Pagina 155 van 376 EersteEerste ... 55105145153154155156157165205255 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.541 t/m 1.550 van 3759

Discussie: Patattentijd

  1. #1541
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Ik volg Grungie: zoveel zal er niet gebeuren volgens mij...
    jamaar mannen, duidelijker zijn!

    volgens jullie drijft de FIA de two-tier & budget cap van 40 Mil door en blijven de 'grote' teams? (historisch is misschien beter)

  2. #1542
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    jamaar mannen, duidelijker zijn!

    volgens jullie drijft de FIA de two-tier & budget cap van 40 Mil door en blijven de 'grote' teams? (historisch is misschien beter)

    Heb ik ook niet echt gezegd he?
    Ik heb gezegd dat de soep niet zo heet gegeten word als ze wordt opgediend. Dat slaat ook op de FIA (al heb ik er dat niet echt bijgezet).

    Ik acht de kans wel reeël dat een aantal teams zioh niet zullen inschrijven. Men zal verder onderhandelen en de FIA zal wel wat water bj de wijn (of moet ik zeggen soep?) doen.
    De FIA kan het gewoon niet maken om de huidige teams niet toe te laten (ook al schrijven ze zich te laat in) en nieuwe teams in hun plaats te laten rijden.

    Ik heb de sterke indruk dat beide partijen tegen elkaar aan het opbluffen zijn. Een spelleke poker aan het spelen zijn met een serieuze inzet en bluffen om de buit binnen te halen.
    Al slaagt Max minder in zijn opzet dan in het verleden want blufpoker is niet zijn eerste keuze. Het favoriete spelleke van Maxie is niet poker maar 'verdeel en heers'. Hij zaait verdeeltheid onder de teams en zorgt dat ze onderling ruzie maken. Zodanig komen die nooit akkoord en kan hij zijn wil doordrijven onder het motto dat als het aan de teams ligt ze er nooit zouden uitkomen.
    Dit jaar blijven de teams binnen de FOTA met een eensgezind standpunt naar buiten komen en is er geen verdeeldheid. Bernie heeft het iets moeilijker. Daarom speelt hij dus nu blufpoker.
    Volgens mij is hij er minder bedreven in dan in 'verdeel en heers'.

    Maar ik denk dat als de soep afgekoeld is zal er wel een oplossing gevonden worden.

    Ik denk daarbij wél dat de budget cap gaat overeind blijven (de teams zijn daar overigens niet tegen) maar dat het bedrag eventueel nog kan bijgesteld worden en dat er minder technische vrijheden zullen komen voor de budget cap teams.

    Voila, ben ik nu duidelijk genoeg geweest?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #1543
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Ik heb dezelfde mening. Er gaat niets gebeuren.
    Geen enkel team die gaat verdwijnen.

  4. #1544
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Om nog ff verder te gaan over Grungie's erwtensoep waar de F1 nu in ronddraaid.

    Ik denk dat Max'ke op 't moment ervan overtuigd is dat de teams het niet zullen menen om ermee te stoppen als de regel blijft zoals deze nu op tafel ligt .... vandaar dat Max'ke zo koppig zal blijven doen en zijn ding wil doordrukken.
    Blijft de regel zoals deze nu op tafel ligt vrees ik wel dat de fabrieksteams het voor gezien gaan houden en dan heeft Max'ke een dik probleem want zoals Grungie schrijft ..... van de 8 teams die nu volgens de diverse media's kandidaat zijn mogen we content zijn dat we er 1, maximum 2 zullen zien verschijnen.

    Tegen de 29 mei zullen er naar mijn mening maar 2 teams zich inschrijven : Brawn GP en Force India .... over Williams heb ik mijn twijfels.
    Da's een feit.
    Na den 29e zal Max'ke al een beetje beginnen zweten maar hij zal nog wel stoere praat blijven verkopen ..... maar als hij tegen 29 juli bijvoorbeeld nog niet genoeg teams heeft zal het angstzweet hem wel uitbreken en dan zal er kunnen onderhandeld worden over de 2010 regels maar dat wat nu op tafel ligt zal er mijn inziens nooit komen indien de F1 met fabrieksteams wil blijven voortbestaan.

    Zoals ik het nu begrepen heb ligt er een voorstel op tafel van een team runnen met een maximum budget van 40 miljoen .... blijft een team binnen die 40 miljoen krijgen ze wat technische vrijheid tegenover de teams die die 40 miljoen overschrijden .... heb al ergens gelezen dat men spreekt van 2 à 3 seconden per ronde.

    Schrappen ze die technische vrijheid uit het voorstel .... dan valt automatisch ook dat budget-cap weg want wie heeft er dan nog voordeel om zich aan dat budget te houden.
    Life is a highway to hell

  5. #1545
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard en morgen een paar meetings in Monaco


  6. #1546
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    ik vraag me af, of de beruchte GPWC uiteindelijk niet écht van de grond gaat komen... ik kan me voorstellen dat wat oorspronkelijk bedoeld was als stok achter de deur, voor sommigen een reële optie lijkt. imo, of course

  7. #1547
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Eerst en vooral, dank U Grungie om onze Vlaamsche taal in stand te houden

    Maar wat is dat hier zeg? Er zijn er hier die aan het erwtensoep eten zijn op het WC!!! Smakelijk is iets anders

    Willen we er anders nog een beer bijhalen? "Je mag het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is"

    Anyhoe...de henige hoplossing his volgens mij hom de budget cap hop te trekken naar 100 miljoen Heuro. Hik denk dat halle teams daarmee kunnen leven.(Kwak van Kwak en Boemel, F1 fan van het heerste huur)


    P.S. Wat die GPWC betreft. Die plannen zijn volgens mij zo dood als een pier. Anders hadden de teams er al lang mee gedreigd.

  8. #1548
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Tomatensoep met balletjes dan ?

    De enige oplossing is dat two-tier in de vuilbak zwieren
    Alle teams zijn te vinden voor zo'n budget cap maar ze zijn tegen die two-tier dinges.

    Als Max'ke Mossley dat voorstel door zijne WC trekt en misschien het budget een beetje hoger legt is het probleem van de baan.

    Mijn gedacht hé
    Life is a highway to hell

  9. #1549
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Volgens Autosport.com heeft Campos Racing dat in de Spaanse F3 rondtuft, vandaag zijn kandidatuur ingediend voor volgend seizoen in de F1 aan te treden
    Life is a highway to hell

  10. #1550
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Terwijl hun madammen naar de markt waren hebben de heren wat vergaderd .... eerst op het bootje van Flavio, daarna bij Max'ke

    Maar voorlopig Spanky Max'ke blijft wat koppig doen .....
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/75521
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •