Pagina 93 van 376 EersteEerste ... 43839192939495103143193 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 921 t/m 930 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #921
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Alonso mocht vorig jaar nooit zelf zijn strategie kiezen want McLaren had afspraken ontrend deze dingen. Dat Lewis deze afspraken brak leidde tot een foute reactie van Alonso. Dat Alonso hier straf voor kreeg en Hamilton de zege was er dik over. Het was allen tegen één vorig jaar bij McLaren en uiteindelijk kwamen ze beiden één punt te kort.
    Wat je zegt is correct.
    Lewis is in de fout gegaan tov Alonso in Hongarije.

    Maar Alonso is gestraft omdat hij Lewis heeft opgehouden in de pits. Vergeet dat niet. En dat heeft hij enkel en alleen aan zichzelf te danken.
    Fons is niet gestrafd omdat Lewis een afspraak negeerde zoals jij me probeert wijs te maken. Fons is gestraft omdat hij Lewis een kloot heeft afgetrokken. (bij manier van spreken wel he? )

    Ik ben de eerste om toe te geven dat Lewis de afspraak heeft genegeerd. Maar ik zal niet zeggen dat Fons gestraft is omwille van een fout van Lowie. Want dat is BS.
    Fons is gestraft omdat hij zich 10 seconden kinderachtig heeft gedragen. En daarmee heeft hij een wereldtitel verspeelt.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #922
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Verleden is verleden natuurlijk en zefs al kreeg Alonso geen straf dan nog is niets zeker.

    Ik weet wel dat Fernando Alonso jaar na jaar altijd wel ergens in de zak gezet werd terwijl andere piloten vaak zonder straf wegkwamen. Da's misschien wel zijn eigen schuld want hij heeft al vaak de fia de waarheid vertelt.....nog zo'n eigenschap die ik wel smaak

    In ieder geval zie ik Fons zeker tot en met 2009 bij Renault blijven. In 2009 zullen de kaarten toch weer wat herschud worden en dan zal het kijken worden wie waar staat. Ferrari is uiteraard altijd een goeie optie want die zullen er zeker en vast wel staan.

  3. #923
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Ik lees vandaag in de gazet dat ze uit zeer dichte bron van bij het Renault team hebben vernomen dat Alonso eind dit seizoen weg is en idem voor Flavio Briatore.

  4. #924
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senna's kingdom Bekijk bericht
    Ik lees vandaag in de gazet dat ze uit zeer dichte bron van bij het Renault team hebben vernomen dat Alonso eind dit seizoen weg is en idem voor Flavio Briatore.
    De molen komt op gang

  5. #925
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard Doornbos test voor Renault

    Robert Doornbos heeft vrijdag zijn eerste meters voor Renault gereden, op het circuit van Silverstone.
    Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...s-bij-renault/

    Doornbos test voor een demonstratie?
    Gevaarlijke klant voor Piquet ja, Doornbos liet al wat zien in de F1.
    -----------------------------------------------------------------------------------------

    En Morgen is het zover
    Dan word er gestemd
    Laatst gewijzigd door Phil69; 2 June 2008 om 18:10

  6. #926
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    De molen gaat ver deze keer...

    Piquet Out voor Coulthard... Piquet naar Torro Rosso en Sebastian Vettel naar Red Bull...

    http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...gen-na-canada/

    De molen draait wel overuren nu volgens mij

  7. #927
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Mosley blijft FIA president...

    103 stemmen voor... 55 tegen...

    http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...fia-president/

  8. #928
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Die man heeft gewoon geen eergevoel. Die had de eer aan zichzelf moeten houden. Het is tijd voor vernieuwing!

    Trouwens, in een artikel gisteren in hbvl was te lezen dat de baancommissarissen een fout maakten bij de bestraffing van Raikkonen. Volgens de reglementen moest hij achteraan starten ipv een drive through te krijgen...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #929
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Die man heeft gewoon geen eergevoel. Die had de eer aan zichzelf moeten houden. Het is tijd voor vernieuwing!

    Trouwens, in een artikel gisteren in hbvl was te lezen dat de baancommissarissen een fout maakten bij de bestraffing van Raikkonen. Volgens de reglementen moest hij achteraan starten ipv een drive through te krijgen...
    Veel zou het echter niet uitgemaakt hebben aangezien hij toch niet in de punten is gefinisht. Maar ja, we weten nooit natuurlijk

  10. #930
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Het had wel veel uitgemaakt.
    Dan had hij Sutil er niet uit gereden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •