Pagina 11 van 470 EersteEerste ... 9101112132161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 4695

Discussie: Foto's Belgische Int. Rally's 1980 tm 1986

  1. #101
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    mja,...
    vette site en mooi geordend! ik kan me heel goed inbeelden dat die mens het moeilijk heeft dat zijn foto's hier zomaar te grabbel worden gegooid! zou idd goed zijn als hij er een logo in zet maar voor ons is dat dan weer een stuk minder en veel storender!

    als historicus kan ik enkel pleiten voor bronnenvermelding! ik heb er persoonlijk niet zo'n probleem mee, maar het is vooral handig als je later wil weten waar sommige foto's of teksten hun oorsprong vinden! en vooral om te weten wat nu echt is en wat niet!
    ik heb het al zelf meegemaakt dat sommige teksten gewoon klakkeloos overgenomen worden en het getuigt van heel weinig respect voor de oorspronkelijke auteur, ook al is dat maar een amateur of een gewone liefhebber net als ons!

    het kan toch niet zo moeilijk zijn om gewoon een naam, site of boek te vermelden,...
    sandropov.wordpress.com

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 May 2008
    Locatie
    roeselare
    Berichten
    236

    Standaard

    Wrcke foei,zomaar een link plaatsen

  3. #103
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daelko Bekijk bericht
    als ge weet van waar de foto komt is het misschien wel te doen om toestemming te vragen . stel ik krijg een foto doorgestuurd van een kameraad via mail en ik vindt dat deze foto past in een topic op dit forum en plaats hem hier en dan krijg ik klachten , je hebt mijn foto gebruikt enz...
    Zolang mijn naam er nog op vermeld is , no prob.

  4. #104
    Senior Member duco243's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2009
    Berichten
    1.595

    Standaard Toestemming foto's plaatsen

    Beste Alexander,



    Wellicht heb je mijn reactie (#53) gemist waarin ik toestemming vroeg om voor deze topic
    gebruik te mogen maken van foto's die o.a. in jouw Picasa webalbum staan.


    Om vooraf toestemming te vragen is schier onmogelijk omdat ik overal foto's download en
    nooit op voorhand weet wie de rechten heeft.
    De foto's die jij daar hebt staan ben ik ook al elders tegengekomen en ik houd geen records
    bij van welke site's ik iets download. Op mijn toestemmingsvraag is echter geen reaktie
    gekomen.


    Die paar foto's van jou die er hier tussenstaan doen volgens mij geen afbreuk aan het
    unieke karakter van jouw webalbum, integendeel, als ik er een bronvermelding bij zet
    zullen mensen nieuwsgierig worden en jouw album gaan bekijken. De deugd die jij er
    van hebt zal derhalve alleen maar toenemen. Jouw collectie is daarbij ook nog eens
    veel uitgebreider en beter ingedeeld, reden des te meer om mij wat reklame te laten
    maken voor jouw collectie jaren 80 foto's

    Dus hierbij nogmaals het verzoek om toestemming.


    met vriendelijke groet

    Duco



    p.s. verder wil ik in z'n algemeenheid nog opmerken dat ik het zeer spijtig vind dat deze topic
    vervuild wordt met een diskussie over copyright die mijns inziens elders plaats moeten vinden.




  5. #105
    Senior Member duco243's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2009
    Berichten
    1.595

    Standaard vrouw

    O ja, wie vroeg er ook alweer om een foto van mijn vrouw?


    Nou, hier komt ze, ze heet Connie



  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 July 2008
    Berichten
    255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duco243 Bekijk bericht

    p.s. verder wil ik in z'n algemeenheid nog opmerken dat ik het zeer spijtig vind dat deze topic
    vervuild wordt met een diskussie over copyright die mijns inziens elders plaats moeten vinden.



    Vind dit idd een super topic, maar sommige gaan hier toch echt heel licht over copyright. Weet dat dit een strafbaar feit is. weet dat sommige mensen hun brood verdienen met fotograferen. denk eens verder dan je neus lang is voordat je hier dingen zomaar weg lacht en zomaar ongevraagd foto's plaatst. Ik zie hier zelfs foto's de revue passeren uit magazines ed. Hier zou toch echt een ingreep van een mod op zijn plaats zijn....

    my two cents....

  7. #107
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duco243 Bekijk bericht
    [SIZE=2]p.s. verder wil ik in z'n algemeenheid nog opmerken dat ik het zeer spijtig vind dat deze topic
    vervuild wordt met een diskussie over copyright die mijns inziens elders plaats moeten vinden.
    Dan moet je natuurlijk zo een verzoek via het forum doen. Aan de 'vervuiling' ben je toch zelf de oorzaak hoor.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  8. #108
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duco243 Bekijk bericht
    O ja, wie vroeg er ook alweer om een foto van mijn vrouw?


    Nou, hier komt ze, ze heet Connie


    Potprutel hou maar die zak voor u .

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 October 2007
    Berichten
    127

    Standaard

    [QUOTE=KETfoisKET;124419]Potprutel hou maar die zak voor u .[/QUOT

    Hm, toch niet slecht gegokt hé, geef nu toe, als je het niet erg vind duco zal ik jou auto laten staan. Van nu voort beste vrienden, alleen maar omdat je een schone vrouw hebt

    Ps.
    Gelieve toch mn foto's laten waar ze horen. Ofwel DUIDELIJKE BRONMELDING, Ik wil nu ook niet saai doen !!!!! Link van website zeker erbij dank u !
    Je mag niet vergeten dat ik efkes heel geschrokken en kwaad was toen ik al mn fotos hier zag !

    grtz.
    Laatst gewijzigd door Protput; 18 April 2009 om 06:16

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Locatie
    Hooglede
    Berichten
    930

    Standaard

    Ik wil hier toch ook eventjes mijn mening kwijt over dat foto en copyright gedoe.

    Enkele weken geleden heb ik een gesprek gehad met Protprut, en ik moet zeggen dat ie heel goed meevalt en dat ik hem gelijk geef over het gebruik van zijn foto's. Overel enkele maanden komt er een website bij, namelijk over 50 jaar AMV met beeld, foto en allerhande materiaal, met een simpele vraag aan Alexander of we eventueel foto's zouden mogen gebruiken, was het antwoord klaar en duidelijk: ja, mits bronvermelding. En dit vind ik dan ook maar de normaalste zaak van de wereld.

    En verder wil ik ook zeggen dat ik mij niet heb laten neuken om mijn antwoord hier eventjes te formuleren.

Soortgelijke discussies

  1. Veiligheid tijdens Rally's
    By david in forum Rally binnenland
    Reacties: 216
    Laatste bericht: 7 August 2017, 10:32
  2. belgische rally scene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally binnenland
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 17 October 2008, 16:39
  3. de belgische rallyscene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 October 2008, 16:12
  4. WK Rally's bekijken.
    By tommeke_B in forum Rally buitenland
    Reacties: 119
    Laatste bericht: 24 July 2008, 12:26
  5. Historische rally's
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 September 2007, 21:20

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •