Pagina 3 van 34 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 336

Discussie: verkiezingen

  1. #21
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Die dingskes als een "doe de stem" test ..... allemaal leuke 5 minuten bezigheden.
    Ik heb die "doe de stem" test zopas 5x gespeeld ..... 3x met 65.2% stond het Belang bovenaan 2x met 65.2% CD&V

    Eender op wie je stemt ... eender wie er aan de macht komt ..... de weg naar uw geld vinden ze toch en betalen zullen we blijven doen.

    En van dat gelul van "wij gaan dit doen" en "met ons zal het anders zijn" ..... och, da's gelul en gezever, niemand geloofd dat, alleen de die die het uitkramen.

    Ik ben evenals Grungie al zéér tevreden dat al die propaganda stukken mijn brievenbus niet hebben bevuild .... het viel aardig mee deze keer.


    En ik kijk vooral uit naar de vberkiezingsshows zowel op VRT als op VTM ..... humor van de bovenste plank.

    - vraag aan Karel De Gucht : "het Belang had vorige verkiezing 25.3%, nu 25.2%"
    - antwoord van De Gucht : "Het Belang is gebroken in Vlaanderen, wij hebben gewonnen"
    - vraag : "maar uw partij haalt maar 17% .... 8% minder dan vorige keer"
    - antwoord: "Vlaanderen heeft verstandig gestemd en niet op het Belang"

    Djeses, ik kijk er echt al naar uit
    Life is a highway to hell

  2. #22
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Dead_Men: De vragen in Doe de stem-test blijven toch dezelfde, verandert jouw mening dan zo snel?

    Bij mij kwamen beide testen zeer goed overeen en strookten met mijn politieke overtuiging.

  3. #23
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    dit jaar inderdaad zeer weinig flyers. maar de post had ook gezegd dat ze die allemaal gingen bundelen en samen steken. maar blijkbaar hebben ze niet gebracht. maakt ook niet uit, want weet toch op wie ik ga stemmen.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  4. #24
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Dead_Men: De vragen in Doe de stem-test blijven toch dezelfde, verandert jouw mening dan zo snel?

    Bij mij kwamen beide testen zeer goed overeen en strookten met mijn politieke overtuiging.
    Nee, mijn mening over iets veranderd practisch nooit maar bij wijze van test had ik bij 3 vragen mijn antwoord veranderd in "akkoord" of "niet akkoord" of "geen mening".

    Toch leuk om weten dat je bij het veranderen van uw mening van "akkoord" naar "niet akkoord" plots veranderd van Extreem rechts naar een christelijk katholiek iemand
    Life is a highway to hell

  5. #25
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

  6. #26
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Och ja ..... gisteren een mail gestuurd en vandaag al in grote letters publiceren: "vonden het NIET belangrijk en hebben niet op onze mail geantwoord... "


    Ik stelk me vragen bij het tijdstip van deze mail.
    2 dagen voor de verkiezing .... de laatste 2 dagen dat de grote kopstukken campagne kunnen voeren .... en vandaag zitten dan nog alle kopstukken in de TV studio's van VRT of VTM

    Waarom hebben ze die mail vorig weekend niet gestuurd ? Hoogstwaarschijnlijk zouden ze dan wel een antwoordje teruggekregen hebben want de meesten op uitzondering van De Decker zo te zien werken met persverantwoordelijken en hebben mensen in dienst die zich met zulks bezighouden.


    Nee, ik vind het nogal een flauw bericht
    Life is a highway to hell

  7. #27
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Nee, mijn mening over iets veranderd practisch nooit maar bij wijze van test had ik bij 3 vragen mijn antwoord veranderd in "akkoord" of "niet akkoord" of "geen mening".

    Toch leuk om weten dat je bij het veranderen van uw mening van "akkoord" naar "niet akkoord" plots veranderd van Extreem rechts naar een christelijk katholiek iemand


    Heb hier net 't zelfde meegemaakt

    En daarmee weet ik nog steeds niet welk bolleke ik ga kleuren zondag.
    Sommige partijen hebben mij dusdanig ontgoocheld en anderen wil ik gewoon van mijn leven niet op stemmen.
    Dus blijven er gewoon geen partijen meer over..........



    Met deze visie ben ik 't niet eens,de rest wel
    Iedereen zit altijd te vitten op rechts & extreem rechts,maar...is links dan zoveel beter?! Volgens mij al helemaal niet ...integendeel , ze zijn nog erger ...alleen draaien ze meer rond de "pot"
    & een partij voor de gewone/werk -mens bestaat niet meer ...al beweren die 't tegendeel

  8. #28
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    achja, morgen rond deze tijd is alles weer ivm verkiezingsshows en zullen we weten hoe het afgelopen is. en dan begint de sequel, de onderhandelingen!
    VTM doet zelfs geen continue verkiezingsshow meer, ze gooien er constant programma's tussendoor! ze weten precies dat de meeste naar de vrt voor dat soort zaken kijken
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik heb mijn plicht gedaan,nu hoop ik dat ze ook eens naar mij luisteren

  10. #30
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Ik heb ook al gedaan.. Als eerste binnen, als eerste buiten mij moeten ze nie volgen tzou er mooi uitzien dan.. Alhoewel.. Veel slechter kan het toch niet
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •