Pagina 213 van 214 EersteEerste ... 113163203211212213214 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.121 t/m 2.130 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #2121
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Gisteren de beste match van Standard gezien van dit seizoen dit even terzijde.
    Het is blijkbaar over voor Coosemans bij Brugge. Jorgacevic gaat van Gent naar Brugge en die zal wel niet komen om op de bank te zitten.

  2. #2122
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Het is blijkbaar over voor Coosemans bij Brugge. Jorgacevic gaat van Gent naar Brugge en die zal wel niet komen om op de bank te zitten.
    Blijkbaar zijn ze bij Club serieus aan 't paniekeren en zijn ze overgegaan naar de beruchte "winterstop-paniekaankopen"
    Jorgacevic van Gent naar Club ... getuigd van weinig vertrouwen in Kujovic (of hoe noemt'em die gisteren in de goal stond)

    En Coosemans .... jammer maar helaas maar dat word nen tweede Verbauwhede
    Werd ook eerst op handen gedragen en uitgeroepen tot DE keeper van Club en na een ietwat minder periode mocht hij zijn valiezen pakken ..... gaat nu met Coosemans ook zijn.
    Is misschien best voor Coosemans dat hij vlug naar een club gaat waar de druk minder groot is.


    Waar zit Verbauwhede ergens nu ?
    Life is a highway to hell

  3. #2123
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Glenn is naar mijn weten werkloos, deze zomer heeft hij z'n contract ontbonden bij Club Brugge..

  4. #2124
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Blijkbaar zijn ze bij Club serieus aan 't paniekeren en zijn ze overgegaan naar de beruchte "winterstop-paniekaankopen"
    Jorgacevic van Gent naar Club ... getuigd van weinig vertrouwen in Kujovic (of hoe noemt'em die gisteren in de goal stond)
    Een paniekaankoop vind ik dit nu niet echt. Een paniekaankoop vind ik eerder een kat in een zak kopen en Jorgacevic is dit toch niet echt. Bovendien waren er blijkbaar al afgelopen zomer gespreken geweest met Jorgacevic. Vind dit trouwens een goeie doelman, had die graag in Standard gezien wanneer Bolat op het einde van het seizoen vertrekt.

    Wat wel is dat al die spelers moeiteloos veranderen van club. Dan bedoel ik van de ene rivaal naar de andere. Mbokani, Jovanovic, Tchité, Marcos, Van Damme, Vargas, nu Jorgacevic. Een truitje van je favoriete ploeg met een naam erop kan je beter niet meer doen. Vroeger hing je in je kamer een poster op van je favoriete speler maar die kan evengoed een seizoen later voor de rivaal spelen.
    Maakt het wel een stuk minder leuk zo. Je wordt er wat onverschillig van.

  5. #2125
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Nee Tom, Jorgacevic is zeker geen kat in ne zak kopen, ik vind hem trouwens één van de betere keepers in ons apelandje.

    Maar met een paniekaankoop bedoel ik ..... nadat Coosemans een paar mindere wedstrijden speelt, mede omdat hij de laatste wedstrijden in een schietkraam staat geven ze Kujovic een kans en nadat deze 2x meegespeelt heeft kopen ze al een andere keeper die zeker niet naar Club komt om op de bank te zitten.
    Getuigt toch van zeer weinig vertrouwen in Kujovic die ze trouwens deze zomer hebben aangekocht.


    Club had beter eens de markt bekeken wat er te koop (of te huur) is van verdedigers ..... het is daar dat men bij Club momenteel grote problemen heeft.

    Ben trouwens een nieuwsgierig wat de invloed van Daum gaat zijn op het spelpeil van Club ....
    Life is a highway to hell

  6. #2126
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    De Turken verliezen met 0-3 thuis van de Kroaten. Met andere woorden het was dus zeker mogelijk om die 2de plek te bemachtigen. Echt een gemiste kans!
    Trouwens moeten we niet tegen die Kroaten voor het WK 2014? Die poule waarvan De Keersmaecker en Collin zeggen dat die zeker haalbaar moet zijn om ons te kwalificeren. De Kroaten gaan wel gaan winnen in Turkije...

  7. #2127
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Een paniekaankoop vind ik dit nu niet echt. Een paniekaankoop vind ik eerder een kat in een zak kopen en Jorgacevic is dit toch niet echt. Bovendien waren er blijkbaar al afgelopen zomer gespreken geweest met Jorgacevic. Vind dit trouwens een goeie doelman, had die graag in Standard gezien wanneer Bolat op het einde van het seizoen vertrekt.

    Wat wel is dat al die spelers moeiteloos veranderen van club. Dan bedoel ik van de ene rivaal naar de andere. Mbokani, Jovanovic, Tchité, Marcos, Van Damme, Vargas, nu Jorgacevic. Een truitje van je favoriete ploeg met een naam erop kan je beter niet meer doen. Vroeger hing je in je kamer een poster op van je favoriete speler maar die kan evengoed een seizoen later voor de rivaal spelen.
    Maakt het wel een stuk minder leuk zo. Je wordt er wat onverschillig van.
    Club-liefde is niet meer van deze tijd.

    Ik ben vorige week geweest naar Birmingham - Club, wat een prachtige mentaliteit daar!
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  8. #2128
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    De Turken verliezen met 0-3 thuis van de Kroaten. Met andere woorden het was dus zeker mogelijk om die 2de plek te bemachtigen. Echt een gemiste kans!
    Trouwens moeten we niet tegen die Kroaten voor het WK 2014? Die poule waarvan De Keersmaecker en Collin zeggen dat die zeker haalbaar moet zijn om ons te kwalificeren. De Kroaten gaan wel gaan winnen in Turkije...
    De Kroaten zijn zeer wisselvallig.Het ene moment spelen ze de strerren van de hemel, de volgende keer verliezen ze van Andorra.
    Vice allround prono kampioen 2009 en 2010 na herberekening Grungie..., Formule 1 manager team kampioen 2010 (samen met Juha)

  9. #2129
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Het niveau van onze vaderlandse competitie is gisteren duidelijk in beeld gebracht.
    Akkoord, verliezen tegen een Spaanse topper is geen schande maar met 7 - 0 en het ergste van alles vind ik .... Genk pakt geen enkele gele kaart, da's dus iets dat ik niet snap.
    Respect tonen voor uwe tegenstander tot daar aan toe maar uit de weg gaan en ze niet durven hinderen vind ik maar zwak zulle.
    Life is a highway to hell

  10. #2130
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Het niveau van onze vaderlandse competitie is gisteren duidelijk in beeld gebracht.
    Akkoord, verliezen tegen een Spaanse topper is geen schande maar met 7 - 0 en het ergste van alles vind ik .... Genk pakt geen enkele gele kaart, da's dus iets dat ik niet snap.
    Respect tonen voor uwe tegenstander tot daar aan toe maar uit de weg gaan en ze niet durven hinderen vind ik maar zwak zulle.
    Champions League is gewoon een niveau te hoog voor de Belgische ploegen. Je moet eigenlijk een "zwakke" 3de ploeg hebben in je poule om zo een ticketje te kunnen bemachtigen voor de Europa League. Maar het is wel zoals je zegt dat men daarom zo moet verliezen tegen een sterkere tegenstander is echt een vernedering en niet alleen voor Genk maar voor het hele Belgische voetbal.

    D'Onofrio gaat nu blijkbaar samenwerken met Anderlecht. Man, man, man, en dit is niet om te zeveren maar blijkbaar was Club Brugge ook geinteresseerd om hem binnen te halen. Op wat trekt dat nog op den duur?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •