Pagina 341 van 376 EersteEerste ... 241291331339340341342343351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.401 t/m 3.410 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #3401
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    En de F1 uitzendingen komen op Sporting Telenet, met 5 kanalen weer (bijna) zoals in de Canal+ periode
    Ook Peter Baert keert weer terug...al krijgt hij het gezelschap van de Wauters en de Vermersch...pffff
    Da's interessant .... 'k heb al Sporting Telenet veur mijne voetbal.
    Eens opzoeken of den F1 in mijn abbo is inbegrepen of da'k apart nog es moet bijbetalen (telenet kennende zou ik daar nie van verschieten)


    Maar 'k heb ergens gelezen dat de GP's ook op canvas zouden te zien zijn , laat op den avond in uitgesteld relais maar 'k vind daar momenteel niks meer van terug.
    Life is a highway to hell

  2. #3402
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Op www.sporza.be staat dat ze spa live zullen brengen, en van alle andere races een uitgebreide samenvatting komt. Ik heb ook al sporting door mijne voetbal, dus hopelijk komt daar nu nog F1 bij voor dezelfde prijs?
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  3. #3403
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badday Bekijk bericht
    Op www.sporza.be staat dat ze spa live zullen brengen, en van alle andere races een uitgebreide samenvatting komt. Ik heb ook al sporting door mijne voetbal, dus hopelijk komt daar nu nog F1 bij voor dezelfde prijs?
    Hopelijk maken ze de wielerwedstrijden op tv ook betalend , dan duwen ze dit ook nie meer door onze strot .

    Auriculas asini quis non habet

  4. #3404
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Vandaag wel iets zien staan op de website van sporting telenet, en het staat ook al in de tv-gids voor zaterdag en zondag. Maar voorlopig zie ik het nog maar op 1 kanaal..
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  5. #3405
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badday Bekijk bericht
    Vandaag wel iets zien staan op de website van sporting telenet, en het staat ook al in de tv-gids voor zaterdag en zondag. Maar voorlopig zie ik het nog maar op 1 kanaal..
    06h45:
    Kanaal HD1: GP Australië

    06h55:
    Kanaal HD2: GP Australië - on board
    Kanaal 3: GP Australië - Pit Lane
    Kanaal 4: GP Australië - Timing Information
    Kanaal 5: GP Australië - Driver Tracker
    Kanaal 6: GP Australië - Highlights
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  6. #3406
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    ondertussen ook de nieuwe officiele F1-app geinstalleerd

    Veel meer info dan vorig jaar en ook nog eens goedkoper, 10 euro voor de volledige versie, light versie is gratis...
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  7. #3407
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Het is daar dat ik problemen mee heb. Beetje bij beetje moet je extra's betalen voor iets wat voorheen gratis kon.
    Neem nu die app. Waarom zou je die kopen als je ook gratis live-timing kan volgen. Dus hebben ze de live-timing ingeknot. Je ziet enkel nog de gekleurde bolletjes ipv de sectortijden. Groen-geel-paars of wit, zoals voorheen maar zonder de juiste sectortijd. Compleet belachelijk dus. Maar op de app zie je wel sectortijden.....

    Wat die app betreft, heb ik een paar vraagjes. Ik heb enkel een computer die draait op Windows en ook nog een laptop die hetzelfde besturingssysteem heeft. Maar geen iPad of andere tabletcomputer. Kan ik die app installeren op mijn windows-pc?
    En wat is het verschil tussen de light-versie en de volledige versie? Zie je bij de light-versie bv wel de sectortijden?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  8. #3408
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Ik heb vorig jaar de lite versie eens geïnstalleerd op mijn tablet. Daar kan je dus absoluut niks mee doen. Het enige wat dat doet is je zin doen krijgen om de volledige app te kopen. Het laat je geloven dat je iets te weten komt, maar van het moment je echt denkt iets te weten te komen krijg je de melding dat je moet betalen. Niet de moeite van te installeren dus.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #3409
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ik heb eens zitten rondsurfen op de Google Play store.
    De app draait dus niet onder windows. Als je dus live-timing wil op je Windows computer ben je eraan voor de moeite. Dat kun je op je buik schrijven. Dat is dus verleden tijd.

    Je moet dus al een tablet computer hebben. En mocht je dus overwegen om er een aan te schaffen en je hebt geen kredietkaart dan koop je best een (te dure) iPad of dergelijke die draait op iOS. Want als je een toestel koopt dat draait op Android dan heb je een kredietkaart nodig om apps te kopen bij Google Play. Zelfs al is die app gratis.
    In de Itunes store kun je wel betalen met een overschrijving maar hun toestellen zijn ivm vergelijkbare toestellen veel te duur.

    Als je dus geen kredietkaart hebt (zoals ik) dan ben je gesjost. Ofwel koop je een duur apple product om daar dan gratis apps op te installeren. Ofwel koop je een goedkoper Android produkt en moet je bij je bank nog een kredietkaart aanvragen (die je anders toch nooit gebruikt) om gratis apps te downloaden.

    Pfffffffffft.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  10. #3410
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ik heb eens zitten rondsurfen op de Google Play store.
    De app draait dus niet onder windows. Als je dus live-timing wil op je Windows computer ben je eraan voor de moeite. Dat kun je op je buik schrijven. Dat is dus verleden tijd.

    Je moet dus al een tablet computer hebben. En mocht je dus overwegen om er een aan te schaffen en je hebt geen kredietkaart dan koop je best een (te dure) iPad of dergelijke die draait op iOS. Want als je een toestel koopt dat draait op Android dan heb je een kredietkaart nodig om apps te kopen bij Google Play. Zelfs al is die app gratis.
    In de Itunes store kun je wel betalen met een overschrijving maar hun toestellen zijn ivm vergelijkbare toestellen veel te duur.

    Als je dus geen kredietkaart hebt (zoals ik) dan ben je gesjost. Ofwel koop je een duur apple product om daar dan gratis apps op te installeren. Ofwel koop je een goedkoper Android produkt en moet je bij je bank nog een kredietkaart aanvragen (die je anders toch nooit gebruikt) om gratis apps te downloaden.

    Pfffffffffft.
    Kredietkaart is niet nodig voor Google Play Store, enkel een Google account!
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •