Pagina 202 van 376 EersteEerste ... 102152192200201202203204212252302 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.011 t/m 2.020 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #2011
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Veel zal afhangen van Renault zelf. Ik zie echt niet in dat Renault nu zal verder willen zelfs al ze geen straf krijgen. Dat maakt het voor de fia dan wel heel makkelijk om toch een zware boete te geven en zou een teken te geven voor de toekomst.

    De GP zelf zie ik volledig geschrapt worden uit de cijferkes. Rosberg profiteerde ook van die tussenkomt en eigenlijk is de volledige GP besmet.

    2010 moet een nieuwe start worden. Te veel figuren blijven van hun troon vallen de laatste tijd en ik zou graag hebben dat de races weer beslist worden door strijd op de baan en niet door regelinterpretaties. Tis leuk dat een Fisichella met een Force India voor de zege kan strijden maar tegelijk ook triestig dat hij een hele race lang nooit maar ook nooit nog maar een aanval kan opzetten.

  2. #2012
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Veel zal afhangen van Renault zelf. Ik zie echt niet in dat Renault nu zal verder willen zelfs al ze geen straf krijgen. Dat maakt het voor de fia dan wel heel makkelijk om toch een zware boete te geven en zou een teken te geven voor de toekomst.

    De GP zelf zie ik volledig geschrapt worden uit de cijferkes. Rosberg profiteerde ook van die tussenkomt en eigenlijk is de volledige GP besmet.

    2010 moet een nieuwe start worden. Te veel figuren blijven van hun troon vallen de laatste tijd en ik zou graag hebben dat de races weer beslist worden door strijd op de baan en niet door regelinterpretaties. Tis leuk dat een Fisichella met een Force India voor de zege kan strijden maar tegelijk ook triestig dat hij een hele race lang nooit maar ook nooit nog maar een aanval kan opzetten.
    opent wel weer het zitje van bmw met 13 teams?

  3. #2013
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Dat er geen voldoende bewijs is om Alonso te bestraffen is jammer. Waarom zou hij accoord gaan met die 12 rondes rondrijden wat in de basis een slechtere strategie is. Hij zou dan 1 pitstop meer moeten maken dan de rest en zal daar alleen maar nadeel van hebben op een stratencircuit waar inhalen nagenoeg onmogelijk is. Opvallend is ook dat Heer Fernando toevalligerwijs bij McLaren zat ten tijden van schandaal 1 en nu bij Renault zat ten tijden van schandaal 2. Mij iets te opvallend.

    Ben trouwens benieuwd of de FIA de rest van de races met safetycar nog gaat analyseren. Kan me voorstellen dat dit niet de 1ste keer is dat deze truck wordt uitgehaald.

  4. #2014
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Diegene wat denkt dat hier maar 3 mensen binnen het Renault team van op de hoogte waren,die is volgens mij een beetje goedgelovig
    En die mensen vertegenwoordigen Renault in de F1,niet hun eigen persoon.Wat ze gedaan hebben,dat heeft Renault iets opgebracht en niet enkel Alonso.(wat zogezegd van niets wist )

  5. #2015
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Flavio Briatore en Pat Symonds zouden toch zowiezo ontslagen worden uit het Renault F1 team.
    Volgens wat ik gelezen heb zijn ze oneervol ontslagen

  6. #2016
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht

    De GP zelf zie ik volledig geschrapt worden uit de cijferkes. Rosberg profiteerde ook van die tussenkomt en eigenlijk is de volledige GP besmet.
    Dat zou inderdaad het eerlijkste zijn. En -rara- wie is er in dat geval wereldkampioen??

  7. #2017
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    324

    Standaard

    het wereldkampioenschap gaan ze wel niet aanpassen zeker? gewoon renault minder punten (geld) geven
    (\__/)
    (='.'=)
    ('')_('')

    This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination!!!!!!!!!

  8. #2018
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Berichten
    135

    Standaard

    Ik vroeg me ook af of de uitslag nog wel aan te passen valt.

    Heb ook eens wat filmpjes opgezocht:

    Hier het hele verhaal nog eens samengevat:


    Let hier op seconde 44:


    En hier worden vanaf 3.53 zijn slipper tijdens de formatieronde en de crash vergeleken:

  9. #2019
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    als morgen één mijner werknemers, om zijn verkoopcijfer op te drijven, een revolver op een klant richt, hoop ik daar toch niet voor op te draaien. indien wel; morgen iedereen zijn C4
    Yep!

    Stoere praat verkopen wanneer het om anderen zijn job gaat is natuurlijk altijd makkelijk hé. Mocht iemand hier bij Renault werken zou hij wel anders klinken.

    Het valt me ook op hoeveel doorsnee mensen op forums meer blijken te weten dan de fia en de f1 media

  10. #2020
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Als een bedrijf werknemers heeft,dan mag dat bedijf ongestraft doen wat ze willen

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •