Pagina 239 van 376 EersteEerste ... 139189229237238239240241249289339 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.381 t/m 2.390 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #2381
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    denk je dat ze veel sterker zijn dan Alonso/Massa?

    ik denk wel dat het vergelijkbare duo's zijn... eentje dat écht van kampioenvlees gesneden is en nooit opgeeft, en eentje dat erg 'marche au moral' (sorry, de gevoelsmatig juiste vertaling schiet me niet te binnen)
    qua rijderscombinatie zijn ze beide erg sterk.
    Maar ik vrees dat de Ferrari te kort komt tegenover de Mclaren als je het 2de deel van dit seizoen ziet.
    De auto's zullen volgend jaar niet zo erg veranderen in vergelijking met dit jaar. Alonso zet zoch altijd 200% in, en ik denk dat Massa nu erg gedreven is om terug te winnen.

    Wat Button betreft zal je misschien gelijk hebben.
    Mclaren draait nu om Hamilton. Wat er met Alonso gebeurde was duidelijk. Maar toen was het team van Ron Dennis. Ik weet niet of ze nu wel 2x 1ste rijders willen.

  2. #2382
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Button zal volgens mij niet veel voor Hamilton kunnen eindigen volgend jaar en indien er andere wagens dezelfde snelheid hebben als McLaren,dan denk ik dat Button een heel moeilijk jaar gaat krijgen.

  3. #2383
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik vind het wel een leuke zet van Jenson. Hij kreeg en krijgt nog steeds kritiek dat hij geen echte kampioen maar de wagen was super enz. Nu stapt hij in dezelfde wagen als Lewis Hamilton.

    Het zal zeker helpen dat McLaren waarschijnlijk de snelste wagen heeft op dit moment en de centjes zullen ook wel in orde zijn. Toch neemt hij kwa reputatie een enorme gok. Als je moeite hebt met Barrichello in een team waar jij de patron bent dan zal het op zijn minst een uitdaging worden bij McLaren en hun aangeboren zoon. Het adoptie kind zal zich zwaar moeten bewijzen.

    Mijn voorspelling...hij verslaagt Hamilton niet op't het einde maar zal niet afgaan.

    Zo kunnen hem alvast geen meer 25kg zwaarder zetten bij de start van elke GP zoals steeds met Kovalainen
    Laatst gewijzigd door Kama Schumi; 19 November 2009 om 06:08

  4. #2384
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Er blijft echter een waterkansje dat Raïkkonen bij het nieuwe Mercedes team zou gaan rijden (zegt zijn Manager). Maar enkel en alleen als hij een deftige wagen zou krijgen...

    Zoiets weet men toch niet op voorhand? En daarbij zou Mercedes voor Kimi wel het geld op tafel willen leggen dat ze voor Button niet hadden? Of gaat Kimi tevreden zijn met een forse verlaging van zijn loon? (alhoewel hij toch al 25 miljoen euro krijgt van Ferrari).

    Ook Villeneuve zou zwaar aan het trainen zijn omdat hij gelooft dat hij een goede kans maakt op een zitje...

  5. #2385
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Of gaat Kimi tevreden zijn met een forse verlaging van zijn loon? (alhoewel hij toch al 25 miljoen euro krijgt van Ferrari).
    Heb een weekje of 2 eens ergens gelezen dat Kimi zijn volledig jaarloon van Ferrari krijgt op voorwaarde dat hij in 2010 niet in de F1 actief is .... Rijd hij volgende seizoen wel in de F1 zou hij "maar" 1/3 van dit bedrag krijgen.

    Artikel ging over zijn onderhandelingen van McLaren .... hij zou meer verdienen met thuis te zitten dan dat hij zou getekend hebben voor McLaren (moest het tot een contract gekomen zijn)
    Life is a highway to hell

  6. #2386
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ik heb ergens gelezen (weet al niet meer waar) dat Kimi 17 miljoen krijgt van Ferrari om volgend jaar thuis te zitten. En als hij toch bij een ander team F1 rijd dan krijgt hij "maar" 10 miljoen van Ferrari.

    Gisteren heb ik ook gelezen dat de onderhandelingen met Kimi niet direct zijn afgesprongen op de financiele kant maar eerder op andere zaken. Zoals het aantal dagen dat hij beschikbaar moest zijn voor "commerciële activiteiten" (sponsorverplichtingen dus) en het al dan niet mogen deelnemen aan andere series dan F1 (rally rijden). Redenen waarvoor hij eerder bij McLaren is weggegaan.

    En nu lees ik op autosport ook nog eens dat Button niet voor het geld naar McLaren is gegaan. Volgens Nick Fry van Brawn GP/Mercedes GP zou hun bod zelfs hoger gelegen hebben dan wat hij nu krijgt bij McLaren.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  7. #2387
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Zoals Grungie schreef ....

    ahum
    Button gaat bij McLaren minder verdienen dan als hij bij Brawn / Mercedes was gebleven.
    (zegt hij)


    Button told BBC's Five Live radio that he switched to become Lewis Hamilton's new teammate for the challenge.
    "I am actually earning less than I would have been at Brawn so it's not about the money. It's because it's something new,"
    Life is a highway to hell

  8. #2388
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Bij de FIA hebben ze weer tijd genoeg.

    Nu dat Toyota weg is weten ze bij Sauber nog steeds niet of ze in 2010 mogen meedoen.
    Nadeel is dat ze momenteel nog steeds geen piloten kunnen vastleggen alsook dat het team officieel nog eigendom is van BMW.
    Cadbak betaald pas op 't moment dat het team een startbewijs heeft voor 2010.

    Bij de FIA is het momenteel topprioriteit om uit te cijferen hoeveel boete ze aan Toyota kunnen opleggen wegens contractbreuk omdat Toyota de concordedinges voor 2010-2011 en 2012 had getekend.
    Men spreekt voorlopig van een bedrag tussen de 60 en 100 miljoen Zwiterse Franken.
    Life is a highway to hell

  9. #2389
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Whatever happened to Ralf Schumacher....?

  10. #2390
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumi-fan Bekijk bericht
    whatever happened to ralf schumacher....?
    dtm

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •