Pagina 53 van 214 EersteEerste ... 343515253545563103153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #521
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Dat "misbaksel met zijne dikke nek" levert Club 3 punten op


    Inderdaad CPWRC .... voor mij blijft Anderlecht kandidaat nummer 1 voor de titel
    Ook al rommelt het zwaar onder de spelers op 't moment

    Standard staat nu al wel 5 punten los maar ik vrees dat de smalle kern van Standard het probleem gaat worden als er een paar geblesseerden zijn samen met wat schorsingen.
    Life is a highway to hell

  2. #522
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CPWRC Bekijk bericht
    Maar een grote ramp is het zeker niet, als je ziet wat de rest allemaal uitspookt (buiten Club Brugge dan)..
    Nee, inderdaad een grote ramp is het niet. Maar het is de manier waarop het gelijkspel tot stand kwam. Ze hebben erbarmelijk gespeeld, geen tempo, voordurend lange bal die zelden aankwam. En ze mogen nog blij zijn met dat gelijkspel want ze konden evengoed verloren hebben.

  3. #523
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Nee, inderdaad een grote ramp is het niet. Maar het is de manier waarop het gelijkspel tot stand kwam. Ze hebben erbarmelijk gespeeld, geen tempo, voordurend lange bal die zelden aankwam. En ze mogen nog blij zijn met dat gelijkspel want ze konden evengoed verloren hebben.
    ga je donderdag kijkken ?

    Waar zit je ergens ?
    Ik in D3

  4. #524
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    ga je donderdag kijkken ?

    Waar zit je ergens ?
    Ik in D3
    Nee, donderdag ga ik niet gaan zien. Ik zal de eerste helft volgen op de televisie, moet daarna gaan werken. Ik ging wel verlof gevraagd hebben moest er nog een mogelijkheid geweest zijn op kwalificatie. Maar nu hebben ze een wonder nodig om de poules te bereiken.
    Vorig jaar had ik een abonnement in T1. Dit jaar heb ik geen abonnement meer en kies ik meer mijn wedstrijden uit.
    Ik heb ze dit seizoen 2maal op verplaatsing gezien hier in de buurt ( Zulte-Waregem en Roeselare ) en 1maal thuis tegen Westerlo zat dan ook in T1. De andere wedstrijden heb ik gezien op Belgacom tv.

  5. #525
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    wat is dat ier allemaal met die standardfans ?
    FCB olé olé !
    Hahaha, mijn vader is ook ne harde fan van standard, trouwens mijn voornaam komt van een heel bekende standardspeler uit de 60'ers :
    Christian...., je mag zelf aanvullen, als je ne echten bent, dan weet je over wie ik het heb !
    Geniet van jullie eerste plaats, voor zolang het nog kan

  6. #526
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 June 2007
    Berichten
    207

    Standaard

    dus tot Frutos terug is
    dat gaat Anderlecht een pak punten schelen, echt slechter dan nu kunnen ze niet spelen. Frutos maakt elke match wel bijna een goaltje en houdt een paar man aan de klap. En als hij hem moet draaien met zijn lange poten, moet de helft van t plein aan de kant.

  7. #527
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matador Bekijk bericht
    dus tot Frutos terug is
    dat gaat Anderlecht een pak punten schelen, echt slechter dan nu kunnen ze niet spelen. Frutos maakt elke match wel bijna een goaltje en houdt een paar man aan de klap. En als hij hem moet draaien met zijn lange poten, moet de helft van t plein aan de kant.
    Volgens van Holsbeeck speelt Anderlecht met Frutos 30% beter. Dat belooft

    En over de CL gesproken Eric Gerets heeft een mooi Europees debuut gehad met z'n nieuwe club Marseille ze hebben met 0-1 van Liverpool!

  8. #528
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Volgens van Holsbeeck speelt Anderlecht met Frutos 30% beter. Dat belooft
    Dat vind ik dus een zéér triestige uitspraak van diene pipo.
    Alsof een ploeg als Anderlecht, de beste van 't land op papier valt of staat met 1 speler.

    Van Holsbeek mag zich dan wel de manager van Anderlecht noemen maar komt nog niet tot aan de enkels dan zijne voorganger ....
    Mister Michel zou nooit zo'n uitspraak gedaan hebben .... die zou ook nooit toegelaten hebben dat de zaak zo escaleerde de laatste paar dagen.


    Dat ze maar oppassen met diene Van Holsbeek .... kijk maar eens wat er geworden is van zijn vorige clubje waar ie de manager was.
    Life is a highway to hell

  9. #529
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Interessanter nieuws is dat Gerets een droomdebuut maakt als trainer van Marseille en gaat winnen op Liverpool... 0-1.
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

  10. #530
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CPWRC Bekijk bericht
    Interessanter nieuws is dat Gerets een droomdebuut maakt als trainer van Marseille en gaat winnen op Liverpool... 0-1.
    Had ik al 2 posts eerder gepost. Die 0-1 goal was overigens een wereldgoal zelden zo iets gezien van zo'n afstand.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •