Pagina 4 van 376 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #31
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    En, Luc .... stijg ik terug een beetje dat ik zeg da'k seffens naar Anaheim - Dallas ga kijken op NASN ?



    Wat betreft die Superleague Formula
    Straks ff een nieuw topje hierover maken in het circuit-gedeelte van 't forum
    Life is a highway to hell

  2. #32
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En, Luc .... stijg ik terug een beetje dat ik zeg da'k seffens naar Anaheim - Dallas ga kijken op NASN ?
    Stomme idioten van interelectra dat ze geen overeenkomts met telenet digitaal hebben. Nu moet ik weer interessante amerikaanse sporten missen dankzij hun
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  3. #33
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En, Luc .... stijg ik terug een beetje dat ik zeg da'k seffens naar Anaheim - Dallas ga kijken op NASN ?



    Wat betreft die Superleague Formula
    Straks ff een nieuw topje hierover maken in het circuit-gedeelte van 't forum
    Dat doe ik nu ook....en ge weet het, hé.....ge zijt ne goeie

  4. #34
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard Ducks

    Wat een wedstrijd hé, Deadman....goed werk in de goal van Bryz...toch weer een goal van Teemu maar wat sukkelen de Ducks toch in een shootout...

    Enfin, vannacht weten we of de Ducks de pacific title pakken en de playoffs thuis beginnen tegen Minnesota...of dat ze beginnen in Nashville....

    We hebben het druk....vannacht een hoop ijshockey, belangrijk ijshockey....en dan nog een Grand Prix, 's namiddags de Ronde.
    Ik weet niet of dat hier thuis goed gaat blijven gaan

  5. #35
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Doe van mij alvast maar een bedankje aan Teemu. Dankzij hem ben ik mij Yahoo Fantasy Hockey League aan't winnen.

    Had hem in de 4de ronde (43ste speler) gekozen in de draft en hij staat nu als 3de overall in de rankings.

    Playoffs wordt een ander paar mouwen voor de Ducks....NHL playoffs zijn zeer onvoorspelbaar. Detroit vs Calgary ......Hasek vs Kiprusoff....smullen

  6. #36
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Inderdaad .... maar wat een lucky goal bij de shootout
    De keeper zijne schouder 1 cm meer naar omhoog en da was nooit binnen.

    Wat betreft later vandaag/vannacht .... nog 3 live wedstrijden
    Maar ge moet eens kijken naar de programmatie voor morgen.
    De 4 live-wedstrijden van vandaag worden morgen volledig uitgezonden ... na elkaar !!
    Life is a highway to hell

  7. #37
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Doe van mij alvast maar een bedankje aan Teemu. Dankzij hem ben ik mij Yahoo Fantasy Hockey League aan't winnen.

    Had hem in de 4de ronde (43ste speler) gekozen in de draft en hij staat nu als 3de overall in de rankings.

    Playoffs wordt een ander paar mouwen voor de Ducks....NHL playoffs zijn zeer onvoorspelbaar. Detroit vs Calgary ......Hasek vs Kiprusoff....smullen
    Die Ducks.....ik heb ze dit jaar een keer of acht live bezig gezien. In het begin van het seizoen was het fantastisch. Ze bleven goed schaatsen en scoren. Echt onvoorstelbaar.
    Sinds januari hebben ze het moeilijk, het geeft de indruk dat ze 'tevreden' zijn met een goal voorsprong en dan valt er een puck in hun net en beginnen ze weer te schaatsen...soms te laat. En dan hun stats in de shootouts, schandalig.

    Enfin, ze moeten die pacific title pakken, ik zit namelijk ten tijde van de eerste ronde een paar dagen in LA en hoop op home ice voor de eerste twee games, kan ik er minstens één, hopelijk twee van mee pakken.


    Ik heb dit jaar tof hockey gezien, mijn 'reisjes' een beetje gepland om zo veel mogelijk Finnen aan het werk te zien (jaja, ik kan er ook niks aan doen ) en zo zag ik Kiprusoff, Lehtinen, Johkinen....enfin, een hele hoop, aan het werk.

    Tof spelleke die ijshockey...en nu de playoffs nog volgen op NASN! Juist op tijd op 'mijn' satelliet geraakt

  8. #38
    Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Eze, France
    Berichten
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Inderdaad .... maar wat een lucky goal bij de shootout
    De keeper zijne schouder 1 cm meer naar omhoog en da was nooit binnen.

    Wat betreft later vandaag/vannacht .... nog 3 live wedstrijden
    Maar ge moet eens kijken naar de programmatie voor morgen.
    De 4 live-wedstrijden van vandaag worden morgen volledig uitgezonden ... na elkaar !!
    Maar niks van de Ducks, de Sharks....zonde, want daar staat veel op het spel.
    Het wordt eerst kijken op internet vannacht, wat de Sharks hebben gedaan.
    Als ze winnen in Vancouver, dan moet Anaheim minstens één punt pakken in Columbus... zou toch moeten lukken hé?

  9. #39
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Schumi-fan zijn ergste nachtmerrie.
    Over Schumi-fan gesproken... leeft die nog?
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  10. #40
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Slimme mannen daar bij Spyker.
    Iemand die de hollanders wil sponsoren? Ze verkopen advertentieruimte op... eBay, jawel.
    Hoe komt een F1 team toch op het idee?

    Engine cover : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=200096750048 -- Startbod : 3.000.000 Euro

    Zijkant voorvleugel : http://cgi.ebay.co.uk/Spyker-F1-2007...QQcmdZViewItem -- Startbod : 1.000.000 Euro

    Onderkant van de endplate van de achtervleugel : http://cgi.ebay.co.uk/Spyker-F1-2007...QQcmdZViewItem -- Startbod : 750.000 Euro

    Bovenkant neus : http://cgi.ebay.co.uk/Spyker-F1-2007...QQcmdZViewItem -- Startbod : 500.000 Euro


    Bieden kan nog tot 16 april om 16:00 uur.
    Oja, ze aanvaarden een overschrijving als betaling.

    Als ge dus geld teveel hebt.....
    Ben wel eens benieuwd hoeveel biedingen daarop gaan komen.
    Laatst gewijzigd door Grungie; 9 April 2007 om 23:12
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •