Pagina 300 van 376 EersteEerste ... 200250290298299300301302310350 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.991 t/m 3.000 van 3759

Discussie: Patattentijd

  1. #2991
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Alléé veuruit .... den Vlaamse televies denkt aan mij
    Nu dat er op Sporza volgend seizoen geen F1 meer te zien zal zijn heeft VT4 ervoor gezorgt dat ik mijn favoriet sportje toch nog op nen Vlaamse zender kan bekijken.

    VT4 heeft de uitzendrechten voor de F1 volgens verscheidene bronnen.
    Ben al curieus wie de commentatoren gaan worden en hoeveel reclameblokken in zo'n rechtstreekse uitzending zal zitten en wanneer ze deze blokken gaan inlassen.
    Hoogstwaarschijnlijk bij de start en de finish
    Life is a highway to hell

  2. #2992
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Alléé veuruit .... den Vlaamse televies denkt aan mij
    Nu dat er op Sporza volgend seizoen geen F1 meer te zien zal zijn heeft VT4 ervoor gezorgt dat ik mijn favoriet sportje toch nog op nen Vlaamse zender kan bekijken.

    VT4 heeft de uitzendrechten voor de F1 volgens verscheidene bronnen.
    Ben al curieus wie de commentatoren gaan worden en hoeveel reclameblokken in zo'n rechtstreekse uitzending zal zitten en wanneer ze deze blokken gaan inlassen.
    Hoogstwaarschijnlijk bij de start en de finish
    lol!

    ik zie dat de komst van D'Ambrosio zelfs geen patat is, maar een eigen topic verdient . soit, Jerommeke mag het vak bij Virgin gaan leren, da's goed
    en alonso is ervan overtuigd dat de nieuwe regels geweldig worden in 2011, terwijl webber zegt dat hij & vettel terug de dikste vrienden van de wereld zijn.

    terwijl wij de trophée androz voor onze deur mogen rijden, wacht ik toch vol ongeduld op maart

  3. #2993
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Petrov blijft nog twee jaar bij Renault Lotus dinges naast Kubica

  4. #2994
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    De FIA zou voorstellen om een soort windscherm in plexiglas voor de cockpit verplicht te maken. Ongeveer zoals te zien is in deze gephotoshopte foto :



    Dit zou het hoofd van de piloot beter moeten beschermen tegen bv. een losgekomen veer van je voorligger of een wagen die over je neus rijd.

    Persoonlijk heb ik dan wat bedenken ivm de zichtbaarheid voor de piloot. Bij de start van de race zal dat wel geen probleem zijn maar naarmate er meer vuil op de baan komt te liggen zal dat ding ook vuiler worden. Een piloot kan nu gewoon een 'tear-off' van zijn vizier trekken als het te vuil word maar bij dit ding zie ik dat nog niet gebeuren.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #2995
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Alléé veuruit .... den Vlaamse televies denkt aan mij
    Nu dat er op Sporza volgend seizoen geen F1 meer te zien zal zijn heeft VT4 ervoor gezorgt dat ik mijn favoriet sportje toch nog op nen Vlaamse zender kan bekijken.

    VT4 heeft de uitzendrechten voor de F1 volgens verscheidene bronnen.
    Ben al curieus wie de commentatoren gaan worden en hoeveel reclameblokken in zo'n rechtstreekse uitzending zal zitten en wanneer ze deze blokken gaan inlassen.
    Hoogstwaarschijnlijk bij de start en de finish
    Zou wel eens goed kunnen dat het Peter Baert zal zijn met dat ie Pitlane daar al uitzend

  6. #2996
    Senior Member Netforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2010
    Berichten
    161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    De FIA zou voorstellen om een soort windscherm in plexiglas voor de cockpit verplicht te maken. Ongeveer zoals te zien is in deze gephotoshopte foto :



    Dit zou het hoofd van de piloot beter moeten beschermen tegen bv. een losgekomen veer van je voorligger of een wagen die over je neus rijd.

    Persoonlijk heb ik dan wat bedenken ivm de zichtbaarheid voor de piloot. Bij de start van de race zal dat wel geen probleem zijn maar naarmate er meer vuil op de baan komt te liggen zal dat ding ook vuiler worden. Een piloot kan nu gewoon een 'tear-off' van zijn vizier trekken als het te vuil word maar bij dit ding zie ik dat nog niet gebeuren.
    Het zal zijn voor - en nadelen hebben.
    Qua uitzicht vind ik het maar niets maar qua veiligheid kan het denk ik wel zijn nut hebben.

  7. #2997
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard Het venijn...

    zit in de staart van het seizoen... het duurde even, maar de verantwoordelijke voor de tactische 'keuze' (volgens velen te lezen als 'blunder') tijdens de laatste GP, Chris Dyer, krijgt de rekening gepresenteerd. Onder de vorm van een reshuffle wordt hij netjes aan de kant geschoven voor Pat Fry. Domenicalli, die overwoog zelf op te stappen na het 'foutje' dat Alonso wellicht enigszins de titel kostte, gaf gisteren al hints in die richting.

    Nou nou... gehéél onverwacht is het niet, maar ik had het véél sneller verwacht

  8. #2998
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat betreft het plan om in 2013 over te schakelen naar 1.6 V4 turbo motoren.

    Een paar ouwe gabbers waaronder o.a. Lauda en Ecclesteentje himself maken zich zorgen over de "sound" van deze motoren. Ze zijn bang dat de typische F1 sound verloren gaat gaan.
    Life is a highway to hell

  9. #2999
    Senior Member riesjaar's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    311

    Standaard

    Niks V4 motor, het is de bedoeling een lijn 4 cilinder turbo
    Het gaat om dezelfde motor die gebruikt word
    in de WTCC en het WRC
    Winnaar WRC Prono Finland '07 , Winnaar WRC Prono Spanje '09 , WRC Prono Criterium Vice Kampioen '09
    Winnaar WRC Prono Finland '10 , Winnaar WRC Prono Japan '10 , Winnaar WRC Prono Frankrijk '10
    Kampioen WRC Prono '10 , Kampioen WRC Prono Criterium '10

  10. #3000
    Junior Member JustRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 January 2011
    Berichten
    1

    Standaard

    Ik heb eigenlijk twee dingen.

    1. Er gaan geruchten dat er in 2012 een GP komt op Mallorca. Weet iemand meer?

    2. HRT stapt uit de FOTA. Vrijwillig of gedwongen?

    Gr. Matthieu
    JustRacing is een website met informatie voor autosportliefhebbers die een complete dag of een weekend op het circuit willen verblijven. De site bevat een easy-to-search racekalender, cirucitinformatie, plekken om te slapen en informatie over de meest populaire raceklasses. Met andere woorden; deze site biedt toegang tot informatie waarmee je je bezoek aan een race optimaal kunt voorbereiden.


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •