fotokes ook online
![]()
www.specialstages.be
info, foto en video van rally in binnen- en buitenland
we hebben ons best gedaan voor iedereen en ook ons zelf te vermaken , en om onze rubber op te krijgendat laatste is in elk geval goed gelukt , dat andere laat ik aan jullie over om daar over te beslissen
met deze wil ik ook nog de mensen bedanken die achter ons staan en de mensen naast de kp's die ons zo zot krijgen (lol)
en niet te vergeten , de mensen die er telkens weer in slagen om zo'n mooie foto's en filmpjes te maken !
Laatst gewijzigd door d&w; 1 september 2009 om 18:53
Voor ons was het een rally om snel te vergeten. De eerst 2 KP's was wennen na een lange inactiviteit, de 3de werd geannuleerd vlak voor onze start en dan zijn er motorproblemen opgedoken waardoor we de handdoek hebben moeten gooien...
Als er toch mensen moesten zijn die foto's of filmpjes van ons korte optreden hebben (saxo nr.38)... ;-) Altijd welkom!
Groetjes
Hier nog een paar van mijn kant:
Ik ben benieuwd of er ook filmmateriaal is?? Iemand?
hoi gunter , ja klopt heb ook veel camera's gezien maar heb nog geen filmke gevonden , dus mensen achter die vele camera's als jullie die filmpjes willen delen , we kijken er naar uit , groetjes en alvast bedankt d-en-w-motorsport@hotmail.com
Ook foto's van de RO Ascona zijn hartelijk welkom op filip@titanic.be .
Alvast bedankt!
Wat de filmpjes betreft: Ook dit jaar brengt Geert Grooten weer, in samenwerking met Dezitter Video, een ruim beeldverslag van de wedstrijd met ook aandacht aan de spektakelmannen, klasse winnaars en Regularity rijders.
Zodra de compilatie af, wordt deze op verschillende sites geplaatst.