Pagina 111 van 214 EersteEerste ... 1161101109110111112113121161211 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.110 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1101
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    ivm Anderlecht - St Truiden
    http://www.hln.be/hln/nl/1283/Omkopi...Truiden-.dhtml



    Sint Truiden wou blijkbaar wat extra geld om in 2e klasse rond te komen
    En de Club Brugge voorzitter heeft den bond ingelicht .... als 't op plein niet kan dan maar proberen aan de groene tafel om 2e te worden ??
    Life is a highway to hell

  2. #1102
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Da's inderdaad een korte beschrijving van het Club Brugge van NA het behalen van hun laatste titel, 3 jaar geleden

    Maar dat laatste zinneke Kama .... dat laatste zinneke
    Om Club verder uit te bouwen, voor volgend jaar mee te laten spelen voor de titel moeten ze minstens 4 of 5 versterkingen hebben.
    De verdediging moet wel hoogste prioriteit krijgen vind ik
    Weinig voetbalvermogen vind ik die verdediging en Maertens en Valgaeren gaan weg .... een type speler gelijk Carlos van Lokeren zou gene slechte koop zijn.

    Hopelijk gaat Brugge eens kijken wat er in Belgie van spelers te krijgen zijn .... dat mogen zelfs buitenlanders zijn maar spelers die de Belgische competitie kennen.
    Want aan een paar goedkope 2e rangsbuitenlanders heb je niks .... die lopen er al genoeg rond.
    Ge moet niet verder kijken dan Jeroen Simaeys. Dat zal een sterkhouder worden in de toekomst (is hij eigenlijk al) en was niet schandalig duur te halen bij STVV. Timmy Simons of Peter Van Der Heyden waren ook zulke jonge gasten die zonder veel boe of baa kwamen en uitgroeiden tot sterkhouders.

    Ik ben dan ook volledig akkoord dat het transfer beleid de laatste jaren niet echt meer kon tippen aan de vele jaren daarvoor. Antoine Vanhove was ne simpele duivenmelkers maar hij bracht wel talent binnen. Na hem is het vrij mager geweest.

    Koen Daerden was wel gewoon een pech geval. Hij was heel duur (een beetje te) maar een echte typische Club Brugge speler. Hij leek een geschikte opvolger voor Gertje Veheyen maar ja....hopelijk geraakt die toch nog is herstelt en vindt hij zijn oude niveau terug.

  3. #1103
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    ivm Anderlecht - St Truiden
    http://www.hln.be/hln/nl/1283/Omkopi...Truiden-.dhtml



    Sint Truiden wou blijkbaar wat extra geld om in 2e klasse rond te komen
    En de Club Brugge voorzitter heeft den bond ingelicht .... als 't op plein niet kan dan maar proberen aan de groene tafel om 2e te worden ??
    Heb het hier al meerdere malen gezegd dat deze wedstrijd niet normaal was en dat anderlecht niet correct is,remember zoveel jaren terug.Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn,maar wat zal er veranderen niets.

  4. #1104
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    ivm Anderlecht - St Truiden
    http://www.hln.be/hln/nl/1283/Omkopi...Truiden-.dhtml



    Sint Truiden wou blijkbaar wat extra geld om in 2e klasse rond te komen
    En de Club Brugge voorzitter heeft den bond ingelicht .... als 't op plein niet kan dan maar proberen aan de groene tafel om 2e te worden ??
    D'Hooge is zelf ingelicht door iemand anders...dan ben je verplicht dit te melden aan den bond ...... met zeer veel spijt waarschijnlijk

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warlord Bekijk bericht
    Heb het hier al meerdere malen gezegd dat deze wedstrijd niet normaal was en dat anderlecht niet correct is,remember zoveel jaren terug.Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn,maar wat zal er veranderen niets.
    Gelukkig dat RSC Anderlecht - Club dan geen 5-0 of 6-0 geworden is anders gingen de Chinezen er ook voor iets tussen gezeten hebben.

    Ik heb eigenlijk nog serieuze twijfels : de spelers van Brugge hebben Anderlecht niets in de weg gelegd.

    Alleen Stijnen zal niet voldoende geld gekregen hebben zeker.

  6. #1106
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warlord Bekijk bericht
    Heb het hier al meerdere malen gezegd dat deze wedstrijd niet normaal was en dat anderlecht niet correct is,remember zoveel jaren terug.Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn,maar wat zal er veranderen niets.
    Ik vraag me af waarom je denkt dat Anderlecht niet correct is ?

    De feiten : er is adnormaal véél geld ingezet in een overwinning van Anderlecht met 3 goals verschil.

    Na 80 minuten staat het 0 - 1
    Anderlecht moet in 10 minuten 4 goals maken.

    80 minuten vind Anderlecht geen enkel gaatje in de STVV verdediging.
    Dan, plots ineens is die verdediging kaas met gaten en speelt de scheidsrechter een niet onbelangrijke rol.


    Mijn gedacht ..... Sint Truiden en de scheidsrechter waren niet correct.
    Life is a highway to hell

  7. #1107
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    [quote=Dead_Man;73946]Ik vraag me af waarom je denkt dat Anderlecht niet correct is ?

    De feiten : er is adnormaal véél geld ingezet in een overwinning van Anderlecht met 3 goals verschil.

    Na 80 minuten staat het 0 - 1
    Anderlecht moet in 10 minuten 4 goals maken.

    80 minuten vind Anderlecht geen enkel gaatje in de STVV verdediging.
    Dan, plots ineens is die verdediging kaas met gaten en speelt de scheidsrechter een niet onbelangrijke rol.


    Mijn gedacht ..... Sint Truiden en de scheidsrechter waren niet correct.

    Scheids waarschijnlijk wel,sint truiden twijfel ik aan omdat er een penalty ontnomen werd.Lijntjesrechter ook want remember buitenspelgevallen en anderlecht misschien wel ,misschien niet aleszins vreemd voor een ploeg die niet zonder de champleaque kan.Zou een ramp zijn voor hen.
    stand up if you hate

  8. #1108
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Hier word altijd op rsca gevit , maar jullie(brughe) willen blijkbaar niet inzien dat jullie in de heenronde veel "cadeau's" hebt gekregen v/d arbiters

  9. #1109
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlotte eduard Bekijk bericht
    Hier word altijd op rsca gevit , maar jullie(brughe) willen blijkbaar niet inzien dat jullie in de heenronde veel "cadeau's" hebt gekregen v/d arbiters
    Daar gaat het hier nu toch niet over :s

    Trouwens het gaat over STVV en de scheidsrechters, niet over Anderlecht. Moest er iets aan de hand zijn, dan heeft Anderlecht daar ook niets mee te maken volgens mij.

    Gisterenavond op het journaal lieten ze een interview met de scheidsrechter na die wedstrijd zien. En daar kwam de vraag of hij op zijn lijnrechters kon vertrouwen tijdend de match.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  10. #1110
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warlord Bekijk bericht

    Scheids waarschijnlijk wel,sint truiden twijfel ik aan omdat er een penalty ontnomen werd.Lijntjesrechter ook want remember buitenspelgevallen en anderlecht misschien wel ,misschien niet aleszins vreemd voor een ploeg die niet zonder de champleaque kan.Zou een ramp zijn voor hen.
    stand up if you hate
    Niet zonder CL is een groot gezegde vind ik ..... iedereen kan zonder maar om mee te tellen heb je het geld van de CL pot nodig, iedere club in Belgie of denk je dat Brugge op 't moment niet aan 't rekenen is hoeveel miljoenen ze nu mislopen .... miljoenen die ze zeker en vast goed zouden kunnen gebruiken.

    Trouwens .... niet vergeten dat Anderlecht eerst de voorrondes moet overleven om de CL miljoenen te krijgen


    Wat betreft die wedstrijd.
    Na 80 minuten nog steeds 0 - 1 ....
    Dan 4 goals voor Anderlecht waarvan 3 "verdachte"

    De 4e goal kwam er nadat een verdediger van STVV nogal lullig op 't laatste moment zijn voet terugtrok zodat Frutos kon binnenleggen.
    En bij die 3 verdachte goals vond ik het toen al zeer raar dat het protest zo miniem was.
    Zoals de 3e goal, de buitenspelgoal .... geen protest .... ik heb er al voor minder duidelijke buitenspelgoals de lijnrechter weten aanvallen dat die onder politiebescherming het terrein af moest gaan.
    STVV keek er naar en zei niets alsof ze het wilden ....
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •