Chapeau trouwens aan mijn teamgenoten die met 1x nota's te nemen,met een volledig standaard 8 klepperke van amper 110pk dan zen klasse gewonnen heeft
Hij pakte de bocht aan het kapelleke dan ook op 2 wielen.
hallo ik wil even iets zeggen ,
kan best begrijpen dat het niet leuk is om zo opgehouden te worden , maar je moet mijne maat niet zomaar vals beschuldigen he , op de binne beelden zie je een rode zonneband , en die is van DE SCHUUR nr 32 voor zover in nog nr's kan lezen staat er op die bmw die dwars op de baan staat 29 op , maar vergissen is menselijk he martijn , net zoals rond gaanhet is natuurlijk wel jammer om zo je verdiende secondes moeten te verliezen he
groetjes
Nog een filmke gevonden van kasterlee
http://videos.streetfire.net/video/R...009_704665.htm
Dat is nu eenmaal het risico op een rondkoers he.
Maar nu zie ik hier iets:
Wanneer je een goed startnummer wil krijgen zeg je:
Wanneer je dan uiteindelijk toch niet zo voorin blijkt te zitten zeg je:
Is het dan een groep A Lancer of niet? Mijns inziens niet he.
Voor zover ik kan zien was de nummergeving correct, ook om niet al de Lancers direct achter elkaar te zetten, zoals hier eerder aangegeven.
Han ik had ook niet verwacht om bij de 1e 5 te zitten dat lukt gewoon niet.
Het is een semi groep A
Overigens bedoelde ik het niet boos van de BMW ik weet ook wel dat het kan gebeuren. IK ben even verkeerd begrepen door dees en geen denk ik mijn excuus daarvoor
Voor de kenners:
Ook mss is gaan zien naar de tijden van Cools me zen oud kaddetje,die zo een 165 pk minder heeft dan sommige M3's![]()