Kan er jammergenoeg niet bij zijn.
Dit jaar enkel deelname aan de "regularity"haspengouwrally.
De bedoeling is om volgend jaar aan alle wedstrijden deel te nemen van de challenge.![]()
Het wedstrijdreglement en inschrijvingsformulier staan online op de site: http://www.autoclubtrt.be/Reglement%...ikerstreek.doc
Eindelijk kan de Regularity Challenge van start gaan.
![]()
Laatst gewijzigd door FilipD; 30 mei 2009 om 20:54
Kan er jammergenoeg niet bij zijn.
Dit jaar enkel deelname aan de "regularity"haspengouwrally.
De bedoeling is om volgend jaar aan alle wedstrijden deel te nemen van de challenge.![]()
ik vind erg dat ze dit toelaten dit is niet verantwoordt maak dan een rally auto en ga echt rally rijden maar dat zal wel te duur zijn voor sommigen
weet ge da ze dan thuis blijven. als ze de inschrijving van een echte rally niet kunnen betalen eet dan een boterham met choco en blijf thuis in uw zetel zitten tot je het wel kan betalen.
Alé,ik vindt ieder zijn eigen goesting.Gelukkig zijn er nog mensen die dit wel willen rijden.Want anders Boucles de Spa Legend -classic , Bianchi legend-classic e.d. zouden niet lang meer bestaan. Die VAS challenge is eigenlijk net hetzelfde , maar betaalbaar. Er is zelfs een max gemiddelde opgelegd om alles in veilige banen te houden.Dus met echt rallyrijden heeft het niet veel te maken,maar wel met op gemiddelde rijden (RT) . En dit vindt ik eigenlijk veel veiliger op een afgesloten parkoers dan op de openbare weg, waar rekening moet gehouden worden met tegenliggers,fietsers en wandelaars.![]()
wat brengt u eigenlijk op dit forum als ik het zo lees...
www.zwartkijkers.be lijkt me meer geschikt