Pagina 420 van 470 EersteEerste ... 320370410418419420421422430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.191 t/m 4.200 van 4695

Discussie: Foto's Belgische Int. Rally's 1980 tm 1986

  1. #4191
    Jameson Jamie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 July 2008
    Locatie
    Ardooie
    Berichten
    336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trippeltitti Bekijk bericht
    Heb jij het onthouden Jamie,van uw accident?
    Ja hoor...

    Ik weet nog alles, al ge da zo jaarlijks een paar keer vertelt, vergeet je da niet...

  2. #4192
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard

    hier nog een mooi filmpje van de haspengouw
    http://www.youtube.com/user/citronro...31/F6-5f-VoCcA

  3. #4193
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard

    Als je de uitslag dan bekijkt zal je zien dat Luc Lennertz uiteindelijk 12de alg geworden is. Als je Luc erover aan zult spreken zal hij wel bevestigen dat ik toen een pak sneller was en verschillende plaatsen voor hem stond. Nu ga ik toch ook nog niet moeten toelichten wie Lennertz is zeker hé ? Vraagt het anders maar aan Loix.

    Voor de criticasters hier veelvuldig aanwezig zal ik er ook aan toevoegen dat ik in 1982 in alle rechtstreekse confrontaties met Luc ook sneller was en als je dan weet hoe snel hij dan ook nog was, heb ik reden om daar trots over te zijn.

    En als we dan toch willen verder gaan, zoek dan eens de resultaten op van ondergetekende vanaf 1982 tot en met 1988 ? Dan zal je begrijpen dat ik mij hier voor niemand meer hoef te bewijzen. Vandaag ben ik een pak ouder en vind ik me nog voldoende snel genoeg om mezelf te plezieren met het besturen van een rallywagen en daarom doe ik het. Blijkbaar echter toch tot ongenoegen van bepaalde mensen

    Ik weet nog vrij veel van die rally het was voor ons ook de eerste inter
    verschrikkelijk zwaar en zoals erik zegt zonder toptijden kwam je nog redelijk naar voor
    zo reden wij met een oude motor leverde maar 148 pk de goede motor was enkele rally 's eerder ontploft ,en geen centen om een nieuwe te maken
    vrijdag stonden we al geblokkeerd achter een hollander bij een doortocht door een beek verlies 4 of 5 min
    zaterdag begon ook onze auto uiteen te vallen , we gingen in de garage van fillipini de schokdempers rechtstreeks aan de carrosserie vastlassen en pas toen begon het een beetje te lopen
    zondag nog keihard moeten knokken tegen viane die terug kwam en onze 15 de plaats bedreigde
    maar wat erik zegt is waar hij was snel , en inderdaad kwamen we mekaar toen regelmatig tegen in de vas rally's ik denk dat hij vaak sneller was op asfalt ik meestal op onverhard
    we eindigde dat jaar ook 2 de in het vas en wonnen inderdaad de vas trofee tijdens de limburgia
    later in 89 won ik nog eens zo'n prijs maar dan die van eerste prive rijder in san remo toen met een 16 de plaats algemeen met een gr n kadett gsi
    mooi om op het podium te staan naast biason die won en orreille die de gr n won
    geloof me veel van de jongens die toen , begin jaren 80 top tien reden in de vas wedstrijden gingen behoorlijk snel
    enkele van de snelle mannen toen bienens berghs boon lambert vleminx d'hooge
    d'hoore moens jorissen de boeck en vele die hun naam me nu niet

  4. #4194
    Member
    Geregistreerd
    4 December 2010
    Berichten
    32

    Standaard Limgurgiarally

    IK HEB DE LAATSTE 3 EDITIES OOK DEELGENOMEN MET MIJN OPEL KADETT MAAR HEB NOOIT DE EINDMEET GEHAALD.DE LAATSTE KEER DAT WE DEELNAMEN LAGEN WE EERSTE IN GROEP 2 EN 13de ALGEMMEN TOT WE 3 BANDEN LEK REDEN OP DE K.P.VAN WATERLOOS IN NEEROETEREN,ER WAREN NOG VAN DIE PECHVOGELS EN LATER HOORDE IK ZEGGEN DAT ZE MEER DAN 200 KRAAIENPOTEN GEVONDEN HADDEN.EINDE AVONTUUR

  5. #4195
    Member
    Geregistreerd
    4 December 2010
    Berichten
    32

    Standaard Rallynamen

    Luc Lennertz heb ik ook heel goed gekend als tegenstander met zijn FIAT 131 ,was er zeer snel mee en zo ook JOS BIENENS,ROGER JASPERS,RIK WELTJENS,reden met KADETT,FORD en DATSUN

  6. #4196
    Member
    Geregistreerd
    4 December 2010
    Berichten
    32

    Standaard Limburgia rally

    Heb eens in mijn oude papieren gekeken en heb hier een affische van de LIMBURGIA RALLY op 18-19-20 SEPTEMBER 1981 ,ook een foto van het team LENNERTZ-VRANKEN met startnr.11 en het originele roadboek van de 4de RALLY VAN LOOI op 20-09-1980.

  7. #4197
    Senior Member duco243's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2009
    Berichten
    1.595

    Standaard Circuit des Ardennes

    .


    Pentti Airikkala

  8. #4198
    Member cinderella's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 November 2010
    Berichten
    50

    Standaard


  9. #4199
    Senior Member duco243's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2009
    Berichten
    1.595

    Standaard Condroz 1986

    .


    Guy Colsoul

  10. #4200
    Senior Member Thibaud's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 September 2007
    Locatie
    Maillen (Wallonie)
    Berichten
    2.196

    Standaard

    Foto van Colsoul is in dorp Goesnes, met in achtergrond de kerkhof waar Duez in 2007 eraf ging...

Soortgelijke discussies

  1. Veiligheid tijdens Rally's
    By david in forum Rally binnenland
    Reacties: 216
    Laatste bericht: 7 August 2017, 10:32
  2. belgische rally scene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally binnenland
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 17 October 2008, 16:39
  3. de belgische rallyscene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 October 2008, 16:12
  4. WK Rally's bekijken.
    By tommeke_B in forum Rally buitenland
    Reacties: 119
    Laatste bericht: 24 July 2008, 12:26
  5. Historische rally's
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 September 2007, 21:20

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •