Pagina 253 van 376 EersteEerste ... 153203243251252253254255263303353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.521 t/m 2.530 van 3759

Discussie: Patattentijd

  1. #2521
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Yes !!! Hij is terug !!!

    *pakt vlaggetje en gaat alvast voor de tv zitten*

  2. #2522
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht


    Waarom steken ze geen jong talent in die auto? Mercedes kan Mclaren gebruiken als topteam en Mercedes om jonge talenten een kans te geven (een beetje als Red Bull / Torro Rosso). Een gemiste kans!

    Bij mijn weten hebben Mclaren en Mercedes GP niks met elkaar te maken... Dus ook helemaal geen "dochterbedrijf" zoals Red Bull & Toro Rosso

  3. #2523
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 April 2007
    Berichten
    126

    Standaard

    Persoonlijk vind ik dit schitterend nieuws! En laat ons eerlijk zijn, Schumi zijn comeback zal de F1 in zijn geheel nog meer ten goede komen. Ik kijk al uit naar de eerste race in Bahrain op 14maart 2010.... nog 81 dagen

  4. #2524
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Bij mijn weten hebben Mclaren en Mercedes GP niks met elkaar te maken... Dus ook helemaal geen "dochterbedrijf" zoals Red Bull & Toro Rosso
    Heeft Mercedes geen aandelen in McLaren?

    Toch blijf ik het jammer vinden dat hij terugkeert. Ik had liever iemand anders gezien. Maar dat zal wel zijn omdat ik het niet zo heb voor Schumi zeker. Blijkbaar zijn er genoeg anderen hier op t forum ...
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  5. #2525
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Nou, als ik zo even de line up van 2010 bekijk zitten er een stuk of 4 rookies bij andere teams:
    Nico Hulkenberg
    Kamui Kobayasi (niet 100%, maar slechts 2 regen races)
    Bruno Senna
    Lucas di Grassi

    Met potentieel nog een stuk of 3 rookies. Dat is meer dan in vele vorige seizoenen.

  6. #2526
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Er zijn toch teams genoeg waar jonge rijders een kans krijgen.
    En McLaren is niet van Mercedes,het is niet omdat ze er aandelen in hebben dat het ook hun team is of dat ze er baas zijn.Binnen enkele jaren gaat Mercedes trouwens helemaal geen aandelen meer hebben in McLaren.
    Trouwens,als Schumi niet kan volgen zal hij het wel snel voor bekeken houden
    Ik verwacht dus dat hij nog wel enkele jaren zal verder gaan

  7. #2527
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Jenson zijn paar miljoen euros wilde Brawn niet betalen.
    Maar Schumi zijn paar miljoen eurokes meer wel.
    Wat opvalt is dat Schumacher vorig jaar zijn terugkeer niet wilde maken toen het niet goed zat bij Ferrari.
    Nu komt hij wel terug bij Ros Brawn... waar hij al zoveel jaren voor heeft gereden.Ik denk dat die 2 niet zonder elkaar kunnen.

    Voor de sport is het niet slecht dat hij terug komt.
    Om op z'n doos te krijgen van de jonge gastjes en zijn teamgenoot.
    Nico zal deze kans met 2 handen grijpen en racen met de mes tussen de tanden denk ik. Geen 2de Kovalainen of Barrichello spelen.

  8. #2528
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senna's kingdom Bekijk bericht
    Jenson zijn paar miljoen euros wilde Brawn niet betalen.
    Maar Schumi zijn paar miljoen eurokes meer wel.
    Wat opvalt is dat Schumacher vorig jaar zijn terugkeer niet wilde maken toen het niet goed zat bij Ferrari.
    Nu komt hij wel terug bij Ros Brawn... waar hij al zoveel jaren voor heeft gereden.Ik denk dat die 2 niet zonder elkaar kunnen.
    Ge zijt toch niet goed ingelicht hé Senna .....

    Jenson Button kon bij Brawn ook 7 miljoen verdienen ..... maar hij wilde niet tekenen, hij verkoos McLaren waar hij MINDER gaat verdienen dan dat hij bij Brawn was gebleven.

    Wat betreft Schumacher .... Toen hij Massa wou vervangen had hij last van zijne nek. Sinds dan is hij intensief beginnen trainen en met een "op maat gemaakte" training kan er in een paar maand veel gebeuren hé.

    Trouwens, indien Ferrari hun goesting had gekregen dan zou Schumacher niet met Mercedes rondtuffen volgend jaar maar dan zou hij de 3e Ferrari bestuurd hebben.
    Life is a highway to hell

  9. #2529
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    steek de bbq maar al aan, we zullen hem weer nodig hebben dit jaar
    Idd Scuderio. Ik denk dat ik BBQ kolen ga moeten bestellen in bulk, want we moeten er drie jaar mee toekomen

    En aan Dupanton. Tja, Schumi is wat ze noemen "a sure thing". Met een nieuw jonge snaak weet je nooit. En alles draait tenslotte om winnen=geld. Je hebt gezien wat die nieuw gasten dit jaar gepresteerd hebben, niet al teveel.

  10. #2530
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    The King Lives

    Ik heb de voorbije drie seizoenen op een andere manier naar de F1 gekeken, minder gestresseerd, laten we het zo noemen. Maar nu gaat dat terug veranderen. Ik ga weer moeten roepen, op de salontafel gaan staan, op mijn knieën vallen. Man man, ik ben daar te oud voor

    Het gaat een spannend seizoen worden. Nieuwe teams, no refueling, een bende rookies en daar tussenin een 7-voudig wereldkampioen die oud genoeg is om van sommigen hun vader geweest te zijn. Gaan die jonge snaken geintimiteerd zijn als ze Schumi in hun spiegels zien opduiken? Gaan ze respect hebben voor de papa? Wat gaat Schumi met Hamilton doen? En hoe ziet Hamilton de comeback van Schumi? Die twee hebben nog nooit tegen elkaar geraced. Zo ook Vettel niet. De nieuwe Schumi tegen de oude. Ik kan niet meer wachten tot de eerste race van het nieuwe seizoen. Ik had nooit durven dromen dat Schumacher ooit nog zou terugkeren. Ja, als team owner, maar nooit als rijder. Kerstmis komt vroeg voor mij dit jaar....

    Ik hoop wel dat ze hem nu in de pers en op de fora na één race al niet gaan afschieten als hij niet op het podium staat. Geef de mens een paar races tijd om 'op snee' te geraken. Een beetje rodage kan nooit kwaad

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •