int begin van het seizoen zij casier dat hij ook de condroz ging rijden met de 05 dus hij zal er ook wel bij zijn zeker .
Deferm (S10) en Gaban (Cayman) zullen er wel zijn.
int begin van het seizoen zij casier dat hij ook de condroz ging rijden met de 05 dus hij zal er ook wel bij zijn zeker .
wait and see zeker. Al iemand de kp's in bezit? Kan al mijn huiswerk maken dan![]()
ook hier, als er iemand plannekes heeft van de kp's, die mogen dan doorgemaild worden op kevincaspers1@hotmail.com
Dan kan ik mijn huiswerk ook een beetje maken
Alsvast bedankt voor de moeite
![]()
ook hier, als er iemand plannekes heeft van de kp's, die mogen dan doorgemaild worden op coffynbirger@hotmail.com
Dan kan ik mijn huiswerk ook een beetje maken
Alsvast bedankt voor de moeite
Plannetjes zijn altijd welkom (quatrodteam@yahoo.com)
voor de plannetjes hou ik me ook aanbevolen,en danmetname de zaterdagproeven,alvast hartelijk dank Janbeelen@live.nl
In het begin van het seizoen zei men dat Ieper en de Condroz met de Fabia S2000 zouden gereden worden. Na het goede resultaat in Tielt en de opgave in Wallonië dan kon ook de Focus in Hoei worden ingezet, iets wat Vergalle ook wil. Maar zoals gezegd, het is dus nog niet zeker met welke wagen... Afwachten.
MY Racing is begonnen aan de opbouw van de DS3R3T. Hij schat de kans op 50% dat de wagen zal starten in de Condroz . 2 namen om te starten Thiry en Weijs ( indien hij al zeker is van de titel in de Challenge ) . Ik zou dan zeggen Thiry met de DS en Weijs met de C2