Pagina 358 van 376 EersteEerste ... 258308348356357358359360368 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.571 t/m 3.580 van 3756

Discussie: Patattentijd

  1. #3571
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Beetje Dom van Wehrlein. Hij zou een zitje bij HWA geweigerd hebben omdat hij alles wou zetten op een terugkeer in de F1. Dat is nu dus blijkbaar mislukt en nu gaat hij dus naar Mahindra. Dat team heeft wel meer ervaring dan HWA in de Formula E, maar ik denk toch dat er meer toekomst zit in HWA.

    Ik geloof niet dat d'Ambrosio nu nog bij Mahindra zit. Ik dacht dat het tussen hem en Wehrlein ging voor dat zitje.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #3572
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ik geloof niet dat d'Ambrosio nu nog bij Mahindra zit. Ik dacht dat het tussen hem en Wehrlein ging voor dat zitje.
    Jawel hoor.
    Sam is ook nog steeds testpiloot.

    Jerome komt over van Dragon (Penske).

  3. #3573
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    En Wherlein... Gegokt en verloren.
    Maar Mahindra is wel een goed team. Maar tussen Mahrinda en HWA was mijn keuze ook wel snel gemaakt.

  4. #3574
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    FE : Eerste test Vandoorne 18de op 3,5sec van de eerste. Wel 1sec sneller dan Paffet.
    Wherlein 17de.
    BMW 1 en 2.

  5. #3575
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Jawel hoor.
    Sam is ook nog steeds testpiloot.

    Jerome komt over van Dragon (Penske).
    Klopt. Ik zie het ook net. Foutje van mij blijkbaar.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #3576
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    FE : Eerste test Vandoorne 18de op 3,5sec van de eerste. Wel 1sec sneller dan Paffet.
    Wherlein 17de.
    BMW 1 en 2.
    Ik zou nog niet te veel naar tijden kijken. Alle wagens zijn nagelnieuw en verschillende teams ook. Voorlopig is het nog van alles op punt te zetten.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #3577
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Stoffel gaat daar nog wat verder op zijne kop laten kakken precies.

    Paffet in de eerste sessie de banden ingegaan.

    Tweede sessie heeft Paffet met Stoffel zijn auto gereden en Stoffel heeft langs de kant gestaan.

  8. #3578
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Ik zag net dat Stoffel geen tijd gereden had in deze sessie. Ik vroeg me al af of hij, net als bij McLaren, het met minderwaardig materiaal moest stellen. Maar wat jij nu vertelt is nog erger
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #3579
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ik zag net dat Stoffel geen tijd gereden had in deze sessie. Ik vroeg me al af of hij, net als bij McLaren, het met minderwaardig materiaal moest stellen. Maar wat jij nu vertelt is nog erger
    Mja ik ben er wel niet zeker van.

    Heb ergens gelezen van iemand die er was, of beelden van had gezien, dat hij dacht dat het Stoffel zijn auto was.


    Op autosport.com staat :
    The crash occurred with just over an hour of the morning session remaining, with Paffett rejoining in the afternoon after his car had been repaired to set the day's 18th quickest time.

    Paffett's HWA team-mate Stoffel Vandoorne was 19th fastest, 3.47s slower than Sims, but did not complete a lap in the afternoon session.



    Het is in ieder geval vreemd dat Paffet crashed voormiddag, en Stoffel namiddag niet kan rijden om een blijkbaar onbekende reden...

  10. #3580
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Die cijfers moeten u ook niks zeggen. Ik heb er ook geen account op.

    Ze tonen wel aan dat FE veel populairder is dan velen denken.

    Op YouTube afgaande, wat tegenwoordig toch wel vrij representatief is, is FE populairder dan Indycar.

    Cijfers die ik zelf niet had verwacht.
    Laat me toe een kleine nuance te maken.
    Er van uitgaande dat Joetjoeb populairder is bij de jeugd dan bij het iets oudere publiek waar wij toe behoren...Wel, dan zou ik zeggen dat de FE op joetjoep bij het de jeugd populairder is dan bij de ouderen, juist omdat die ouderen minder op Joetjoep zitten.
    Ik weet dan ook niet of je Joetjoep representatief kunt noemen want heel veel kijk ik daar niet naar. Dus wat mij persoonlijk betreft is het verre van representatief.

    Ik weet dat tegenwoordig alles in laaiks en views en followers gemeten wordt en eerlijk stoor ik mij daar zelfs wat aan want ik snep in veel gevallen zelfs niet waar het om gaat.
    Maar het kan aan mijn ouderwetse ingesteldheid liggen. Of ik ben gewoon te oud. Ik heb geen enkel account, niet op smoeleboek, niet op Kwetter (of hoe dat ook heet), niet op Instagrap, niet op spotify of welke streamingsdienst dan ook. Of welke site je ook maar kunt bedenken. Nergens iets. Ik heb er de tijd niet voor.

    Dus persoonlijk vind ik die cijfers van views en dergelijke niet zo belangrijk.
    Blijkbaar zijn ze dat wel voor de jeugd van tegenwoordig. En om een reden die mij ontgaat wordt er meer belang gehad aan die laaiks en dergelijk op smoeleboek en andere toestanden.

    Of misschien is de simpelste vraag misschien of ik niet gewoon oud wordt en de jeugd niet meer begrijp?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •