Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 51314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 161

Discussie: Nieuwe WRC titel in de maak...

  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 April 2009
    Locatie
    NL
    Berichten
    347

    Standaard

    Helemiddag middag WRC 2 gespeeld

    + punten
    Nieuwe stukken KP
    Grapics zijn veel beter
    De Superspecials
    Meer Auto's
    De Show Kp's in Berlijn (6stuks)
    Carriere modus.


    - punten
    Geluid is nog steeds bagger
    Heel veel proeven lijken op WRC 1 maar heel veel stukken zijn veranderd (zo ondervond ik ook)

  2. #142
    Senior Member vrukkus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 August 2007
    Locatie
    limburg
    Berichten
    406

    Standaard

    Heb het gisteren ook binnen gekregen van Amazon.
    Vroeg me van tijd af of ik wel degelijk WRC2 ipv WRC aan het spelen was.
    Is maar weinig vooruitgang geboekt en de stages lijken wel heel veel op de vorige WRC.
    Hopelijk betert het wat verder in het spel.

  3. #143
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    ga hem waarschijnlijk ook nog wel halen (ben aan de vierde keer wrc1 carriere begonnen) maar dacht wel dat ze ni zo veel verschil gingen tonen. natuurlijk wel de nieuwe generatie wrc's maar wat ik vooral bij al de spellen mis is gewoon afwisseling. max drie kp's al dan niet in een omgekeerde richting.
    een carriere met kleine wagens in lokale rallys zou ook eens mogen bvb een irc spel met de nodige achtertrekkers (histo's)
    wie voelt zich geroepen om eens een spel te maken van het bk met natuurlijk de vas wagens ook he allemaal toerkes doen met de HELI bmw
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  4. #144
    Bjorn BjornW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 February 2010
    Locatie
    Poederlee
    Berichten
    1.319

    Standaard

    zou idd super zijn, een rally met BK rally's! Goho vlammen met Bronkart z'n autotje tot Tsjoen zijn C4 van de rally van Haspengouw tot Short Rally Sint Truiden, zou super zijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRT Bekijk bericht
    ga hem waarschijnlijk ook nog wel halen (ben aan de vierde keer wrc1 carriere begonnen) maar dacht wel dat ze ni zo veel verschil gingen tonen. natuurlijk wel de nieuwe generatie wrc's maar wat ik vooral bij al de spellen mis is gewoon afwisseling. max drie kp's al dan niet in een omgekeerde richting.
    een carriere met kleine wagens in lokale rallys zou ook eens mogen bvb een irc spel met de nodige achtertrekkers (histo's)
    wie voelt zich geroepen om eens een spel te maken van het bk met natuurlijk de vas wagens ook he allemaal toerkes doen met de HELI bmw

  5. #145
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BjornW Bekijk bericht
    zou idd super zijn, een rally met BK rally's! Goho vlammen met Bronkart z'n autotje tot Tsjoen zijn C4 van de rally van Haspengouw tot Short Rally Sint Truiden, zou super zijn
    hahaha kan mijn celica er ook bij ben ik niet meer de enige die vloekt da da ding ni vooruit wil en slecht stuurt :-p
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  6. #146
    Bjorn BjornW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 February 2010
    Locatie
    Poederlee
    Berichten
    1.319

    Standaard Wrc 2

    Hallo, ik heb nu ook een tijdje WRC 2 aan het spelen geweest en zou hier graag mijn gedachten eens neerpennen.
    De proeven van WRC lijken inderdaad sterk op die van de eerste versie. Als je een rally rijd krijg je een bepaalde bocht soms wel 3 of 4 maal te zien (maar dan in tov richting of in het midden van de proef ipv het begin enz,...) De gameplay is wel leuk de auto's rijden leuk alleen het geluid kan nog beter en doordachter, een fiesta R2 die het geluid van een ALS (bangbang) van een lancer heeft is niet logisch. Ook de weersconditie is de hele rally (zelfs het hele spel) hetzelfde namelijk: droog. Verder ook domme foutjes zoals bij het bekijken van de replays dat er nooit remlichten gaan branden, en er ook steeds maar 1 achterlicht brand ookal heb je zeker niets geraakt. Ook als je even van de baan gaat, rechtdoor schuift of iets te diep coupeert het direct terug in stilstand op de baan zetten van de auto is best wel irritant (omdat je eigenlijk meer tijd verliest zo), zeker wanneer je weet dat hij de auto dan weer wel gewoon laat liggen als je 10 tallen seconden op je zij stil ligt!

    Wel goed:
    Carriere modus met engineers, pr verantwoordelijke,... die je zelf kan kiezen.
    De speciale proeven in berlijn
    Bijkomende Super Specials in sommige rally's
    Rijgedrag
    Meer afstelmogelijkheden dan WRC 1

    Werkpunten:
    Domme fouten
    Respauwn functie of hoe noemt dat? Dat trug op de baan zetten dus.
    Geluid
    Meer verschil in de proeven en weersomstandigheden.

    met vriendelijke groet, Bjorn

  7. #147
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb me net een ps3 aangeschaft, welke rallygames zijn er aan te raden? ik heb er geen flauw idee van welke er zoal zijn.
    Ik heb ook zo een ps move bij aangeschaft, zouden ze daar ooit iets van racegames voor uitbrengen?

  8. #148
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb me net een ps3 aangeschaft, welke rallygames zijn er aan te raden? ik heb er geen flauw idee van welke er zoal zijn.
    Ik heb ook zo een ps move bij aangeschaft, zouden ze daar ooit iets van racegames voor uitbrengen?
    ik speel momenteel het vrij recente WRC2 en de eerste bevindingen zijn voor mij vrij positief
    een aanrader bij gebrek aan groot aanbod
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  9. #149
    Bjorn BjornW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 February 2010
    Locatie
    Poederlee
    Berichten
    1.319

    Standaard

    Hoe moet je eigenlijk alles in orde maken om WRC 2 online te kunnen spelen? Ik heb namelijk geen ervaring met online spelen.

  10. #150
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    ik ook geen ervaring mag wel eens gezegd worden hier.
    ander probleem
    halverwege seizoen 5 kreeg ik problemen met sponsors. kwamen niet op de auto of kon ze niet veranderen nu
    loopt het spel steeds vast. nogthans is de disc en de ps in orde... zou dit een sofware fout kunnen zijn.
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

Soortgelijke discussies

  1. In de maak
    By Loixrallyfan in forum Modelbouw
    Reacties: 2728
    Laatste bericht: 24 February 2013, 13:22
  2. Wie wil jij als de nieuwe FIA president?
    By Schumi-fan in forum Formule 1
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 23 July 2009, 14:45
  3. Nieuwe rallyregio's?
    By Vykus in forum Rally binnenland
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 21 June 2008, 15:20
  4. Wie pakt de titel?
    By Hillfan in forum Formule 1
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 20 October 2007, 19:10

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •