Pagina 3 van 376 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 3756

Discussie: Patattentijd

  1. #21
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Ik denk toch dat ge u een klein beetje vergist over de conditie van de voetballers. Als ge ziet dat voetballers soms meer dan 10km op een wedstrijd afleggen(soms zelfs al na een uur), dan kunt ge toch wel stellen dat de meeste voetballers over een zeer goede conditie beschikken.

    Over sommige spelers die denken dat ze te goed zijn om evenveel te trainen als de andere spelers hebt ge zeker gelijk, hoewel dat maar een klein percentage is van alle spelers.

    Ik zou wel eens voetbalspelers willen zien racen eigenlijk, een raceduel Madrid-Barcelona, Robinho-Ronaldinho bijvoorbeeld.
    Dan kunt ge beter een scheidsrechter laten racen, die lopen meer as de spelers
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  2. #22
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik weet dat er vroeger een tv show was waar sportmensen uit verschillende takken het tegen elkaar opnamen. Tis al van vele jaren geleden maar de F1 mensen kwamen daar keer na keer bij de besten terecht. (De oudjes onder ons weten dat nog wel......hint hint....Dead Man )

    Wat voetballers aflopen op een veld hangt vaak af van de positie maar als je gewoon nog maar het aantal uren training van een voetballer en die van andere sporters vergelijkt weet je al genoeg denk ik.

    Je mag nooit veralgemenen natuurlijk. In de top competities zitten ook vele voetballers die geweldige all round atleten zijn maar de gemiddelde basketter, atletiek atleet, ijhockey speler, rugby bonk of F1 piloot staat toch een pak verder kwa totale conditie dan een voetballer.

  3. #23
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Dat TV-programma zegt me nog wel iets maar ik kan er (voorlopig) geen naam meer op plakken.

    Natuurlijk mag je den boel niet veralgemenen ..... een topsporter bouwt zijn conditie naarmate hij die nodig heeft voor zijn sport.


    Trouwens, nog iets over die nieuwe "Superleague Formula" zoals dat ding zou gaan noemen ....
    Volgens 't artikel in 't Nieuwsblad van de week zou Bas Leinders al gepolst zijn om de Anderlecht-bolide te besturen.
    Life is a highway to hell

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard bek

    Breek me de bek niet open over voetballers...ik ken geen meer verwende sporters dan voetballers.

    De manier waarop die over de grond rollen, kreunen van de pijn, ja, zelfs met een draagberrie van het veld worden gedragen om vervolgens in no time het veld weer op te wandelen....het doet me huiveren. Volgens mij zijn voetballers betere 'Thuis'-spelers dan topsporters (en dan zeker die 'onvoorstelbaar miskende' Belgische voetballers die er gewoon niks van bakken, internationaal gewoon 'nul' zijn.

    Geef me dan maar ijshockey...playofftime op NASN, vanaf volgende week.

    Hou alsjeblief dat gevoetbal uit de autosport. Voetbal en de bijhorende fans kan ik missen als de pest. Ook op onze fora....

  5. #25
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luc Bekijk bericht
    <...>Hou alsjeblief dat gevoetbal uit de autosport. Voetbal en de bijhorende fans kan ik missen als de pest. Ook op onze fora....
    met andere woorden... Luc is blij dat Schumi op pensioen ging?

  6. #26
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    met andere woorden... Luc is blij dat Schumi op pensioen ging?
    Ik wel.
    Schumacher was zo 1 .

  7. #27
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    met andere woorden... Luc is blij dat Schumi op pensioen ging?
    Goh, Alonso voetbalt toch ook....en inderdaad, Räikkönen ijshockeyt (schrijf je dat zo?).....

  8. #28
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luc Bekijk bericht
    Goh, Alonso voetbalt toch ook....en inderdaad, Räikkönen ijshockeyt (schrijf je dat zo?).....
    euh... ijst hockey? hockeyt ijs?

    of mss gewoon speelt ijshockey

    eigenlijk maakt het mij niet uit wat die gasten in hun vrije tijd doen... sporten, drinken, tattoo's zetten of muziek opnemen? ze doen maar, zolang ze 17 (of zoals bernie wil 20) keer overtuigend trachten te racen!
    Laatst gewijzigd door NewTown; 7 April 2007 om 10:41 Reden: woordje vergeten.... foei!

  9. #29
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luc Bekijk bericht
    Voetbal en de bijhorende fans kan ik missen als de pest.
    Alléé Luc .... voor mij maakt ge dan toch een uitzondering hé

    Heb je trouwens nu nog niet met prinses Stefanie naar een matchke gaan kijken van AS Monaco?
    Life is a highway to hell

  10. #30
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard Eén keer

    Ik ben (in het seizoen dat Monaco voetbalde....) gaan kijken met de buren (en dat is niet Stephanie ), was tegen Chelsea, denk ik.

    En dat was de enige en enkele keer dat ik in mijn leven naar het voetbal ben geweest.
    Het raakt me absoluut niet.

    En, Deadman, 'je daalt in mijn achting' nu ik weet dat je voetbalfan bent

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •