Pagina 14 van 52 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 519

Discussie: Richard Burns Rally

  1. #131
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    en nog iets, hoe zetten jullie bvb een bmw M3 in het spel? Ik heb nu gewoon het geinstalleerd maar nog geen extra tracks of auto's ofzo. Hoe doen jullie dat?
    // - WouterFJ - \\

    Bert Coene - G&V - supporter

  2. #132
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    zitten er ook achterwiel aangedreven auto's in het spel (of zijn die beschikbaar)? En rijden die ook als een RWD auto? Of zijn het enkel 4WD en FWD auto's?
    // - WouterFJ - \\

    Bert Coene - G&V - supporter

  3. #133
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunther Bekijk bericht
    Je kan normaal met je stuur de settings aanpassen via een programma dat erbij geleverd is. Echter je stuur gevoeligheid aanpassen in functie van je snelheid is redelijk dom. Normaal hebben race wagens dit ook niet, zou nogal een zicht zijn Je graden van het stuur kan je dan weer wel aanpassen, zodat je verder moet draaien voordat je maximumstuuruitslag hebt
    Voor mij is het niet dom, maar werkt het goed. Er zijn veel zaken in het spel dat normale racewagens niets hebben

    feysn: met een USB adapter ervoor, ik heb deze:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11707
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  4. #134
    Senior Member gunther's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Locatie
    Donk (herk-de-stad)
    Berichten
    589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Voor mij is het niet dom, maar werkt het goed. Er zijn veel zaken in het spel dat normale racewagens niets hebben

    feysn: met een USB adapter ervoor, ik heb deze:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11707
    Er zijn idd veel dingen die normale niet hebben. Maar ik denk als je zo een spel speelt dat je graag zo dicht mogelijk bij het 'echte' zit, niet dan?

    Er zijn achterwiel aangedreven wagens bij Rbrrs maar die rijden voor geen meter. Het spel is op basis van Voorwiel- en 4 wielaangedreven wagens. Om achterwiel aangedreven wagen te maken moeten ze een omweg doen om dit te verkrijgen. Resultaat merk je wel, totaal niet fijn om mee te rijden.

  5. #135
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunther Bekijk bericht
    Er zijn achterwiel aangedreven wagens bij Rbrrs maar die rijden voor geen meter. Het spel is op basis van Voorwiel- en 4 wielaangedreven wagens. Om achterwiel aangedreven wagen te maken moeten ze een omweg doen om dit te verkrijgen. Resultaat merk je wel, totaal niet fijn om mee te rijden.
    ah da's jammer.
    een ander spel die je mss kent die wel wat realistischer rwd auto's heeft? Life for speed misschien? maar da's dan nie echt rally maar circuit é...
    // - WouterFJ - \\

    Bert Coene - G&V - supporter

  6. #136
    Senior Member gunther's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Locatie
    Donk (herk-de-stad)
    Berichten
    589

    Standaard

    Rfactor, daar zijn ze bezig met wrc mods enz, maar de kwaliteit ervan weet ik niet. Ik denk dat we nog effe kunnen wachten tot er een echte rally sim uitkomt. Rallysim is tenslotte een pak minder populair dan circuitcsim

  7. #137
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunther Bekijk bericht
    Er zijn idd veel dingen die normale niet hebben. Maar ik denk als je zo een spel speelt dat je graag zo dicht mogelijk bij het 'echte' zit, niet dan?
    Ja tuurlijk, maar als hij onbestuurbaar is, is er ook niets aan... best of both worlds en moet zeggen dat het goed marcheert met mijn dualshock...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunther Bekijk bericht
    Rfactor, daar zijn ze bezig met wrc mods enz, maar de kwaliteit ervan weet ik niet. Ik denk dat we nog effe kunnen wachten tot er een echte rally sim uitkomt. Rallysim is tenslotte een pak minder populair dan circuitcsim
    rFactor 2 zijn er dirt track screenshots getoond. Misschien opent dit wegen naar rallymods. Daarvan zullen we het moeten hebben, want in de toekomst ziet het er op gebied van rallygames maar somber uit. Dirt 2 ziet er wel ferm uit, maar hoeveel rally wordt er nog in gereden?
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  8. #138
    Senior Member gunther's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Locatie
    Donk (herk-de-stad)
    Berichten
    589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Ja tuurlijk, maar als hij onbestuurbaar is, is er ook niets aan... best of both worlds en moet zeggen dat het goed marcheert met mijn dualshock...
    ?
    Ow je speelt dat met zo een playstation controller dan. Ik dacht met g25.

  9. #139
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 August 2008
    Berichten
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Dirt 2 ziet er wel ferm uit, maar hoeveel rally wordt er nog in gereden?
    5 stages, dikke tegenvaller.

  10. #140
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Ik heb net een nieuwe pc, met windows vista. Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik heb RBR geïnstalleerd en wanneer ik het spel wil starten krijg ik een run time error die aangeeft dat de extensie ongeldig is? (.exe)

    Weet hier iemand raad mee?
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •