Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 161

Discussie: Nieuwe WRC titel in de maak...

  1. #111
    drift is fun Pinto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Limburger en wereldburger
    Berichten
    475

    Standaard

    Ik deel de mening van opel_rally, de besturing zelf is goed maar de omgeving zelf valt tegen. Sommige kp's zijn denk ik zelfs gewoon overgenomen uit WRC evolved zonder iets aan te passen, want de graafmachines staan nog op dezelfde plaats ;-)
    Maar het is toch een leuke bezigheid voor de winter...
    Rally Prono Criterium 2009

    http://batracer.com/-1FrontPage.htm?H1A

  2. #112
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard Review

    In de link zie je een review van de game. Ik ben blij dat ik het niet heb gekocht. 64 op 100 is echt ondermaats. grafisch zwak blijkbaar zeer zwak en besturing is niet optimaal tijdens aansnijden bochten of jump. Niets boven Colin Mcrae rally!

    http://ps3.9lives.be/games/wrc-fia-w...iews?id=196181
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  3. #113
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Question

    Nog mensen die bedenkingen hebben bij de gebruikte nota's in het spel? Die zijn toch onvolledig (of indien je rijdt met een tragere wagen kloppen die toch niet). Ik denk aan bepaalde stukken waar er geen info wordt gegeven over het uitkomen van de bocht. in CMR krijg je daar toch info over. Ik denk aan Tree/ rock outside... Don't cut rock, three. In WRC geven ze soms die info maar soms ook niet.

  4. #114
    drift is fun Pinto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Limburger en wereldburger
    Berichten
    475

    Standaard

    Inderdaad, soms zegt hij dat er iets ligt aan de binnenkant van de bocht, soms ook niet... of pas als je er tegen hangt. Maar het valt al bij al nog mee, als je eens ergens tegen hebt gereden, dan weet je dat voor de volgende keer he
    Rally Prono Criterium 2009

    http://batracer.com/-1FrontPage.htm?H1A

  5. #115
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinto Bekijk bericht
    Inderdaad, soms zegt hij dat er iets ligt aan de binnenkant van de bocht, soms ook niet... of pas als je er tegen hangt. Maar het valt al bij al nog mee, als je eens ergens tegen hebt gereden, dan weet je dat voor de volgende keer he
    Das een feit maar een zit daar verdorie een listig stukje in, in een van de tracks in Nieuw - Zeeland.

  6. #116
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 August 2008
    Berichten
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Das een feit maar een zit daar verdorie een listig stukje in, in een van de tracks in Nieuw - Zeeland.
    In Wales zit ook ergens een rots verborgen achter een struik die ik al een paar keer gehad heb.

  7. #117
    Member
    Geregistreerd
    8 November 2009
    Berichten
    68

    Standaard

    Ik heb het spel ook gekocht en ben idd niet overtuigd. Het voordeel tegenover bijvoorbeeld F1 2010 is wel dat je het kan spelen, F1 2010 is op mijn PC niet speelbaar, of ik moet al een zware grafische kaart steken haha (dat spel is echt veel te gedetailleerd) ;p Voor rally verkies ik momenteel nog steeds CMR 2005, is nog steeds een leuk spel. Voor circuit races houdt ik het voorlopig bij Race ON.

  8. #118
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    heb de game gisteren ook gekocht gezien mijn ps2 finaal was heb ik ineens een ps3 erbij gesleurd ook (mezelf een goeie sinterklaas gegeven)

    gameplay zit goed, graphix zou ik niet weten met mijn oude tv doos is alles even zalig om zien
    de sturing van de wagens heb ik wel vragen bij. handrem geeft niet wat het moet in de r2's
    ben al gewoon zeer blij dat de producenten van games one favo sport weer zien staan
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  9. #119
    Senior Member maverick's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2009
    Locatie
    Linter
    Berichten
    152

    Standaard nota's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinto Bekijk bericht
    Inderdaad, soms zegt hij dat er iets ligt aan de binnenkant van de bocht, soms ook niet... of pas als je er tegen hangt. Maar het valt al bij al nog mee, als je eens ergens tegen hebt gereden, dan weet je dat voor de volgende keer he
    Ze zouden eens eens eens een rallygame moeten uitvinden waar je zelf je nota's kunt inspreken en eventueel een verkenning kunt doen.
    Voeger had je een rallyspel op pc waar je de hele rac rally kon rijden, alle specials, sommige stages van 25min lang, dat was nog 'ns iets, klamme handjes, nat in't zweet tot een stuk in de nacht spelen! Dat waren nog 'ns tijden. Als je nu een etappe moet rijden gaat het tot 4 stages en max 4 minuten, geef toe.
    Wrc heeft toch data genoeg om goeie, echte stages te schrijven

  10. #120
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maverick Bekijk bericht
    Ze zouden eens eens eens een rallygame moeten uitvinden waar je zelf je nota's kunt inspreken en eventueel een verkenning kunt doen.
    Voeger had je een rallyspel op pc waar je de hele rac rally kon rijden, alle specials, sommige stages van 25min lang, dat was nog 'ns iets, klamme handjes, nat in't zweet tot een stuk in de nacht spelen! Dat waren nog 'ns tijden. Als je nu een etappe moet rijden gaat het tot 4 stages en max 4 minuten, geef toe.
    Wrc heeft toch data genoeg om goeie, echte stages te schrijven
    RSRBR kan da. Je kan alle mogelijke bochten inspreken en vervolgens je nota's per proef maken. Heb me er nog niet echt mee bezig gehouden... Alleen herkenningspunten aangeven kan niet, je bent gebonden aan een aantal termen

Soortgelijke discussies

  1. In de maak
    By Loixrallyfan in forum Modelbouw
    Reacties: 2728
    Laatste bericht: 24 February 2013, 13:22
  2. Wie wil jij als de nieuwe FIA president?
    By Schumi-fan in forum Formule 1
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 23 July 2009, 14:45
  3. Nieuwe rallyregio's?
    By Vykus in forum Rally binnenland
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 21 June 2008, 15:20
  4. Wie pakt de titel?
    By Hillfan in forum Formule 1
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 20 October 2007, 19:10

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •