Pagina 149 van 376 EersteEerste ... 4999139147148149150151159199249 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.481 t/m 1.490 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #1481
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Alonso, over Hamilton: http://www.autosport.com/news/report.php/id/75100

    Vrij tiperend voor de Spanjaard, en strekt hem tot eer, imo

  2. #1482
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Inderdaad Newtown. Alonso is niet alleen een goede rijder, maar ook een goede man. Mijn gedacht doet die me denken aan Senna. Ook zijn rijstijl. Altijd aanvallen. Zelfs met een minder goede wagen haalt die er soms dingen uit wat voor anderen niet weg gelegt is. Een naast de baan een eerlijke man. Dat kon je bv niet van Schumacher zeggen.
    Ik hoop dat die toch nog naar een top team kan gaan. Ferrari mijn gedacht. Raikkonen zal wel met 1 been buiten staan.

  3. #1483
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senna's kingdom Bekijk bericht
    Een naast de baan een eerlijke man. Dat kon je bv niet van Schumacher zeggen.
    Ik hoop dat die toch nog naar een top team kan gaan. Ferrari mijn gedacht. Raikkonen zal wel met 1 been buiten staan.
    Een naast de baan een eerlijke man ?
    Dat moet ge me toch eens uitleggen wat ge daarmee bedoelt ..... en geef dan ineens ook eens wat voorbeeldjes waar Schumacher niet eerlijk was tijdens niet-GP dagen.


    En waarom zou Raikonnen ver buitenliggen ?

    2 jaar geleden was Kimi nen grote, Massa was nen prutser
    Vorig jaar was Massa nog nen grotere prutser die het niet waard was om met Ferrari te rijden .... uw eigen woorden na 2 GP's
    En nu is 't ineens Kimi dat al met één been buitenligt

    Life is a highway to hell

  4. #1484
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Er komt meer en meer zever over de budgetregel die in 2010 in voege gaat.

    Red Bull Racing heeft er ook al niet veel goesting in .....

    "If the proposed rules for 2010 remain unchanged, we will not enter next year's championship," said Mateschitz"
    ........
    ..... unless a deal can be hammered out between FIA president Max Mosley and the Formula One Teams' Association (FOTA) when they meet before the Monaco Grand Prix, then the five manufacturer-backed tams plus the two Red Bull outfits will not lodge their entries.
    Williams, Brawn GP and Force India are therefore likely to be the only teams to enter the championship.

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/75248
    Life is a highway to hell

  5. #1485
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    De teams hebben volledig gelijk dat ze zich weigeren in te schrijven. 40 miljoen om in de zogezegde kroonjuweel van de autosport mee te rijden is gewoon lachwekkend.

    De laatste jaren was er naar mijn mening niet zoveel mis met de F1 buiten te weining inhalen. Dat laatste zou beter moeten worden met nieuwe regels maar blijkbaar was dat gewoon voor te lachen want het team dat exact het omgekeerde deed zal de titels nu binnenrijven.

    Kwa zotte kosten beperken is er toch reeds veel gebeurd maar nu moet men blijkbaar een F1 team kunnen runnen met de prijs van een paar voetbal transfers

    Ik denk nu wel dat ze der zullen uitgeraken en een compromis vinden maar toch...

  6. #1486
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    mss beginnen met de salarissen van de piloten wat in te krimpen!
    sandropov.wordpress.com

  7. #1487
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    mss beginnen met de salarissen van de piloten wat in te krimpen!
    Die zitten niet in de budget cap, en geloof het of niet, dàt is niet het struikelblok in een F1 budget... Met sponsordeals en de hele annekesnest, is dat zo geen probleem


    Als ik goed geluisterd heb, zondag tijdens de GP, is het niet alleen RBR dat niet zo direct van plan is mee te doen... ieder een beetje met een eigen uitleg, dan, de kat uit de boom kijkend.

  8. #1488
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Zelfs dat huizeke dat McLaren tijdens elke GP daar neerpoot zit niet in die budget cap
    Life is a highway to hell

  9. #1489
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Zelfs dat huizeke dat McLaren tijdens elke GP daar neerpoot zit niet in die budget cap
    grappig dat in 't nieuwsblad gewezen werd dat de show bij RBR wat verdwenen is, maar dat ze wel al een GP op hun naam hebben. blijkbaar brengt zo'n huizeke ongeluk met zich mee
    sandropov.wordpress.com

  10. #1490
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Een paar vraagjes waar we een beetje over kunnen lullen:

    1) Als een wagen in de pitstraat de finishlijn overschrijdt, kan hij bij het wegaccellereren na zijn pitstop reeds zijn KERS gebruiken om dus sneller weg te raken en misschien zo nog net vóór een andere rijder zijn positie in de pitstraat innemen? Kan en mag dat?

    2) Is er nu al iemand uit wat dat rare geluid is als een wagen op volle snelheid over de finishlijn scheurt? Het klinkt als het terugschakelen naar een lagere versnelling. Martin Brundle en DC schijnen het ook niet goed te weten. Is het audioclipping? Het zou kunnen, maar ik zou het raar vinden. Zeker omdat we het nooit eerder hoorden. Enkel dit seizoen met KERS. Is het dus een soort resetgeluid van KERS?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •