Pagina 418 van 470 EersteEerste ... 318368408416417418419420428468 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.171 t/m 4.180 van 4695

Discussie: Foto's Belgische Int. Rally's 1980 tm 1986

  1. #4171
    Senior Member duco243's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2009
    Berichten
    1.595

    Standaard Provinciaal

    .


    Stukje film van de Braderienacht in Heusden
    Volgens mij 1982 of 1983


  2. #4172
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Na dag 1 (vrijdag) stond dat Katdettje de volgende morgen aan de start net achter een zekere Vandermaesen en voor Plas.
    Ben je zeker van het jaar? Je staat niet in de tussenstand die ik hier hebben liggen, Plas was 9e en Vandermaesen 10e, er zat niemand tussen hen in. En in de lijst van top 9 tijden kom je ook nergens voor.

  3. #4173
    Senior Member trippeltitti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 September 2010
    Locatie
    voorlopig in niemandsland
    Berichten
    228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Halfweg de tweede dag (zaterdag) stond dat Kadettje zelfs op plaats 7, een twintigtal secondjes van een zekere P.S. en was aardig op weg om de revelatie van de wedstrijd te worden.
    U bedoelt Patrick Spillebeen?

  4. #4174
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 October 2010
    Berichten
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juha Bekijk bericht
    Ben je zeker van het jaar? Je staat niet in de tussenstand die ik hier hebben liggen, Plas was 9e en Vandermaesen 10e, er zat niemand tussen hen in. En in de lijst van top 9 tijden kom je ook nergens voor.

    Je hebt mensen die altijd sneller rijden dan anderen zien en officieel registreren. Sommigen
    bezondigen zich daar ook nu nog aan als je hun wedstrijdverslagen leest...
    Gelukkig voor hen volgt niet iedereen het correct op...

  5. #4175
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juha Bekijk bericht
    Ben je zeker van het jaar? Je staat niet in de tussenstand die ik hier hebben liggen, Plas was 9e en Vandermaesen 10e, er zat niemand tussen hen in. En in de lijst van top 9 tijden kom je ook nergens voor.
    Het jaar is zeker. Copiloot was Frans Bogemans.
    We startten wel op zaterdagmorgen juist achter Vandermaesen.
    Plas kan dan voor mij nog gestaan hebben, doch op zaterdagmiddag stond hij volgens de verkregen gegevens achter mij. Het is echter een hele tijd geleden en toen was er nog zo geen opvolging van tijden zoals je die vandaag hebt. We gingen tijdens de wedstrijd uit van de gegevens verworven door mijn toenmalige co (Degenen die hem niet kennen, zouden zich mogen verdiepen in zijn carriere in de autosportwereld (hoofdzakelijk op de achtergrond))

    Zowel Plas, Vandermaesen, Viaene (vader Yvan), Van Peer en nog verschillende destijds gevestigde waarden hebben mij allen toen benaderd, want ze wilden weten wie die snelle voor hen onbekende jongen was. Het was mijn debuutjaar en mijn eerste grote rally en het was voor ons een echt avontuur.
    Top 9 tijden ? Met een standaard wagentje in zo een deelnemersveld ? Toveren kan niemand echt hé. En degenen die deze wedstrijd 'life' meegemaakt hebben, weten welk parcours dat was. Je hoefde echt niet de 10 tien tijden aaneen te rijgen om in de top 10 te zitten.

    Als je de uitslag dan bekijkt zal je zien dat Luc Lennertz uiteindelijk 12de alg geworden is. Als je Luc erover aan zult spreken zal hij wel bevestigen dat ik toen een pak sneller was en verschillende plaatsen voor hem stond. Nu ga ik toch ook nog niet moeten toelichten wie Lennertz is zeker hé ? Vraagt het anders maar aan Loix.

    Voor de criticasters hier veelvuldig aanwezig zal ik er ook aan toevoegen dat ik in 1982 in alle rechtstreekse confrontaties met Luc ook sneller was en als je dan weet hoe snel hij dan ook nog was, heb ik reden om daar trots over te zijn.

    En als we dan toch willen verder gaan, zoek dan eens de resultaten op van ondergetekende vanaf 1982 tot en met 1988 ? Dan zal je begrijpen dat ik mij hier voor niemand meer hoef te bewijzen. Vandaag ben ik een pak ouder en vind ik me nog voldoende snel genoeg om mezelf te plezieren met het besturen van een rallywagen en daarom doe ik het. Blijkbaar echter toch tot ongenoegen van bepaalde mensen

    @ Juha, je zou me een plezier doen om die resultaten eens door te sturen want over die tijd hadden we echt weinig mediagegevens. Ik had wel de indruk dat je echter alleen de top 9 hebt ?
    Indien er nog andere info over die wedstrijd bestaat, mag men die altijd bezorgen; mail info@evaracing.be. Dank bij voorbaat

  6. #4176
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trippeltitti Bekijk bericht
    U bedoelt Patrick Spillebeen?
    Gelieve het juiste jaar op te zoeken van debuut in rally van Spillebeen Patrick.
    Uw jaar klopt niet

  7. #4177
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Gelieve het juiste jaar op te zoeken van debuut in rally van Spillebeen Patrick.
    Uw jaar klopt niet
    Het was 1928 .

    Auriculas asini quis non habet

  8. #4178
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Het jaar is zeker. Copiloot was Frans Bogemans.
    We startten wel op zaterdagmorgen juist achter Vandermaesen.
    Plas kan dan voor mij nog gestaan hebben, doch op zaterdagmiddag stond hij volgens de verkregen gegevens achter mij. Het is echter een hele tijd geleden en toen was er nog zo geen opvolging van tijden zoals je die vandaag hebt. We gingen tijdens de wedstrijd uit van de gegevens verworven door mijn toenmalige co (Degenen die hem niet kennen, zouden zich mogen verdiepen in zijn carriere in de autosportwereld (hoofdzakelijk op de achtergrond))

    Zowel Plas, Vandermaesen, Viaene (vader Yvan), Van Peer en nog verschillende destijds gevestigde waarden hebben mij allen toen benaderd, want ze wilden weten wie die snelle voor hen onbekende jongen was. Het was mijn debuutjaar en mijn eerste grote rally en het was voor ons een echt avontuur.
    Top 9 tijden ? Met een standaard wagentje in zo een deelnemersveld ? Toveren kan niemand echt hé. En degenen die deze wedstrijd 'life' meegemaakt hebben, weten welk parcours dat was. Je hoefde echt niet de 10 tien tijden aaneen te rijgen om in de top 10 te zitten.

    Als je de uitslag dan bekijkt zal je zien dat Luc Lennertz uiteindelijk 12de alg geworden is. Als je Luc erover aan zult spreken zal hij wel bevestigen dat ik toen een pak sneller was en verschillende plaatsen voor hem stond. Nu ga ik toch ook nog niet moeten toelichten wie Lennertz is zeker hé ? Vraagt het anders maar aan Loix.

    Voor de criticasters hier veelvuldig aanwezig zal ik er ook aan toevoegen dat ik in 1982 in alle rechtstreekse confrontaties met Luc ook sneller was en als je dan weet hoe snel hij dan ook nog was, heb ik reden om daar trots over te zijn.

    En als we dan toch willen verder gaan, zoek dan eens de resultaten op van ondergetekende vanaf 1982 tot en met 1988 ? Dan zal je begrijpen dat ik mij hier voor niemand meer hoef te bewijzen. Vandaag ben ik een pak ouder en vind ik me nog voldoende snel genoeg om mezelf te plezieren met het besturen van een rallywagen en daarom doe ik het. Blijkbaar echter toch tot ongenoegen van bepaalde mensen

    @ Juha, je zou me een plezier doen om die resultaten eens door te sturen want over die tijd hadden we echt weinig mediagegevens. Ik had wel de indruk dat je echter alleen de top 9 hebt ?
    Indien er nog andere info over die wedstrijd bestaat, mag men die altijd bezorgen; mail info@evaracing.be. Dank bij voorbaat

    Ik zal eens het verslag vanavond zoeken maar dit herinner ik mij nog levendig je zette er idd een mooie prestatie neer .

    Auriculas asini quis non habet

  9. #4179
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door idee Bekijk bericht
    Je hebt mensen die altijd sneller rijden dan anderen zien en officieel registreren. Sommigen
    bezondigen zich daar ook nu nog aan als je hun wedstrijdverslagen leest...
    Gelukkig voor hen volgt niet iedereen het correct op...
    ... zegt de man die blijkbaar sinds kort onder een andere nicknaam terug op het forum komt.

    Tijden liegen idd niet, maar ik begrijp wel hoe die fouten soms gemaakt worden.
    Meestal gaan de verslagschrijvers van de teams direct na de wedstrijd over tot het schrijven van een verslag. Ze gebruiken echter hiervoor al eens de officieuze tussenstanden van de wedstrijd, die tussendoor verkregen waren. Hier durven nogal eens onvolledige uitslagen te zitten, zodat er als eens een verkeerd beeld kan ontstaan.

    Daarom o.a. heb ik zelf besloten om langer te wachten met het schrijven totdat ik de officiele uitslagen met officiële tussenstanden voor me heb.

    Maar je moet iedereen het licht in de ogen gunnen hé

  10. #4180
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Als je de uitslag dan bekijkt zal je zien dat Luc Lennertz uiteindelijk 12de alg geworden is. Als je Luc erover aan zult spreken zal hij wel bevestigen dat ik toen een pak sneller was en verschillende plaatsen voor hem stond. Nu ga ik toch ook nog niet moeten toelichten wie Lennertz is zeker hé ?
    Gelukkig niet nee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    @ Juha, je zou me een plezier doen om die resultaten eens door te sturen want over die tijd hadden we echt weinig mediagegevens. Ik had wel de indruk dat je echter alleen de top 9 hebt ?
    Indien er nog andere info over die wedstrijd bestaat, mag men die altijd bezorgen; mail info@evaracing.be. Dank bij voorbaat
    Het volledige artikel en de tijden uit Rally82:





    Laatst gewijzigd door Juha; 1 December 2010 om 18:59

Soortgelijke discussies

  1. Veiligheid tijdens Rally's
    By david in forum Rally binnenland
    Reacties: 216
    Laatste bericht: 7 August 2017, 10:32
  2. belgische rally scene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally binnenland
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 17 October 2008, 16:39
  3. de belgische rallyscene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 October 2008, 16:12
  4. WK Rally's bekijken.
    By tommeke_B in forum Rally buitenland
    Reacties: 119
    Laatste bericht: 24 July 2008, 12:26
  5. Historische rally's
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 September 2007, 21:20

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •