Clement in dit geval waarvan toch word verwacht at hij de jonkies klaarstoomt voor het grote werk, buiten schot blijven.
    Gohja raar, aan de andere kant kun je moeilijk verwachten van iets dat ze dit jaar hebben geïntroduceeerd al iets gaan aanpassen. Zou een beetje hun ongelijk toegeven dat. Maar de linietrainers mogen in de rust bijschaven maar de trainer blijft de eindverantwoordelijke blijkbaar. Het blijft iets vreemds die linietrainers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Is ergens normaal dat hij nu weinig vertrouwen uitstraalt in zijne 16 .... is amper 18 jaar en staat de laatste weken in een schietkraam omdat er geen verdediging voor hem staat .... en Donk zou beter zijne grote smoel houden want da's de grootste klungel van allemaal daar vanachter.
    Donk vind ik nu toch geen slechte verdediger hoor Dead_Man. Is goed met het hoofd, is wendbaar, kan uitvoetballen, kan zijn mannetje staan in een duel.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat trainers betreft.... ben eens nieuwsgierig hoelang Riga het bij Standard nog gaat trekken want da's daar tegenwoordig ook zeer flauwkes.
    Riga blijft nog wel even op post. Het is inderdaad heel flauw momenteel maar je moet ook zien met wat hij het moet doen.
    Felipe, Opare, Ciman, voor men op Duchatelet schiet, zijn er nog die het vorige bestuur heeft aangekocht. Nacho, Buzaglo, Buyens, Seijas die brengen weinig tot heel weinig bij hoor. Ppff die Buzaglo is echt niks krijgt al op men zenuwen als ik zie dat hij in de basis staat. Na ieder duel legt hij zijn haar goed.
    Zijn er dan echt geen betere spelers in de jeugd vraag ik me dan af? Moet men daarvoor naar Israel gaan om met zo iemand terug te keren?
    We hebben 2 goeie speler wat mij betreft Bolat en Kanu, de rest is middelmaat of zelf dat nog niet.

  9. #2119
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Donk vind ik nu toch geen slechte verdediger hoor Dead_Man. Is goed met het hoofd, is wendbaar, kan uitvoetballen, kan zijn mannetje staan in een duel.
    Dan had hij gisteren toevallig een mindere dag ??

    Hij was gisteren de slechtste man op 't veld ..... bij de 1e goal staat hij verkeerd opgesteld en nadien een domme onnodige penaltyovertreding.
    Toevallig ben ik na de match blijven kijken naar de analyse van de analysten en daar kwamen ze ook op Donk terug .... hebben zeker 7 à 8 speelfases laten zien waar hij totaal de mist in ging.


    Wat ik ook toevallig vond gisteren bij Club .... Koster mocht van het Club-bestuur Van Gijseghem niet opstellen wegens dat straatrace incident ook al had hij een tekort aan verdedigers, Koster word afgedankt en plots mag de nieuwe trainer van datzelfde bestuur Van Gijseghem wel opstellen.
    Life is a highway to hell

  10. #2120
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Dan had hij gisteren toevallig een mindere dag ??

    Hij was gisteren de slechtste man op 't veld ..... bij de 1e goal staat hij verkeerd opgesteld en nadien een domme onnodige penaltyovertreding.
    Toevallig ben ik na de match blijven kijken naar de analyse van de analysten en daar kwamen ze ook op Donk terug .... hebben zeker 7 à 8 speelfases laten zien waar hij totaal de mist in ging.
    Bij de 1ste goal zie ik niet in wat Donk verkeerd doet? Vindt het eerder van Acker zijn fout. Hij moet daar niet in duel komen met Zigic want Donk staat erbij en zo onstaat er ruimte in zijn rug.
    Penalty is inderdaad een foutje van Donk daar valt geen speld tussen te krijgen.
    Moet wel zeggen dat ik de wedstrijd niet heb gezien en dus die 7 à 8 fases waar hij de mist inging niet kan beoordelen. Maar als het daadwerkelijk zo is dan komt Club nog goed weg met 2-2.
    Soit, zal er morgenavond nog eens op letten.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •