Pagina 349 van 376 EersteEerste ... 249299339347348349350351359 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.481 t/m 3.490 van 3756

Discussie: Patattentijd

  1. #3481
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Ik kan nog wel een paar namen noemen maar je kunt niet echt vergelijken.
    Kimi Raikkonen is er 2 jaar tussenuit geknepen. Schumi, zoals je zelf al aanhaalde, zelfs 3 jaar. En Alain Prost is ook eens een jaar aan de kant gebleven.
    En dan is er nog Niki Lauda, die ook al eens 2 jaar aan de kant is gebleven.

    Maar je kunt dus niet vergelijken. Al die mannen waren al minstens 1 keer wereldkampioen geweest toen ze er even mee stopten. Die mannen hadden zichzelf al bewezen.
    Massa en Grosjean nog niet, integendeel.

    Niki Lauda heeft afgelopen weekend trouwens een longtransplantatie ondergaan. Blijkbaar was het erg gesteld met zijn gezondheid en had hij nog maar een paar dagen te gaan.
    Al zou hij ondertussen wel aan de beterhand zijn.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #3482
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.097

    Standaard

    Inderdaad. Die kan je moeilijk vergelijken. Ik bedoelde dus wel degelijk namen die uit de F1 verdwenen omdat ze in eerste instantie niet goed genoeg bevonden werden. In dat schuitje zit Stoffel momenteel namelijk ook. Als je dan uit de F1 verdwijnt is het heel moeilijk om terug in de F1 te raken.
    Ik ken er maar 2. Massa, maar dat was vooral door zijn manager Nicholas Todt en diens vader. En Romain Grosjean. Bij die was het eigenlijk identiek aan Stoffel nu. Hij reed de pannen van het dak in de lagere klassen, en eens in de F1 kwam het er niet meer uit. Hij is dan inderdaad terug gekeerd naar de GP2 en heeft later een 2de kans gekregen in de F1 omdat hij zo goed zou zijn. Zoiets zie je niet vaak. Bijna nooit eigenlijk.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #3483
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Alonso stop ermee. Geen F1 meer voor hem in 2019.
    Zelf spreekt hij niet over een pensioen en zou hij eventueel in 2020 terugkomen maar dat zei Jenson Button ook.
    Geen Alonso meer in de F1 dus.

    Dat vergroot de kansen van Stoffel wel om bij McLaren te blijven.

    Fons zelf, die rijd volgend jaar meer dan waarschijnlijk in de IndyCars. Misschien geen volledig seizoen maar wel zeker de Indy500. Hij wil echt die Triple Crown.


    Wat doet McLaren? Probeert het Sainz binnen te halen of laat Red Bull die niet gaan om hem zelf achter het stuur van hun wagen te zetten naast Max?
    Zet het Lando Norris in de wagen naast Stoffel?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #3484
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.097

    Standaard

    Ik heb het nieuws verdikke gemist. Vandaag hele andere dingen aan mijn hoofd gehad. Soit... Alonso die stopt is zeker goed nieuws voor Stoffel, al is zijn zitje nog niet helemaal veilig. Volgens mij zijn er nu nog 3 in de running voor 2 zitjes en van die 3 denk ik dat Sainz het meeste kans maakt.
    Alonso ruimt plaats voor Sainz, die volgens mij nooit ploegmaat zal worden van Verstappen. Het is duidelijk dat bij Red Bull slechts 1 piloot telt. Ik denk trouwens dat Alonso wel zorgde voor enkele Spaanse sponsors bij McLaren en die zullen heel graag opnieuw een Spanjaard aan het stuur zien.
    Voor het andere zitje zal het dus gaan tussen Lando Norris en Stoffel en hier geef ik Stoffel het meeste kans. Lando heeft zelf al aangegeven om het niet erg te vinden om nog een jaartje F2 te rijden, al vraag ik me wel af wat er zou gebeuren moest Lando kampioen worden in die klasse. De Engelse media doet er alles aan om Lando volgend jaar al in de F1 te krijgen maar ik zie dat niet gebeuren.
    Knarf vertelde me zonet dat op het planetF1 forum ergens zou staan dat al besloten is dat volgend jaar Stoffel en Lando zullen rijden met McLaren. Van de 3 mogelijke combinaties acht ik die wel het minst waarschijnlijk, al kan in de F1 natuurlijk alles.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  5. #3485
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Ik volg wel al enkele jaartjes de F1 en ik heb ook zo mijn mening.

    Sainz ligt nog steeds onder contract bij Red Bull. Aangezien Ricciardo daar is vertrokken hebben ze daar een zitje vrij dat moet gevuld worden. Sainz is daarvoor de meest logische keuze. Gewoon bij gebrek aan iemand anders.
    Sainz heeft daarbij niet te kiezen, het is Red Bull die de keuze moet maken. Zij moeten de optie op Sainz lichten voor eind september. Als zij Sainz in de Red Bull willen, dan kan Sainz niet anders dan met die wagen rijden. Lichten ze die optie niet voor eind september, dan is het een ander verhaal. Dan kan Sainz zelf vrij kiezen, naar McLaren of alsnog bij Red Bull of naar een ander team.

    Dus blijven er maar 2 kandidaten over bij McLaren. Stoffel en Lando.
    Die eerste gaan ze behouden, gewoon omdat hij al 2 jaar bij het team rijd. Het zou gewoon stompzinnig zijn om met 2 rookies het seizoen te starten, toch voor een team als McLaren. Lando vult dan perfect het 2e zitje in. Komt uit de eigen stal en is dus de meest logische keuze. Bovendien een Brit, daarvan zijn er niet zo heel veel op de grid.

    Dus, wat jij als de meest onwaarschijnlijke combinatie beschouwd, dat vind ik de meest logische combinatie. Ik zou mijn geld eerder op Stoffel en Lando zetten.
    Soit, we zullen wel zien.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #3486
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ik volg wel al enkele jaartjes de F1 en ik heb ook zo mijn mening.
    Weet ik. Daarom kom ik hier ook wat discussiëren. Omdat ik hier met iemand kan praten die veel van de F1 kent en soms toch een heel andere mening heeft. Ik heb daar geen enkel probleem mee indien die mening, zoals nu, mooi onderbouwd is. Op sommige plaatsen lees ik soms de meest idiote reacties waarvan ik denk dat het niet eens de moeite waard is om op te reageren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Sainz ligt nog steeds onder contract bij Red Bull. Aangezien Ricciardo daar is vertrokken hebben ze daar een zitje vrij dat moet gevuld worden. Sainz is daarvoor de meest logische keuze. Gewoon bij gebrek aan iemand anders.
    Sainz heeft daarbij niet te kiezen, het is Red Bull die de keuze moet maken. Zij moeten de optie op Sainz lichten voor eind september. Als zij Sainz in de Red Bull willen, dan kan Sainz niet anders dan met die wagen rijden. Lichten ze die optie niet voor eind september, dan is het een ander verhaal. Dan kan Sainz zelf vrij kiezen, naar McLaren of alsnog bij Red Bull of naar een ander team.
    Klopt als een bus. Maar ik denk dat Max zijn veto gaat stellen tegen de komst van Sainz. En Max zijn wil is wet. De heilige drievuldigheid (Dieter, Helmut en Christian) hebben er nooit een geheim van gemaakt dat Max de toekomst van het team is. Ze laten verdorie een topper als Ricciardo vertrekken voor Max. Ze zullen weinig problemen hebben om ook een subtopper te laten gaan.
    En dan is er ook nog het feit dat niet alleen de 2 piloten niet door 1 door kunnen, ook hun vaders kunnen dat niet. Ik denk echt niet dat ze bij Red Bull zitten te wachten op zo een hoop geruzie binnenshuis. Wil je de wereldtitel halen moet je oftewel beschikken over de beste wagen, oftewel over een wagen die net te kort komt maar dan moet de samenwerking binnen het team wel optimaal zijn. Dat is niet het geval met die 2 aan het stuur.
    Dan rest er ook nog het feit dat ze met Gasley wel degelijk iemand hebben om naast Max te rijden. Bij Toro Rosso zitten ze dan misschien wel in de problemen, maar die problemen zijn niet zo groot als dat ze bij Red Bull zouden hebben indien Sainz 2de piloot zou worden. Die problemen vallen wel op te lossen. Het is niet dat er geen jonge piloten zitten te wachten om F1 te mogen rijden.....
    Verder ook niet vergeten dat Gasley al een jaartje met de Honda motoren rijdt. Ik weet niet of dat een groot voordeel is, maar een nadeel zal het toch zeker niet zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Dus blijven er maar 2 kandidaten over bij McLaren. Stoffel en Lando.
    Die eerste gaan ze behouden, gewoon omdat hij al 2 jaar bij het team rijd. Het zou gewoon stompzinnig zijn om met 2 rookies het seizoen te starten, toch voor een team als McLaren. Lando vult dan perfect het 2e zitje in. Komt uit de eigen stal en is dus de meest logische keuze. Bovendien een Brit, daarvan zijn er niet zo heel veel op de grid.

    Dus, wat jij als de meest onwaarschijnlijke combinatie beschouwd, dat vind ik de meest logische combinatie. Ik zou mijn geld eerder op Stoffel en Lando zetten.
    Soit, we zullen wel zien.
    Mij lijkt eerder gezegd die combinatie niet sterk genoeg. Ik weet niet of Stoffel sterk genoeg is om het team te leiden. Hij heeft daarvoor in elk geval de afgelopen 2 seizoenen niet genoeg laten zien. En niks tegen Norris, maar die komt als complete nieuweling de F1 binnen. Met dat rijdersduo zal McLaren redelijk snel vergeleken worden met Williams en ik denk dat ze dat toch wel willen vermijden..

    Er zijn trouwens nog altijd andere piloten die in de problemen zitten. Ik denk aan 1 van de 2 Force India piloten en Grosjean. Die hebben allemaal ervaring in de F1 en 2 van die 3 zijn toch wel piloten die ik in staat acht om een team te leiden. Ze zouden inderdaad wel rookies zijn binnen McLaren, maar zeker niet binnen de F1.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #3487
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Dat Stoffel toch maar eens bij Sauber en Haas gaat aankloppen.

    Dat is volgens mij een veel betere optie als McLaren. Daar krijg je tenminste gelijke kansen.

    Sainz bij RedBull zie ik niet gebeuren. Sainz is helemaal niet goed genoeg om eerste piloot te zijn. Maar hij denkt wel dat hij de beste van de hele grid is soms. Ik zie Sainz vooral als een sfeer verpester. Volgens mij is McLaren zijn enige optie.

    Zet Gasly maar bij RB.

  8. #3488
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.097

    Standaard

    Sainz zou volgens de geruchtenmolen al getekend hebben bij McLaren, en wel voor 2 seizoenen. Het nieuws zou eind deze week bekend gemaakt worden. Indien dit waar is, is dat is natuurlijk minder voor Stoffel. Ik had verwacht dat ze beiden volgend jaar een contract voor 1 jaar zouden krijgen en dan onderling zouden kunnen uitvechten wie zou mogen blijven in 2020. Dat 2de zitje zal in 2020 naar Lando Norris gaan.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 15 August 2018 om 18:13
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #3489
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Als dat klopt, zeker naar Sauber of Haas.

    Sainz zal wel voorrang krijgen bij McLaren.

  10. #3490
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.097

    Standaard

    Snel gezegd hé. Wie zegt dat Sauber of Haas geïnteresseerd is in Stoffel ? En wie zegt dat mcLaren Stoffel zomaar laat vertrekken ?
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •